Infiintare firma – punctul de lucru. Infiintari firme – punctele de lucru

PENTRU ARTICOLUL ACTUALIZAT DESPRE DESCHIDERE UNUI PUNCT DE LUCRU CLICK AICI!
Punctul de lucru/punctele de lucru ale unei societati comerciale pot fi deschise atat la constituirea societatii comerciale cat si dupa acest moment.
In primul caz, odata cu actele necesare pentru infiintarea firmei, va fi nevoie de dovada folosintei spatiului respectiv (fie contract de comodat, fie contract de inchiriere sau de subinchiriere), precum si de dovada proprietatii spatiului respectiv. Daca spatiul respectiv apartine unei persoane fizice si se incheie un contract de inchiriere cu reprezentantul/ii societatii ce urmeaza sa fie infiintata, va trebui ca respectivul contract sa fie si inregistrat la administratia financiara. In cazul in care contractul de inchiriere este facut cu o alta societate comerciala este necesara dovada de proprietate a spatiului respectiv.
De principiu, costurile deschiderii unui punct de lucru odata cu infiintarea societatii comerciale sunt mai mici decat dupa acest moment. Preturile serviciilor oferite de Reinvent Consulting le gasiti pe site; ele sunt cu cel putin 100-400 lei (RON) sub preturile practicate de concurenti. Programarile le puteti face la numarul de telefon 021 318.69.60.
In cazul deschiderii punctului de lucru dupa infiintarea firmei, se va face un dosar pentru inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului din judetul in care se afla sediul social al societatii comerciale. Daca sediul societatii dvs este in Bucuresti si va deschideti un punct de lucru la Craiova, demersurile vor fi facute la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti. Si in acest caz va fi nevoie de documentele care atesta folosinta spatiului si de cele care dovedesc dreptul de proprietate asupra spatiului in care se deschide punctul de lucru.
Nu exista restrictii cu privire la numarul de puncte de lucru ce pot fi deschise de o societate comerciala. Punctul de lucru nu poate fi la sediul social al firmei insa, odata cu infiintarea societatii, puteti opta pentru autorizarea anumitor activitati la sediul social. Si la deschiderea unui punct de lucru este nevoie de acordul asociatiei de proprietari (in cazul in care aceasta exista), acordul vecinilor (in cazul in care spatiul este un apartament), sau acordul co-locatarilor (de pilda, exista uneori cazuri in care fostii proprietari au ramas in continuare sa locuiasca in spatiul respectiv, sau cazuri in care unul dintre proprietarii locatari a introdus o actiune de divort etc.). Modelul de acord al asociatiei de proprietari sau locatari, precum si cateva specificatii utile, le gasiti urmand link-ul catre articolul special dedicat.
Reinvent Consulting este marca grupului de firme REINVENT, cu peste 16 ani de experienta pe piata romaneasca. Reinvent Consulting are 8 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.
Daca nu detii o proprietate unde sa-ti poti inregistra sediul social al societatii comerciale, iti punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.
Puteti comanda si online serviciile noastre pe platforma ClientOnline.ro
am o firma sc….srl .dar la momentul infiintari firmei nu aveam activitate . am inceput activitatea si vreau sa inregistrez pt.-ul de lucru . cat ma costa toata operatiunea ?
Toata operatiunea costa: 390 ron, respectiv 440 ron cu autorizatie de functionare si dureaza 5-7 zile lucratoare.
este obligatorie prezentarea la asociatia de proprietari dovada deschiderii unui punct de lucru intr-un spatiu inchiriat?daca da conform carei legi?
Conform legislatiei in vigoare, o societate comerciala nu are nici o obligatie de a prezenta actele societatii la cererea Asociatiei de Locatari sau de Proprietari. In mod normal, Asociatia daca are vreun interes cu privire la informatii legate de o anumita persoana juridica are la dispozitie alte demersuri legale, cum ar fi: solicitarea de informatii de la Registrul Comertului.
Exista insa obligatia ca o societate comerciala, anterior deschiderii unui punct de lucru sau stabilirii sediului social intr-o locatie ce are ca destinatie spatiu locativ, sa solicite acordul Asociatiei de Locatari sau de Proprietari, precum si acordul vecinilor afectati in mod direct (stanga, dreapta, sus, jos).
Am un spatiu comercial in proprietate pe care l-am inchiriat unei soc comerciale. Aceasta si-a declarat sediul social in acest imobil. Contractul de inchiriere a expirat iar eu doresc sa imi declar un punct de lucru in acest spatiu. Ce probleme asi putea intampina ?
Domnule Laurentiu Filip, atata timp cat sunteti proprietar nu ar trebui sa existe vreo problema. Veti putea sa deschideti atat punct de lucru cat si sediu social. Sunati la numarul 0727.837.816, sau la numarul 021 318.69.60 pentru detalii si – daca doriti – si o programare.
O saptamana excelenta!
as dori sa deschid un punct de lucru mai precis o cafenea,am gasit un spatiu pe care o sa il inchiriez si nu stiu ce acte imi sunt necesare. o alta intrebare ar fi daca cafeneaua poate sa functioneze cu o singura toaleta. va multumesc
Detalii despre actele necesare gasiti la inregistrare si autorizare punct de lucru. Referitor la toalete, functionarea cu o singura toaleta incalca legea.
am fuzionat prin absorbtie un s.r.l. ( noi suntem S.A ) societatea absorbita este in acelasi oras cu societatea mama.lucrurile s0-au intamplat in mai 2008.
Acum am nevoie de autorizatie de functionare ptr fostul SRL care este U IV de productie , dar pe alta strada .
ORC ul imi spune ca trebuia sa fac punct de lucru..
eu nu gasesc ca e drept acest raspuns
care e rezolvarea ?
Cert este ca aveti nevoie de punct de lucru care trebuie autorizat. Daca SRL-ul nu a avut punct de lucru, trebuie declarat punct de lucru.
multumesc ptr raspuns…
in lg.31/90 nu este foarte in clar abligativitatea , in lg12/90privind autorizarea la fel…iar codul fiscal te determina la contabilitate separata , alt cod fiscal ca sunnt peste 5 angajati…
s-a ales calea scurta sa nu se tina doua contabilitati ,sa se simplifice lucrurile …iar acuma suntem de unde am plecat …mai mult ne inchid sectia ca functionam …
probbil trebuiesc legi mult mai clare ,aci sunt doar reguli generale …din pacate
Este necesara declararea punctului de lucru,daca imi deschid magazin in curte,la aceeasi adresa unde am si sediul social?Spatiul este in chiosc metalic,adica separat de locuinta.
Va multumesc anticipat.
Trebuie declarat punctul de lucru si la Registrul Comertului si la Administratia Financiara. Daca doriti sa va programati, sunati la tel. 021 3186960
As vrea sa cump un ap.in care sa desf actv.ca:coafor,manichiura,pedichiura,si epilare def.Ce acte imi trb?poate si un ap la et 1?imi trb curs specializat sau vreo diploma pt aparatul de epilare def?ce mi-ati sfatui sa fac sa incep cat mai repede actv.nu stiu de unde sa incep si vreau sa fiu corecta,sa nu incalc legile.Cati angazati minim imi cer?V-as fi recunoscatoare daca imi trm email cu rasp.Multumesc.O zi placuta in continuare!
Va rugam sa sunati la unul dintre numerele afisate pe pagina
http://www.reinventconsulting.ro/Contact/Date-de-contact.html
sau pe pagina de contact de aici, de pe blog.
De comun acord se va programa o intalnire la care veti afla toate aceste detalii.
In cazul in care nu sunteti din Bucuresti, veti discuta telefonic sau pe e-mail.
buna ziua,am o firma de transport si intentionez sa deschid un punct de lucru pe litoral pentru vanzarea de produse cosmetice.ce fel de acte am nevoie sa imi desfasor activitatea,care sunt costurile acestor acte si timpul necesar finalizarii lor.
Aveti nevoie de urmatoarele acte:
– copie dupa dovada de proprietate a punctului de lucru (daca aveti contract incheiat cu o persoana fizica, acest contract trebuie inregistrat la Administratia Financiara; daca e contract de inchiriere cu o societate comerciala, ne trebuie o copie dupa contractul de inchiriere si copie dupa dovada de proprietate a persoanei juridice asupra spatiului in care doriti sa deschideti punctul de lucru; daca sunteti proprietar – copie dupa dovada de proprietate si va redactam noi contractul de comodat)
– copie dupa CI asociati
– stampila societatii
– copie CUI
Eventual, daca punctul de lucru se afla intr-un bloc, va trebuie acordul vecinilor si acordul asociatiei de proprietari.
autorizatii:
– va vom obtine autorizatiile de fct dar trebuie sa ne specificati daca aveti obiectul de activitate privitor la comertul cu produse cosmetice in A C.
Cost total: 390 de lei RON daca societatea are un singur asociat, sau de 440 lei RON daca are mai multi asociati.
Va asteptam!
buna ziua,
am cumparat un spatiu pe firma mea si l-am inchiriat unui salon de infrumusetare. trebuie sa-l declar punct de lucru a srl-ului desi nu desfasor nicio activitate cu firma mea in spatiu respectiv?
Buna.Sint Ramona as dori sa cumpar un spatiu in Deva si sa deschid o firma de manichiura si aplicarea unghi artificiale ,am facut uncurs in Italia si nu stiu de unde trebuie sa incep.Va rog daca puteti sa ma ajutati.va multumesc.
@Dittrich Elena Ramona
Buna ziua, Ramona!
Ti-am raspuns pe mail. Am observat ca ai adresa de Yahoo; daca nu gasesti mesajele in folderul “Inbox”, cauta si in folderul “Spam” pentru ca este posibil ca filtrele sa directioneze in mod nedorit mesajul acolo!
am o societate de constructii infiintata in romania si am gasit o oportunitate de a o folosi in spatiul uniunii europene. as dori sa stiu ce acte imi sunt necesare ca ea sa fie valabila si in franta?
@ Bulboaca Victor
Societatea Dvs. este “valabila”. Oriunde in lume. Numai ca este inregistrata ca si entitate in Romania si plateste impozite Statului Roman. Dumneavoastra puteti incheia contracte si – pe baza lor – puteti presta servicii si in alte tari. Este important sa respectati prevederile legale din tara respectiva.
In cazul in care doriti sa inregistrati un punct de lucru in alta tara (ex. Franta), va trebui sa contactati o firma specializata de acolo, care sa se ocupe de aceasta operatiune. Tot societatea respectiva va va spune daca aveti obligatii fiscale fata de statul respectiv. Trebuie sa studiati reglementarile de acolo privind impozitul pe veniturile obtinute de catre persoane juridice nerezidente.
Prin luna februarie 2010 intentionez sa deschid o micuta firma de transport. Sediul social va fi in apartamentul parintilor. Firma va avea decat o utilitara de 3,5 tone pe care voi lucra (nu va avea angajati daca legislatia permite asta, decat un contract de colaborare cu un contabil). Nelamuririle mele sunt:
– pot deschide firma fara a avea angajati? Eu fiind doar administrator?
– am un calculator personal, cumparat cu vreo 2 ani in urma pe care recunosc ca am programe fara licenta. Pot avea probleme din cauza asta in cazul unui control la firma? Cum pot dovedi ca e calculator pe care-l folosesc in uz personal si nu in cadrul firmei? Se considera ale firmei numai daca sunt trecute in INVENTAR? sau simpla prezenta in sediu confirma asta?
– exista alta forma in afara de S.C. si persoana fizica autorizata? Mentionez ca fiind o firma mica nu va rula prea multi bani in decursul unui an.
– in contractul de inchiriere a apartamentului intre mine si parinti mei poate fi trecuta ca si chirie suma de 1 RON? pentru a nu plati impozit? Mentionez ca nu imi vor cere bani pentru chirie, contractul fiind necesar pentru infiintarea firmei
@Oprescu Catalin
Legat de nelamuririle despre care ne-ati spus, dorim sa facem urmatoarele precizari:
– firma poate functiona fara angajati atata timp cat este platitoare de impozit pe profit 16%; daca se opteaza pentru impozit pe veniturile microintreprinderilor de 3%, atunci in mod obligatoriu trebuie sa aiba minim 1 angajat
– utilizarea anumitor programe/sisteme de operare fara licenta poate constitui o problema, in cazul unui control, indiferent daca utilizatorul este persoana fizica sau juridica; teoretic, un eventual dosar penal s-ar deschide ori direct persoanei fizice, ori administratorului societatii, adica tot dvs. In acelasi timp, daca nu exista acte care sa demonstreze ca acel calculator este proprietatea firmei sau este dat in folosinta firmei, atunci el nici nu se poate trece in inventar, iar unicul raspunzator de aceasta situatie este persoana fizica
– in afara de SC sau PFA se mai poate constitui intreprindere familiala sau individuala, sau orice alta forma de organizare prevazuta de legea 31/1990; insa acestea din urma nu prezinta neaparat avantaje suplimentare fata de un PFA; recomandarea noastra este sa optati pentru PFA, pentru a evita impozitul minim instituit de anul acesta. In aceasta situatie, PFA nici nu poate avea angajati, prin lege.
– daca nu se plateste chirie, atunci tipul de contract trebuie sa fie de comodat, si nu de inchiriere. In situatia in care doriti sa apelati la serviciile noastre pentru infiintarea unei entitati juridice, noi ne vom ocupa si de redactarea contractului respectiv si vom intreprinde toate demersurile legale.
La pagina http://www.reinventconsulting.ro/Contact/Date-de-contact.html aveti datele de contact.
buna ziua.
Am si eu o intrebare. am o firma care inca functioneaza si as dori ca toate taxele pe care le platesc sa nu le mai platesc statului roman ci altuia. Poate unui stat care are mai putine taxe si mai mici. Adica sa-mi schimb locatia firmei in alta tara(din acte) dar filiala sa ramana exact unde este acum, in orasul meu , Galati.
Va multumesc
Buna ziua si La multi ani!
Pentru procedurile ce trebuie urmate va trebui sa va adresati unei companii care presteaza asemenea servicii, in statul in care doriti sa fie inregistrata societatea.
Daca intre statele care prezinta interes pentru Dvs. se afla si Nevada, am putea sa va fim de folos cu anumite informatii referitoare la inregistrare.
http://www.infiintaresocietateusa.com/
daca nu am 18 ani impliniti si mai am o luna pana ii implinesc pot deschide o firma????
@ Ana Maria
Va trebui sa mai asteptati o luna. Dar trece foarte usor! Puteti incepe pregatirea documentelor, iar la momentul potrivit vom introduce dosarul. Pentru discutia initiala va puteti face o programare, sau puteti primi detalii, la unul dintre numerele noastre de telefon: 021.318.69.60, sau 031.1000.701. Serviciile de deschidere de firma sunt valabile pentru toata tara.
Ma numesc Daniel
As dori sa inchiriez un spatiu ptr a deschide o societate ptr.un salon de manichiura si pedichiura, am facut un curs si specializare in Italia si nu stiu de unde trebuie sa incep. Va rog daca puteti sa ma ajutati. Va multumesc.
Buna dimineata eu am firma sc…srl.si la inceput nu am avut activitate si nici acum,dar as dori sa deschid un magazin la curte la parinti mei in bucuresti si sediul tot in bucuresti este.as dori sa stiu dak pot sa deschid.dak se poate cat ma costa cu tot cu acordul de functionare si cu punctul de lucru.va multumesc
@Mihaela: Daca sediul firmei este tot in Bucuresti, costul pentru a inregistra si autoriza un punct de lucru este de 390 RON. Pentru a va programa, va rugam sa sunati la 021-318.69.60.
@Daniel Stefanescu: Primul pas este sa va deschideti o societate comerciala. In acest scop, puteti suna la 021-318.69.60 pentru o programare. In cadrul consultantei vi se vor da toate detaliile referitoare la pasii ce trebuie urmati. Daca doriti o societate in Bucuresti, demersurile pentru deschidere va vor costa 590 RON (cu toate taxele incluse). De asemenea, onoram servicii si in restul tarii.
in cazul unui contract de comodat gratuit pt sediul unui PFA apar cheltuieli suplimentare la asociatiile de locatari?
@Nik
In mod normal nu apar.
Stim, insa, si noi cazuri in care asociatiile impun cheltuieli mai mari pentru societati, motivand in diverse feluri acest lucru.
Contractul de comodat regleaza raporturile intre proprietarul apartamentului si detinatorul PFA/s.c, fara insa a implica direct asociatia de locatari/proprietari.
multumesc pt.precizari
Buna ziua,
Mama mea detine un chiosc alimentar, langa un liceu, si a obtinut toate autorizatiile necesare functionarii. Deoarece elevii nu mai pot parasi curtea scolii, i s-a oferit mamei un spatiu in incinta liceului. Mentionez ca ambele locatii sunt la aceeasi adresa.
Am incercat sa deschidem un nou punct de lucru in incinta scolii, insa de la Camera de Comert ni s-a spus ca nu putem deschide 2 puncte de lucru la aceeasi adresa. Mama e invitata maine la Directia Sanitar Veterinara…cu toate actele firmei si pentru a face dovada existentei punctului de lucru, altfel fiindu-i suspendata activitatea, sens in care i s-a si intocmit un proces-verbal de constatare.
Cum am putea proceda pentru a intra in legalitate?
Va multumesc!
Mentionez si faptul ca in procesul verbal se contatata ca nu exista punct de lucru pentru chiosc alimentar situat in incinta liceului, si se indica adresa (care e aceeasi cu a chioscului de afara – pentru care s-au obtinut toate autorizatiile).
@ Claudia
Intelegem ca argumentul pentru care ati deschis punctul de lucru din incinta era faptul ca adresa era aceeasi cu punctul de lucru care functiona legal si Registrul Comertului v-a spus ca nu se pot inregistra 2 puncte la aceeasi adresa. Din pacate, ceea ce vi s-a transmis la Registru a ramas doar spus si este doar partial adevarat, asa ca este foarte greu sa va aparati in fata autoritatilor cu doar atat.
Mama dumneavoastra trebuie sa obtina de la liceu, sau de la Primarie un act care sa diferentieze spatiul din incinta liceului. Cu acest act se va putea inregistra dosarul de deschidere de punct de lucru. La Registrul Comertului vi se poate inregistra punctul de lucru chiar daca mai aveti unul la aceeasi adresa, dar numai in situatia in care veti putea furniza acest element de diferentiere; poate fi o schita a cladirii cu evidentierea spatiului respectiv, poate fi o adeverinta care sa furnizeze detalii despre locatie si – eventual – suprafata ei, orice document care poate individualiza spatiul respectiv ca fiind “in incinta liceului” pentru a se poate face deosebire de cel din afara liceului.
In situatia in care functionati in incinta liceului fara ca acolo sa figureze un punct de lucru, societatea este pasibila de amenda, dar din punct de vedere legal nu este normal sa se suspende activitatea intregii societati.
Va trebui sa intrati in legalitate si cu al doilea punct de lucru.
De dosarul de deschidere a punctului de lucru se poate ocupa compania noastra. Pentru aceasta e bine sa sunati la unul din numerele de telefon 021-318.69.60, 031-1000.701 pentru a fixa o intalnire/pentru detalii (daca sunteti din alt judet)
Am si eu o nelamurire in cazul declararii unui punct de lucru la Administratia Financiara-ce formulare tb completate….ce acte mai trebuie depuse?Societatea are 4 angajati, sediul social in Bucuresti,iar sediul secundar in alt oras.Mentionez ca punctul de lucru a fost declarat la Registrul Comertului.
@Ana
Dupa deschiderea punctului de lucru (adica dupa ce au fost eliberate documentele referitoare la acest lucru de catre Registrul Comertului), punctul de lucru trebuie declarat la Administratia Financiara in raza careia va aflati cu sediul social al societatii. Aceasta se va face in termen de 30 de zile. Daca punctul de lucru are mai mult de 5 angajati, este vorba de un sediu secundar ce va trebui declarat si la administratia financiara in raza careia se afla sediul social al societatii si la administratia financiara in raza careia se afla sediul secundar (adica punctul de lucru).
In cazul in care punctul de lucru infiintat este in alt judet fata de sediul social al societatii si la punctul de lucru respectiv numarul angajatiilor este mai mare sau egal cu cinci, declararea punctului de lucru se face prin completarea formularului 060 „Declaratie de inregistrare fiscala/declaratie de mentiuni pentru sediile secundare“. Pentru punctul de lucru respectiv se obtine un cod unic de inregistrare fiscala pe care se va declara si vira impozitul pe veniturile din salarii pentru salariatii inregistrati pe acel punct de lucru.
Buna ziua.Am si eu o intrebare.Sediul este in Basarabi/Cta si pct.de lucru in N.Voda/cta.Unde depun declaratiile lunare af.activitatii societatii.Sunt 4 angajati si este vorba de un magazin.Multumesc.
Am deschis un s.r.l in Romania,cu 7 angajati care lucreaza in Italia.sediul firmei este in Romania. Pot sa deschid alt sediu pt aceasta firma in Italia?Ce trebuie sa fac si ce documente imi trebuie.as vrea sa lucrez in legalitate in statul italian.va multumesc
@Maria
Cel mai probabil va trebui sa deschideti sucursala in Italia. Pentru situatia dumneavoastra este necesar sa luati legatura cu un furnizor de servicii in domeniu din Italia, care sa fie in masura sa va dea informatiile necesare si – eventual – sa se si ocupe de procedurile necesare, conform legislatiei italiene.
Cel putin pentru moment, noi nu avem o colaborare cu o companie omoloaga din Italia si nu va putem indica una. Va trebui sa gasiti dumneavoastra.
Firma de constructii cu asociat unic deschisa in Romania(sediul),are 7 angajati,lucreaza in Italia pt o firma italiana,poate sa deschida un punct de lucru in Italia?Administratorul firmei din Romania este rezident in Italia.Pt. a deschide un punct de lucru aici ce trebuie sa faca?Aceasta firma lucreaza in legalitate in Italia,sau trebuie sa
fie inregistrata la camera de comert din ITALIA?
VA MULTUMESC
?
@ Maria
Societatea comerciala poate deschide un punct de lucru in Italia, dar acolo sunt de indeplinit anumite demersuri prevazute de legea italiana. Va trebui sa gasiti o companie care sa va consilieze si – eventual – sa se ocupe si de demersuri.
Compania noastra v-ar fi putut ajuta doar daca doreati sa deschideti punctul de lucru in Romania.
Pot sa am sediul social intr-o localitate din judetul Calarasi si sa am punctul de luru in Bucuresti?
@ Simona
Desigur! Foarte multe societati comerciale sunt infiintate intr-un judet si au puncte de lucru si in alte judete ale tarii.
Buna ziua ,Sa constituit firma si sa ales sediul social insa atunci nu
am facut demersurile si pentru puct de lucru, as vrea sa stiu cat ma costa ,si ce demersur trb sa fac .
Va multumesc frumos .
@ Bogdan Dodu
Va multumim pentru prezenta pe site si pentru faptul ca ati ales compania noastra.
Primul pas pe care trebuie sa-l faceti este sa sunati la unul din numerele 021-318.69.60, 031-1000.701, pentru a fixa o programare (daca sunteti din Bucuresti), sau pentru a discuta detaliile modului de a proceda in cazul in care sunteti din alt judet.
Costul pentru operatiunea de deschidere si autorizare a punctului de lucru este de 390 de lei (daca sunteti din Bucuresti, daca sunteti unic asociat si Decizia are pana in 1000 de caractere), sau de 570 de lei (daca sunteti din alt judet decat Bucuresti si Decizia are pana in 1000 de caractere.
Puteti folosi si platforma http://www.clientonline.ro pentru a comanda serviciul dorit.
Buna ziua. am si eu o nelamurire referitoare la un punct de lucru pe care vreau sa infiintez. Sunt din judetul Mures si am un I.F. prin itermediul caruia am deschis un chiosc de inghetata , acum mai vreau sa deschid inca unul si as dori sa stiu ce acte am nevoie, cit m-ar costa, si cit timp ar fi pina as primi actele ca sa pot deschide ?
@Csizmadi Gizela
Pentru infiintarea si autorizarea noului punct de lucru sunt necesare:
* Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla punctul de lucru (cu datele de identificare ale proprietarilor)
* In situatia in care, pentru punctul de lucru, veti inchiria un imobil de la o persoana fizica, este necesar Contractul de Inchiriere vizat de catre Administratia Finantelor Publice. Daca veti inchiria de la o persoana juridica, vom avea nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil
* Copii ale tuturor actelor I.F.
* Dosarul se va completa cu Hotarare, Act Aditional, Delegatie (redactate de catre noi), Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre noi), Adeverinta Asociatie de Propietari – daca este cazul (redactata de catre noi)
* Termenul pentru un astfel de demers este de 15-25 zile lucratoare (pt. cazul persoanelor din alte judete decat Bucuresti si Ilfov) din momentul in care dosarul este complet.
Pretul este de 570 de lei.
Va asteptam cu un telefon la 021-318.69.60, sau la 031-1000.701, pentru a lua legatura cu unul dintre consultantii nostri. Va multumim pentru prezenta pe site si pentru ca ati ales compania noastra!
Buna ziua, am si o intrebare vreau s ainfiintez un PFA,stiu de ce acte am nevoie, m-ar interesa cate zile dureaza depunerea actelor la Registrul Comertului, dupa ce dosarul e complet? O zi buna.
@ Allma
Buna ziua! Dupa ce dosarul este complet, depunerea efectiva a actelor la Registrul Comertului nu dureaza mult (daca sunteti din Bucuresti). Noi facem acest lucru impreuna cu alte dosare. Am putea aproxima intervalul respectiv la cca 3-4 ore (repet, impreuna cu alte dosare).
Daca nu sunteti din Bucuresti, ar putea sa fie mai complicat, pentru ca se trimit actele prin posta/curier. Probabil ca in asemenea cazuri ar dura doua zile lucratoare.
Este important sa retineti faptul ca, dupa ce ne-ati inmanat toate documentele, indiferent de cat anume dureaza depunerea si procesarea actelor la Registrul Comertului, aceasta perioada este inclusa in intervalul pe care vi l-am afisat pe site pentru onorarea serviciului de infiintare de PFA: 3-10 zile lucratoare.
Pentru detalii si/sau programari, sunati la 021 – 318.69.60!
Buna ziua,
Am o nelamurire
Societatea mea se ocupa cu importul de bunuri din CE. Neavand depozit am facut un contract de transport si logistica cu o companie de logistica ce se ocupa de transportul din comunitate, stocaj si distributie nationala.
In contract se prevede ca sunt obligati sa scoata toate autorizatiile necesare functionarii depozitului.
Ei tin evidenta gestiunii marfurilor si fac avizele pentru expeditiile interne.
Este necesar sa imi deschid punct de lucru la sediul depozitului?
@ Cristi
Buna ziua,
Punctul de lucru este necesar in situatia cand doriti sa va deduceti niste cheltuieli suplimentare pe care le efectuati in cadrul firmei (daca aveti personal care lucreaza in cadrul depozitului). Nu credem ca este cazul pentru firma dumneavoastra.
In baza contractului incheiat cu firma mentionata (care cuprinde probabil serviciile de transport international si intern, logistica, manipulare, depozitare,gestiunea marfurilor) dumneavostra va puteti deduce chletuielile si de la sediul social al firmei.
as dori sa`mi spunti ce inseamna o companie de logistica. adica cu ce se ocupa ea mai precis?va multumesc
@ Francu Dana
http://ro.wikipedia.org/wiki/Logistic%C4%83
buna ziua ,as dori sa stiu cat ma costa un punct de lucru de deschis deoarece as vrea sa imi deschid un magazin secand hand,si cat m-ar mai costa sa devin asociat la firma unei prietene de a le mele .noi suntem din ploiesti.astept raspuns si cat ar dura deschiderea punctului de lucru.va multumesc anticipat
@ Dumitru
Buna ziua!
V-am trimis raspunsul pe e-mail. Am observat ca aveti o adresa de e-mail de Yahoo; daca nu gasiti mesajul in Inbox, cautati si in folderul Bulkmail (sau Spam), pentru ca se poate intampla ca filtrele de Yahoo sa directioneze acolo unele mesaje.
Buna ziua,
Intentionez sa efectuez import dintr-o tara comunitara pentru produse alimentare conservate in vederea distributiei, in momentul de fata am gasit un spatiu de inchiriat la firma care asigura transportul.
Doresc sa stabilesc in cadrul depozitului punctul de lucru al firmei,Va rog mult daca aveti amabilitatea sa ma ajutati in clarificarea unor aspecte:
– este permisa deschiderea unui punct de lucru intr-un depozit care inchiriaza suprafete delimitate strict de suprafata ocupata de marfa respectiva;
– care sunt actele necesare pentru inregistrarea acestuia si procedura aferenta.
Va multumesc anticipat si astept cat mai curand raspunsul dumneavoastra.
Cu stima,
daniel
@ Daniel Lucan
Buna ziua!
Bineinteles ca este posibil si chiar recomandat, daca activitatea dumenavoastra se desfasoara acolo. Contractul se va incheia pentru o anumita suprafata care va fi mentionata in toate actele, inclusiv la Registrul Comertului. Punctul de lucru nu este conditionat de o anumita suprafata.
Actele necesare deschiderii punctului de lucru:
– cerere de inregistrare;
– declaratie pe propria raspundere – model;
– decizia de deschidere punct de lucru;
– copie contract incheiat pentru punctul de lucru conformata cu originalul (daca acest contract este incheiat cu o alta persoana juridica vor trebui si copii dupa dovada de proprietate a respectivei societati – astfel incat sa se demonstreze ca sunt proprietari pe spatiul pe care vi-l dau spre inchiriere);
– acord asociatie de locatari (daca este cazul, dar probabil ca nu este, in situatia despre care vorbiti);
– stampila societatii;
– delegatie imputernicit (daca este cazul).
Procedura la Registrul Comertului dureaza intre 5-7 zile lucratoare. Ne putem ocupa de dosarul dvs. Tot ce trebuie este sa sunati pentru detalii la unul din numerele noastre de telefon: 021-318.69.60, 031-1000.701
Buna ziua,
As vrea sa stiu daca imi trebuie o autorizatie speciala pentru a comercializa produse cosmetice in Romania(farduri,creme,spray uri,etc) cmandate/aduse din alta tara.
Multumesc.
Buna ziua,dori sa stiu cat ma costa deschiderea unui magazin de tip 12lei in acest pret sa fie inclus infiintarea firmei,chiria spatiului comercial,mobilier,umerase,casa de marcat+marfa si ce autorizatii imi trebuie.
Buna ziua
As dori sa stiu daca pot veni la sediul dvs pentru o consultatie in ceea ce priveste o firma care va efectua: 1: import materii prime pentru productia de farduri; 2. productia si ambalarea fardurilor; 3. vanzarea cu amanuntul sau cu ridicata.
Ma intereseaza sa aflu atat actele necesare deschiderii, cat si orice conditii necesare functionarii in legalitate – de exemplu daca trebuie sa am angajati cu studii de chimie sau farmacie, daca exista substante cu regim special etc
De asemeni as dori sa discutam despre modul in care sunt obtinute mai usor avizele: de exemplu e mai usor sa import un produs si doar sa-l ambalez aici sau mai bine import materia prima si produc aici formula.
Am o lista lunga de nelamuriri si as dori sa stiu daca oferiti consultanta in acest domeniu. Si un pret.
Va multumesc,
Florina
@ Florina
Raspunsul la solicitarea dumneavoastra a fost trimis pe adresa dvs. de e-mail. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la unul din numerele specificate in raspuns; colegele noastre de la Compartimentul Juridic se informeaza pentru a fi in masura sa va dea si detaliile tehnice pe care le-ati solicitat.
buna ziua,
am un SRL care pt moment este cu activitate suspendata. as vrea sa deschid un magazin in italia, imi puteti spune detaliat care sunt pasii pe care ar trebui sa-i urmez? as putea sa mut sediul firmei in italia avand in vedere ca eu locuiesc aici?
va multumesc!
@ Luiza
Societatea comerciala pe care o conduceti poate deschide un punct de lucru in Italia, sau o sucursala/filiala, dar acolo sunt de indeplinit anumite demersuri prevazute de legea statului italian. Va trebui sa gasiti o companie care sa va consilieze si – eventual – sa se ocupe si de alte demersuri ce v-ar putea fi necesare.
Compania noastra v-ar fi putut ajuta doar daca doreati sa deschideti punctul de lucru in Romania. In schimb, daca doriti sa inchideti societatea din Romania, va stam la dispozitie cu serviciul nostru de dizolvare-lichidare-radiere, despre care veti afla toate informatiile la pagina http://www.reinventconsulting.ro/tarife-dizolvari-lichidari.html
Va asteptam!
Buna ziua,
Stiti cumva daca deschid un punct de lucru pe baza unui contract de comodat, pe langa copie de pe contractul de vanzare-cumparare, trebuie si extras de carte funciara?
Multumesc.
@ Anca Gadea
Nu va mai trebuie extrasul de carte funciara, dar contractul de comodat trebuie inregistrat la Administratia Financiara.
Buna ziua,
Stiti cumva ce trebuie facut daca dupa ce imi deschid un punct de lucru schim sediu social?
multumesc
@ Bogdan
Daca va schimbati sediul social, se depune dosarul cu mentiunea respectiva la oficiul registrului comertului de care apartineti, iar toate certificatele constatatoare – inclusiv certificatul constatator pentru punctul de lucru – vor fi inlocuite cu unul nou, in care va aparea noul sediu al firmei.
Buna ziua,
suntem o societate din bucuresti si vrem sa ne deschidem un punct de lucru cu mai putin de 5 angajati in constanta. am inteles ca intai se inregistreaza punctul de lucru la onrc si ulterior la admin fin din sectorul unde avem noi sediul social in bucuresti. dar nu am nevoie de niciun fel de aviz de la primaria constanta pentru desfasurarea activitatii (sau macar sa i notificam)? si referitor la avizele sanitar veterinare etc….acestea se sesizeaza din oficiu in urma transmiterii inregistrarii de catre onrc sau trebuie depus dosar la fiecare in parte? si daca trebuie depus dosar se depune in bucuresti sau la constanta?
multumesc!
@ Anca
Pentru deschiderea punctului de lucru, dosarul se depune la Registrul Comertului Bucuresti. Avizele sanitar veterinare, de mediu si ITM, se obtin in momentul depunerii dosarului la Registrul Bucuresti. Dupa ce punctul de lucru s-a infiintat, trebuie sa mergeti la Primaria Constanta, pentru contractul de salubrizare.
Buna ziua,
Am un srl care a fost infiintat in 2009. Sediul social este intr-un bloc si am declarat ca acolo nu avem activitate. Firma se acupa cu vanzari materiale de constructii. Intre timp, noi am crescut si devenit o necesitate existanta unui spatiu de depozitare, prin urmare am incheiat un contract de inchiriere cu o alta persoana juridica.
Va rog sa imi spuneti daca sunt obligat sa deschid acolo punct de lucru?
Personal, as vrea sa mai astept vreo jum de an si sa imi deschid un showroom udne voi infiinta punct de lucru.
Am auzit, insa ca sunt obligat sa deschid si aici un punct de lucru, unde am contractul de inchiriere…
Multumesc pentru sfat.
@ RotSal
Nu ar fi necesara deschiderea unui punct de lucru daca acolo nu se desfasoara activitate comerciala ci doar de depozitare. In acest caz ar fi suficient si un contract de prestari servicii, astfel incat persoana juridica respectiva desfasoara pentru dumneavostra acest serviciu, de depozitare. Daca la baza exista un contract de inchiriere, atunci sunteti obligat sa va deschideti punct de lucru.
Buna ziua,
am cumparat un imobil acum un an.
Din corespondenta primita si din informatiile de pe internet, constat ca la adresa mea are sediul o firma (a fostului proprietar).
As dori sa imi spuneti daca eu, ca proprietar, am vreo implicatie si daca, pe viitor doresc sa imi deschid propria firma, as putea intampina probleme legate de folosirea aceluiasi imobil?
Multumesc.
Ca si proprietar nu sunteti implicata, insa daca veti dori sa va deschideti propria firma, este posibil sa intampinati dificultati, insa acestea se pot rezolva daca la sediul societatii specificati o anumita camera, pentru a nu exisat situatia de suprapunere de sedii. Asta in cazul in care imobilul are mai multe camere, daca insa este garsoniera atunci nu va veti putea stabili sediul social in imobilul dumneavoastra decat dupa ce societatea vechiului proprietar isi va schimba sediul. Situatia evitarii suprapunerii de sedii, in cazul in care imobilul are mai mult de 1 camera, se poate rezolva si la notar, printr-o declaratie (de nesuprapunere) pe propria raspundere, in care declarati ca sediul societatii dumneavoastre nu se suprapune cu cel al altei firme.
Multumesc mult!
buna ziua, doresc sa deschid o firma cu activitate principala prestari servicii veterinare in ilfov. in privinta spatiului, acesta este la parterul unei constructii P+3, intr-un loc dedicat ca spatiu comercial. problema ar fi ca tot spatiul comercial are 123mp insa eu am nevoie doar de 30 si proprietarul este de acord sa faca delimitare si intrare separata fata de tot spatiul insa nu poate face delimitare si in cartea funciara. se poate?
@ Stan Daniel
Nu trebuie delimitat spatiul in acte, este de ajuns ca aceasta delimitare sa se faca in actele pentru firma : contractul de inchiriere.
Va asteptam cu un telefon prealabil pentru programare la numarul 021-318.69.60.
buna ziua! cineva cu o firma in bucuresti ar vrea sa deschida un pct de lucru in constanta, in spatiu oferit de mine spre inchiriere( este la mine acasa) . ce trebuie facut? multumesc.
@ Luminita
In functie de cati asociati are firma, se taxeaza pentru: 1 asociat – 430 ron (onorariu plus taxe)
520 ron – 2 asociati (onorariu plus taxe).
Aveti nevoie de dovada de proprietate de la punctul de lucru; contractul de inchiriere trebuie inregistrat la Administartia Financiara de unde apartine proprietatea.
Dosarul se va depune la Registrul Comertului Bucuresti.
Va asteptam cu o programare la numarul de telefon 021-318.69.60
as dori sa stiu daca am un pfa am voie sa infiintez mai multe puncte de lucru? ce acte trebuie sa fac sa depun la sediul reg.com.,ce contabilitate se tine in acest pfa, ce registre se completeaza,este obligatoriu sa inregistrezi facturile? multumesc.
La o data imi expira contractul de inchiriere incheiat cu o persoana ce a decedat .Acum am cumparat de la mostenitori imobilul iar in actul de vanzare cumparare am trecut la clauza ca acestia nu au pretentii materiale asupra folosirii imobilului pana la obtinerea actului autentic din judecatorie.Va fi operioada cand voi functiona fara contract de inchiriere.Este suficienta clauza din actul de vanzare cumparare sau ce ar trebui sa fac in aceasta situatie?
@ Octavia Iosif
Pentru orice forma de societate se pot infiinta oricate puncte de lucru se doreste, nu exista un numar limita.
Ca si acte nu vom enumera toate actele din dosar insa, in principiu, trebuie sa depuneti decizia asociatului unic, contractul de inchiriere, dovada de proprietate, formulare tipizate.
Pentru mai multe informatii si pentru programare, va asteptam la sediul nostru, la numarul de telefon 021.316.69.60 sau 0733.050.152.
Va multumim.
@ Alin
Pentru a va oferi un raspuns cat mai complet si la obiect avem nevoie de mai multe informatii si anume:
– ce fel de act s-a incheiat intre cumparator si asa-zisii mostentori?
– ce fel de act mai trebuie obtinut de la judecatorie?
Buna Seara … Am un srl. infiintat sunt din Hunedoara si am gasit un pct de lucru si as dorii sa am la pct de lucru si produse spre vanzare ex: ( Birotica si papetarie + suveniruri ).. Sunt neplaitoare de TVA si pe domeniul de activitate al actului de srl am si comertul cu amanuntul dar ma ntereseaza cat ar fii costu autorizarii acestui domeniu adica comert cu amanuntul si este nevoie si de casa de marcat fiscala chiar daca nu sunt platitor de TVA ?
As dori sa deschid un punct de lucru cu vanzare depozit second hand, program part time cateva ore pe zi sau la solicitarea clientului as dori sa-mi spuneti ce autorizatii sunt necesare in afara de cele pentru deschiderea punctului de lucru, exista s.r.l. dar cu un alt domeniu de activitate. Am nevoie de casa de marcat sau este suficient sa am facturier si chitantier?
Multumesc
@ Bonito Studio
Daca aveti in obiectul secundar de activitate Codul CAEN cerut a fi autorizat, avand in vedere ca sediul societatii este in judetul Hunedoara, costurile pentru deschidere si autorizare punct de lucru sunt de 630 ron daca societatea are asociat unic sau de 720 ron daca societatea are 2 asociati(sunt incluse taxele de la Registrul Comertului si onorariul nostru) iar ca si durata este pana la 25 de zile din momentul in care dosarul este complet.
Daca punctul de lucru este deja deschis si trebuie doar sa obtineti acele autorizatii, costul este de 710 ron (sunt incluse taxele de la Registrul Comertului si onorariul nostru).
Referitor la casa de marcat, da, daca desfaceti produse/marfuri de orice fel catre populatie este obligatorie utilizarea casei de marcat fiscale – fiscalizarea se va face pentru statutul de neplatitor de TVA.
@ Adina Popescu
Pentru deschiderea unui punct de lucru pentru vanzare second-hand, este necesar sa aveti autorizat ca si obiect de activitate Codul CAEN 4779, de asemenea, va sfatuim sa autorizati si 4791.
Referitor la casa de marcat, daca vanzarea se va face catre populatie – atunci este obligatorie. Daca vazarea se va face en-gros, catre persoane juridice, atunci existenta facturierului si a chitantierului este suficienta, nu este necesara casa de marcat.
Buna ziua,
as dori sa stiu care este diferenta intre depozit si punct de lucru.
Mai concret, in cazul unui stoc de marfa, pentru care am nevoie doar de un spatiu de depozitare (mic de altfel), un depozit este de ajuns nu?
Depozitul trebuie inregistrat la registrul Comertului? In afara de contractul de inchiriere/comodat, ce alte acte imi mai trebuie?
Este in regula sa fac un contract de comodat intre mine (persoana fizica) si firma mea pentru un spatiu din apartamentul personal? Mentionez ca apartamentul personal nu este si sediu social.
Multumesc frumos.
@ Ruxandra
Buna ziua,
Depozit, prin definitie, este un loc sau o constructie special amenajata pentru pastrarea marfurilor, obiectelor de valoare, diferite materiale; este ca o magazie.
Spatiul de care aveti dumneavoastra nevoie si il puteti obtine in aparatamentul proprietate personala, intr-o camera, este un punct de lucru unde sa autorizati activitatea de depozitari. In principiu va fi necesar, daca natura marfii o cere, sa amenajati spatiul respectiv cu rafturi pe care sa fie depusa marfa.
Aveti doua posibilitati:
-fie depozitati acasa fara sa mai inregistrati pe societate ceea ce inseamna ca nu mai faceti deducerea cheltuielilor ce revin pentru imobilul unde depozitati, insa daca marfa prin natura ei cere sa aveti un depozit aceasta solutie este riscanta si in cazul unui control veti fi pasibil de amenda.
-fie se deschide un punct de lucru la adresa unde doriti sa depozitati stocul de marfa si obtineti ca si autorizatii obiectul caen ce tine de depozitari – in acest mod, cheltuielile pentru imobilul respectiv se vor putea deduce pe societate.
Daca doriti sa colaboram, vom avea nevoie de urmatoarele acte: CI asociati/actionari, copie dovada de proprietate pentru imobilul unde se va deschide punctul de lucru, acordul asociatiei de locatari pentru deschiderea punctului de lucru(acesta il redactam noi, dumneavoastra veti obtine semnaturile), contract de inchiriere inregistrat la administratie (daca doriti contract de comodat – nu mai trebuie inregistrat si il facem noi).
Pentru colaborare, avem rugamintea sa faceti o programare la numarul de telefon 021.318.69.60.
Buna seara.
Pentru deschiderea unei IF magazin alimentar, mi-ar fi suficienta diploma de manager resurse umane? Sau trebuie neaparat calificare in domeniu? As dori va rog raspunsul pe mail, mai am niste nelamuriri sper sa ma ajutati dvs. sa gasesc rezolvare la ele.
Va multumesc!
as vrea sa descgid un srl cu tot cu punct de lucru. pt sediu social am contract de comodat cu parintii mei ,iar pt punctul de lucru am gasit un spatiu in care trebuie sa fac contract de subanchiriere cu o societate. cine va fi trecut la chirias pt ca persoana juridica nu e inca infiintata.multumesc pt raspuns.
@ Andriescu Alina
La chirias va fi trecuta persoana juridica si va fi specificat ca este in curs de infiintare.
vreau sa deschid un punct de lucu(bar)in ITALIA ,CARE SUNT CONDITILE SI TAXELE.SEDIU SOCIETATI ESTE IN ROMINIA.
@ Grigoras Gheorghe
Se face deschidere de filiala/sucursala in Italia iar dosarul se depune la autoritatile de acolo conform legislatiei in vigoare in Italia.
Sunt PFA , si prestez servicii de consultanta intr-un alt centru de judet din tara. Trebuie sa deschid un punct de lucru in orasul in care imi desfasor activitatea ? Am gasit un apartament pentru cazare si sediu pentru punctul de lucru, insa persoana care mi l-a inchiriat il are in chirie, este bloc ANL. E posibila o astfel de situatie ?
Multumesc
Buna seara. Detin o I.I. pe care momentan nu desfasor nici o activitate si as dori sa deschid o filiala in Italia. Are o I.I. acesta optiune sau doar SC pot deschide filiale? Va multumesc anticipat pentru raspuns.
@ Martie
Daca va desfasurati activitatea temporar intr-un alt oras si apoi reveniti in judetul in care v-ati deschis PFA-ul, atunci nu este cazul sa va deschideti un punct de lucru.
Insa daca activitatea dumneavoastra se desfasoara numai in orasul despre care mentionati, atunci va trebui sa deschideti punctul de lucru respectiv. Chiriasul blocului ANL va poate subinchiria doar daca are in contract si posibilitatea subinchirierii (are acordul ANL-ului pt subinchiriere) altfel nu este posibil.
@ Parnic Nicoleta
Filiala poate fi deschisa doar de o societate comerciala.
Intreprinderea Individuala este o entitate autorizata pentru desfasurarea de activitate economica insa nu este o societate comerciala, ea poate sa deschida puncte de lucru.
@ Mischu
Daca activitatea de consultanta o aveti autorizata in afara sediului profesional si a sediilor secundare(punctelor de lucru), este suficient pentru desfasurarea activitatii.
Pentru un contract pentru sediu profesional sau pentru deschidere punct de lucru trebuie sa avem la baza un contract de proprietate(de exemplu: vanzare-cumparare).
buna ziua.cat mar costa sa deschid o firma de transport marfa international cu autoutilitara de 3,5tone cu un singur salariat,adica eu?
@ Iulian Ispas
Buna ziua! Va multumim pentru prezenta pe site si pentru faptul ca ati ales serviciile Reinvent Consulting!
Aveti informatii privind infiintarea unei societati comerciale (inclusiv tarifele) la link-ul: http://www.reinventconsulting.ro/infiintari-firme-si-societati-comerciale.html
Cel mai potrivit lucru este sa sunati pentru o programare. In cadrul discutiei veti primi toate detaliile privind documentele si procedura necesara.
Buna ziua , daca am o firma de optica medicala si codul caen este 8690 activitatea are loc in afara sediilor , birourilor , la domiciliu persoanei sa zicem asa , am nevoie de casa de marcat? Mentionez ca nu am punct de lucru , am autorizat codul caen mai am nevoie de avizul de functionare de la Ministerul Sanatati ?
si inca ceva am nevoie de punct de lucru cu acest cod caen 8690?
Multumesc frumos si astept raspuns
buna ziua..am o firma deschisa in Romania,am terenuri sintetice de fotbal si realizez lucrari de amenajare a terenurilor sintetice pentru persoane fizice sau juridice.Intentionez sa-mi fac un teren sintetic pe teritoriul Italiei,ce trebuie sa fac?,pot function ca punct de lucru acolo cu firma din Romania sau trebuie sa fac alta acolo?
@ Albu Daniel
Buna ziua,
O firma din Romania nu isi poate infiinta un punct de lucru in afara tarii.
Ca si variante puteti, daca legislatia de acolo va permite, sa deschideti o sucursala pe teritoriul Italiei sau sa va infiintati o firma noua cu sediul acolo. Va stam la dispozitie cu inregistrarea de mentiuni privind societatea din Romania si cu infiintarea societatii in Italia.
buna ziua am o societate in jud. dolj si as dorii sa mai deschid un punct de lucru in aceiasi locatie unde se afla si sediul societatii. acest teren a fost al tatalui meu care a decedat in urma cu 2 ani iar in urma taxei de succesiune am ramas mostenitori eu si mama mea. as dori daca se poate sa imi spuneti daca imi mai trebuie acel contract de comodat , de unde pot lua un exemplar daca imi mai trebuie,ce acte mai sunt necesare si cat este taxa pentru deschidere. va multumesc
@ Bogdan
Este necesar sa se faca contract de comodat pentru stabilirea punctului de lucru. Daca doriti sa colaboram, avem noi un draft de contract. Daca doriti sa va ocupati personal, va rugam sa cautati variante de draft-uri pe paginile de internet.
Pentru consultanta si reprezentare la Registrul Comertului, va rugam sa sunati la 021.318.69.60 (pentru a putea comunica referitor la costurile si actele necesare, numarul de asociati la societate etc.) sau, daca nu va puteti prezenta la sediul nostru pentru procedura standard, puteti opta pentru consultanta la distanta prin intermediul platformei Client Online prezenta la urmatoarea adresa: http://www.clientonline.ro/reinvent/?serviciu=1
doresc sa infintez o firma de constructi,si deschiderea unui restaurant ,ce acte imi trebuie si ceea ce este important de spus este ca eu sunt in Franta
Una dintre colege va va raspunde pe e-mail.
pentru un punct de lucru pe care vreau sa-l deschid intr-un apartament proprietarul doreste contract de comodat. Pe mine ca firma ma incurca in deschiderea punctului de lucru?
Ce pasi si ce acte imi trebuiesc la deschiderea punctului de lucru in acest caz?
Buna ziua
Sunt director de liceu si am o firma care solicita inchirierea unui imobil care apartine patrimoniului scolii,situat in curtea liceului undeva in spate,suprafata este mare, nu are legatura cu cladirea unitatii scolare, si vreau sa stiu care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurg ca director pt. realizarea documentatiei.
De asemenea, am o firma care solicita inchirierea unui spatiu in incinta unitatii noastre scolare pt. vanzare de produse alimentare pt. elevi. Care sunt pasii de urmat pt. realizarea documentatiei de catre director.
Va multumesc.
@ Aby
Nu va incurca absolut deloc incheierea unui contract de comodat.
Procedura pentru descrierea punctului de lucru este descrisa la link-ul: http://www.reinventconsulting.ro/deschidere-punct-de-lucru.html
Daca doriti sa o demarati, va asteptam sa sunati la unul din numrele de telefon de la pagina de contact, pentru stabilirea detaliilor, sau a unei intalniri.
@ Iacob Adriana
Buna ziua, doamna director!
Compania noastra este specializata in operatiuni care vin in ajutorul societatilor comerciale. Procedura pe care dumneavoastra va trebui sa o urmati in situatia pe care ne-o descrieti este diferita si, probabil, reglementata de legi speciale, care nu cad in domeniul nostru de activitate. Va indicam sa luati legatura si cu forurile cu responsabilitati de conducere si control pe linie de invatamant, de la nivelul judetului, sau poate chiar de la nivel central. Cu siguranta ca va pot indruma, asemenea situatii fiind gestionate si de alte unitati de invatamant. Poate va sfatuiti chiar si cu un alt director de unitate, care a parcurs procedurile respective.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Reinvent Consulting.
Buna ziua,
Un nepot de-al meu, fiul sorei mele, care are domiciliul in Gaza, doreste sa isi deschida o intreprindere individuala al carui sediu social sa fie la mine in apartament, detinut in coproprietate cu sotul meu, prin actiunea de luare in spatiu. Va rog mult sa imi spuneti ce implicatii (financiare, administrative sau de orice alta natura) ar avea acest lucru asupra mea si a familiei mele si daca exista motive de ingrijorare cu privire la acest lucru. Mentionez ca apartamentul este de 3 camere si in el locuim eu, sotul si fiica noastra de 17 ani.
Va multumesc frumos.
Stabilirea unui sediu social sau profesional se poate face pe baza unui contract de inchiriere care presupune incasarea unei sume de bani contra serviciului de gazduire, bani care se declara la stat si se pateste impozit, sau in baza unui contract de comodat care este cu titlu gratuit si pentru care nu se prevede suma. Oricare dintre cele doua contracte dau doar drepturi de folosinta, nu drepturi de administrare.
Implicatiile stabilirii unui sediu la o adresa: se primeste corespondenta la acea adresa si orice institutie a statului/tert va cauta entitatea economica la adresa sediului social.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile REINVENT!
Buna ziua ,
Am o firma pe nume sc ……srl , si imi deschid un punct de lucru , dar denumirea magazinului difera de denumirea firmei . Ce trebuie sa fac? Trebuie sa declar undeva ???
Ex : Sc Bustean srl firma , iar pe punctul de lucru vreau sa scriu magazin alimentar Brocolli
Astept raspunsul Dvs
Multumesc
@ Sorin
Trebuie sa faceti un dosar catre Registrul Comertului pentru numire de punct de lucru.
Multumesc frumos ,
Imi puteti spune si ce acte imi sunt necesare depunerii dosarului
@ Sorin
Veti primi un e-mail in care veti fi pus in legatura cu unul dintre consultanti.
Buna ziua!
Am si eu o societate care are ca domeniu de activitate comert cu amanuntul, dar am inchis punctul de lucru. Acum fac aprovizionare cu produse ambalate la o cantină. As dori sa stiu ce autorizatii şi avize aş avea nevoie pt. a putea funcţiona. Vă mulţumesc!
Buna ziua,
am o firma infiintata din 1995 in Oradea si doresc sa-mi deschid si Ungaria.Imi spuneti va rog frumos ce ar fi mai bine sa-mi fac: o noua firma, un punct de lucru, o sucursala…..?
Va multumesc frumos!!
@ Onita Gabriela
Buna ziua si La multi ani!
Este important sa faceti o comparatie intre conditiile din cele doua tari, ca sa puteti lua o decizie buna.
Legat de conditiile din Ungaria, va recomandam sa purtati o discutie cu colegii de la http://helpers.hu/
Am colaborat cu dansii si sunt foarte prompti si saritori.
Dupa ce va edificati, ar fi deosebit sa impartasiti aici impresiile, ca sa foloseasca si altor cititori ai blogului nostru, care se afla in aceeasi situatie cu dumneavoastra.
La multi ani si dvs!!
Va multumesc din suflet.
Buna ziua.As avea si eu o intrebare.As vrea sa deschid o firma,impreuna cu o alta persoana, insa acea persoana nu are diploma de liceu (mentionez ca eu am si studiile superioare terminate).Ce as putea face in acest sens? va multumesc.
@ Corina D
Putem intreprinde demersul la care va ganditi. Va rugam sa ne contactati la numarul 0734.504.000 pentru o discutie in vederea demararii procedurii.
Buna ziua,
vreau sa imi infiintez un srl,obiect de activitate servicii de pompe funebre.vreau sa va intreb daca imi pot deschide punctul de lucru, in acelasi loc cu sediul social, adica intr-o camera din apartamentul parintilor mei ( stiu ca tb facut contract de comodat, acordul vecinilor si al asociatiei de propietari, schimbarea de destinatie a camerei) dar nu stiu ce autorizatii imi mai trebuie inafara de autorizatie de functionare de la primarie…astept un raspuns.va multumesc.
@ Roman Ancuta
Buna ziua,
Veti primi raspuns pe adresa pe care ne-ati indicat-o la completarea formularului.
Buna seara
am o firma cu doua puncte de lucru as vrea sa stiu daca facturile se inregistreaza pe fiecare punct separat sau impreuna…va multumesc
@ Flori B
Referitor la intrebarea dumneavoastra va precizam faptul ca nu exista obligatia inregistrarii separate a facturilor pe fiecare punct de lucru, dar in conditiile in care clientul solicita factura pentru bunurile livrate sau serviciile prestate societatea are obligatia de a emite factura catre beneficiar, considerent pentru care punctul de lucru respectiv trebuie sa se conformeze prevederilor legii.
Bună ziua,
vreau să înființez un service de calculatoare, cu magazin de prestari servicii diverse, birotica, foto, listari, copii xerox, toate astea acasa, la casa , dar proprietari sunt parintii mei, acum este spatiu locativ, si as vrea sa il transform in spatiu comercial daca e nevoie, ceea ce nu stiu este ce demersuri trebuie facute si la cine pentru schimbare destinatie spatiu. mentionez ca sediul social al firmei (SRL)vreau sa fie la aceeasi adresa. va multumesc anticipat.
@ Nelu
Buna ziua!
Va multumim foarte mult pentru prezenta pe site si pentru faptul ca ne-ati scris! Veti primi un e-mail de la colegii din compartimentul specializat pe operatiuni la Registrul Comertului, cu procedura de urmat.
bunaziua,doresc sa-mi deschid o filiala de fan- courier intr-o localitate din tara fagarasului care este procedura,cui trebuie sa ma adresez,va rog daca se poate sa-mi dati cit mai multe detalii cu privire la acest aspect .va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra.
buna ziua
sunt chirias in bloc anl vaslui, si doresc sa stiu in ce conditii pot sa mi infiintez un PFA acolo
stima
Buna seara,
Am declarat la registrul comertului un punct de lucru in urma cu 6 ani ,contractul de inchiriere a fost facut pe 2 ani ,intre timp mi s-a facut un alt contract de inchiriere pe acelasi spatiu si adresa ,pe care nu l-am declarat la registru .Acum cand mi s-a facut al 3 contract vreau sa depun la registru actul de inchiriere dar mi s-a spus ca nu mai este punctul de lucru inregistrat .Ce fac ?
Multumesc
@ Carmen
Buna ziua,
In aceasta situatie trebuie declarat din nou punctul de lucru, in baza noului contract. Mentiunea pe care trebuie sa o faceti este: deschidere punct de lucru.
Pentru informatii cu privire la aceasta procedura si actele necesare va invitam pe site-ul nostru la adresa http://www.reinventconsulting.ro/deschidere-punct-de-lucru.html sau va asteptam la sediul nostru din Splaiul Independentei nr.273, Sector 6, Bucuresti.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
Buna ziua, pentru inchiderea punctului de lucru am nevoie de rezilierea de contract?Intreb deoarece am inchis punctul de lucru, unde ieram chiriasa si proprietarul nici acuma nu mi-a trimis contractul de reziliere inapoi.Ce pot sa fac in situatia asta?Va multumesc
In principiu va trebuie rezilierea contractului ca sa nu intampinati probleme cu proprietarul.
Daca punctul de lucru a fost stabilit in baza unui contract inregistrat la administratie si ati facut deja inchiderea punctului de lucru la ORC, trebuie sa mergeti si sa declarati inchiderea si la adminisratie.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
Buna ziua,
Am o firma nou infiintat cu sediu social in apartamentul personal.
Intrebare este urmatoarea: daca inchiriez un spatiu pe care ulterior il subinchiriez trebuie sa il declar punct de lucru?
(cod caen al firme este de prestari servicii, dar si de inchirierea si subinchirierea bunurilor proprii sau inchiriate).
Multumesc
Mihaela
Buna seara!
Detin o intreprindere individuala cu sediul social in Braila. Eu vreau sa fac punctul de lucru in constanta, unde stau cu inca o persoana(avem contract de comodat cu proprietarul, iar locuinta este o garsoniera). Se poate sa si locuiesc acolo, sa-mi fac si punctul de lucru?(mentionez ca afacerea este un magazin online deci nu voi avea marfa in casa)
@ Mihaela
Buna ziua,
Un punct de lucru este un spatiu separat de sediul social, deschis cu scopul ca societatea sa desfasoare activitate acolo. Daca dumneavoastra ca obiect de activitatea aveti inchirierea si subinchirierea de bunuri proprii sau inchiriate atunci orice imobil face parte din obiectul de activitate si nu este cu scopul de desfasurare efectiva de activitate a societatii acolo, nu se incadreaza la punct de lucru.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
@ Alina
Buna ziua,
Daca proprietarul este de acord, se poate deschide punct de lucru cu autorizatii de comert online. Va fi necesar si acordul vecinilor ai al asociatiei de locatari/proprietari.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
Mihai
Buna ziua
intrebarea este urmatoarea,daca cu un srl deschis in romania pot sa lucrez pe teritoriul italiei ,va multumesc.
Buna ziua, as dori sa ma ajutati cu câteva informații. Daca am un magazin cu haine in Tg mures si doresc sa imi deschid un magazin nou in București, documentele de contabilitate unde vor fi controlate si daca vor fi controale la magazin se pot face si in lipsa administratorului?
Ma puteți ajuta cu câteva sfaturi vis a vis de Pașii care trebuie Urmati in a realiza acest lucru.
@ Cristina
In cazul unui control fiscal documentele financiar-contabile se verifica la sediul societatii acolo unde trebuie sa se si afle aceste documente. Insa depinde si de natura contolului pentru ca daca organul de control verifica un punctul de lucru atunci la acest punct trebuie sa existe toate documentele de evidenta a gestiunii punctului respectiv cat si de evidenta contabila aferenta locatiei respective in functie si de volumul de activitate, numar de angajati, specificul activitatii s.a., control care se poate efectua si in lipsa administratorului. Pentru prezentarea actelor si documentelor contabile poate fi imputernicita si o alta persoana decat administratorul, pentru a asista organul fiscal pe timpul contolului
Va multumim pentru prezenta dumneavoastra pe site!
Buna!Am si eu o mica idee si nu stiu cum sa o incep!As vrea sa deschid un salon de infrumusetare,pornind de la ideea ca il fac SRL.Cautand mai departe am dat de PFA.Care s-ar potrivii?Pe urma,am mai avut un salon de bronzat,dar am inteles ca is domeniile de activitate,el pe act e de bronzat si alte activitatii de infrumusetare,pot continua oare tot pe el?Si apoi is avizele care nu am idee cum le pot obtine.Un mic ajutor,va rog!Multumesc
Buna ziua! Detin un S.R.L. cu sediul in apartamentul unde locuiesc(Bucuresti), acest apartament il voi vinde. Voi construii o casa linga Bucuresti pe un teren care apartine de jud. Giurgiu. Doresc in continuare ca, taxele si impozitele (toata activitatea) sa se desfasoare in continuare in Bucuresti. Cum trebuie sa procedez? Cu stima!
Buna ziua detin un PFA si am ca activitate un salon de infrumusetare ,am un spatiu destul de mare si ma-r interesa daca pot deschide un secand pe acela punct de lucru si daca imi trebuiesc doua case de marcat?cum ar trebui sa procedez? multumesc
Buna ziua,
Pentru deschiderea unui second-hand pe acelasi PFA trebuie sa faceti extindere de obiect de activitate cu codul CAEN necesar. In ceea ce priveste numarul de case de marcat necesare trebuie discutat cu contabilul dumneavoastra si cu administratia de care apartineti.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
@ Sorin
Buna ziua,
Aveti doua variante: fie discutati cu noul proprietar sa va permita sa pastrati sediul social acolo si sa va anunte pentru corespondenta, fie cautati gazduire de sediu social pe acelasi sector astfel incat sa ramaneti in Bucuresti si pe acelasi sector.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
@ Andreea
Buna ziua,
Va rugam sa fiti mai clara: ce anume doriti sa faceti? La SRL nu avem conditii speciale de indeplinit pentru codurile de activitate insa la PFA trebuie sa indepliniti anumite cerinte legate de pregatire/studii pentru a obtine autorizarea unor coduri CAEN.
Diferentele mai clare sunt pe parte financiar-contabila astfel va invitam la sediul nostru din Splaiul Independentei nr.273 sector 6 in vederea unei consultante financiar-contabile.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
Buna ziua.As dori sami deschid un coaforcu persoana fizica autorizat,dar spatiul respectiv nu este spatiu comercial.Pot sa deschid salonul sau este necesar ca spatiul sa fie spatiu comercial?
Buna ziua,
Imi doresc deschiderea unui magazin online de haine. Voi avea prin urmare cateva cutii cu marfa primita de la furnizor. Intentionez sa deschid sediul social in apartament proprietate personala. Marfa as dori sa o depozitez in acelasi apartament.
Intrebare: pentru marfa depozitata este nevoie sa declar sediul social cu activitate lucrativa? Mai exista o alta solutie? Multumesc!
Buna ziua,
Pentru marfa depozitata trebuie declarata activitate de depozit pentru locul unde o pastrati. Sunt anumite institutii care va vor cere sa aveti declarata inclusiv partea de comert si ce anume comercializati. Totul depinde de locul unde se stabileste sediul social si de cerintele fiecarei institutii.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
@ Eniko
Buna ziua,
In principiu nu este obligatoriu ca statiul sa fie spatiu comercial. Societati si activitate se pot declara si desfasura si in apartamente sau in orice tip de constructie care sa indeplineasca cerintele legale.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Grupului REINVENT!
Parintii mei au divortat , tatal a plecat de acasa la o sora , partajul nu a fost facut, tatal meu a incheiat un contract de comodat pe 5 ani fara acordul mamei , persoana careia ia facut contractul si a deschis firma cu sediul acasa la parintii mei, intrebarea este unde pot face sesizare sa se radieze aceasta firma ?
Buna ziua.
Deoarece nu ne oferiti la acest moment mai multe informartii cu privire data incheierii contractului de comodat, plecam de la premisa ca acesta a fost incheiat dupa intrarea in vigoare a Noului Cod Civil, respectiv 01.10.2011.
In aceste conditii sunt aplicabile prevederile art. 641 din Noul Cod Civil care precizeaza ca orice act de dispozitie incheiat pe o perioada mai mare de 3 ani necesita acordul ambilor proprietari. Contractul de comodat este un act de dispozitie.
Mama dvs in calitate de coproprietar poate solicita in instanta anularea contractului de comodat.
Abia dupa ce veti obtine anularea contractului de comodat, veti putea deschide o noua actiune, in temeiul L31/1990 de dizolvare societate pe cale judiciara, in temeiul faptului ca societatea nu are sediu.
Va recomandam totusi ca mama dvs in calitate de coproprietar sa luati legatura cu societatea respectiva si sa incercati rezolvarea litigiului pe cale amiabila, in sensul de a-si schimba sediul de la adresa dvs.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
Asociatul unic al unei societati de paza,vrea sa scimbe administratorul. Poate fi afectata ( de catre IGPR )licenta socitatii ?
Va multumesc anticipat
Buna ziua.
Mentiunile aduse actului constitutiv al societatii, in cazul dvs schimbarea reprezentantului legal al societatii, presupun intrunirea de catre acesta a conditiilor prevazute la art. 20 alin. 10 din Legea 333/2003 si la articolul 25 din Normele de aplicare a Legii in sensul:
– sa fie cetatean roman sau membru al unuia dintre statele membre EU,
– a implinit varsta de 21 de ani,
– are o buna conduita cetateneasca,
– nu are cazier judiciar,
– detine competente pentru ocupatia de manager de securitate sau diploma de licenta – profilul stiinte juridice.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
Buna ziua,sunt propietara unui imibil,si vreau sa mi deschid sediu secundar pe termen nelimitat,este posibil?ce cei de la registru mi au zis sa l deschid pe trei ani,este corect?
@ Ioana
Referitor la intrebarea dvs trebuie facuta distinctia intre durata sediului secundar (punctului de lucru) si durata contractului de spatiu pentru locatia respectiva.
Astfel in ceea ce priveste durata sediului secundar, acesta se deschide pe durata nedeterminata, ramanand la latitudinea asociatului / asociatiilor de a decide cand se va inchide acesta, de regula, atunci cand utilitatea lui nu se mai justifica.
Referitor la durata contractului de inchiriere/comodat pentru spatiul respectiv, conform art. 1783 din Codul Civil, acesta se incheie pe o durata maxima de 49 de ani. In situatia in care partile au stipulat un termen mai lung, acesta se reduce de drept la durata de 49 de ani.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Reinvent!
Buna ziua, as dori sa stiu ce acte, avize, autorizatii, etc etc .. imi sunt necesare in vederea deschiderii unui showroom cu masini si utilaje agricole pentru microferme. De retinut ca societatea care va deschide acest showroom are ca sediu social alta adresa decat cea unde va deschide acest showroom. Multumesc, astept raspuns ! O zi buna !
O alta intrebare, daca am 2 firme care au acelasi sediu social, si vor sa isi desfasoare activitatea de marketing in acest showroom, ce acte imi trebuiesc ca cele 2 firme sa coexiste din toate punctele de vedere.
Mentionez ca showroom-ul va avea aceeasi adresa ca si cea a celor 2 sedii sociale a acelor 2 societati.
@Andreea
Intrebarea 1:
In primul rand, daca dvs intentionati sa desfasurati o activitate intr-o alta locatie decat cea unde aveti sediul social. In acest sens se impune sa ne comunicati daca la adresa respectiva dvs ati deschis sau nu un punct de lucru. Daca nu ati deschis inca punctul de lucru, primul pas il constituie inregistrarea acestuia la Registrul Comertului. Apoi aveti obligativitatea ca in termen de 30 de zile sa il declarati si la Administratia Financiara de care apartineti.
Dupa inregistrare, in functie de sectorul sau primaria de care apartineti, va trebui sa obtineti aviz / acordul de functionare.
Intrebarea 2:
IDaca la adresa respectiva functioneaza deja doua societati si dvs doriti ca societatile in cauza sa desfasoare si activitati de marketing, va trebui fie sa va autorizati la Registrul Comertului aceasta activitate, daca ea se regaseste deja in Actul Constitutiv al fiecareia dintre societati fie sa optati pentru extindere obiect de activitate si autorizare acestei activitati.
Pentru detalii suplimentare cu privire la documentele necesare, costuri, pasi de urmat va asteptam la sediul nostru.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
Sarut mana numele meu este Ana si as dori si eu o informație … Am un magazin universal si vreau sa ma reprofilez pe accesorii de telefon … Ideea e ca nu vreau sa renunț nici la ăla si vreau doar sa in împart in jumate adică sa fac un perete de rigips … Întrebarea este : ce trebuie sa fac? Cum se procedeaza si pe cine trebuie sa anunț? A. R. U
Va multumesc!!!
@ Ana Doroftei
Buna ziua.
In cazul in care dvs doriti sa desfasurati si alta activitate la sediul dvs, trebuie sa aveti in vedere faptul ca acea activitate trebuie autorizata la Registrul Comertului. De asemenea trebuie sa aveti in vedere ca pentru activitatea in cauza veti avea nevoie de aviz / acord de functionare de la Primaria de care apartineti.
Referitor la partajarea spatiului, ramane la latitudinea dvs daca doriti acest lucru, puteti sa va deschideti punct de lucru pe activitatea de comert cu accesorii la acea adresa sau puteti doar autorizarea activitatii asa cum s-a precizat mai sus.
Pentru construirea peretelui de rigips, eventual si a unei alte deschideri, nu va putem oferi mai multe detalii la acest moment deoarece nu cunoastem situatia juridica a spatiului. In acest sens, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii cu privire la spatiu, daca este un imobil privat sau aflat pe teren public, daca prin activitatea dvs veti afecta sau nu structura de rezistenta a cladirii etc.
Pentru detalii suplimentare si pentru o identificare cat mai corecta a nevoilor dvs va invitam la sediul nostru.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
Buna ziua … am un magazin de reparatii calculatoare cu sediul intr.o casa de cultura care urmeaza sa fie renovata capital…as dori sa va intreb daca pot muta punctul de lucru al afacerii in alt loc temporar … pana se renoveaza casa de cultura iar apoi sa ma intorc in acelasi loc …fara sa platesc toate taxele de suspendare temporara si toate taxele de deschidere al unui nou punct de lucru… sau care ar fi suma aproximativa al unei astfel de mutari temporare
@ George
Din pacate, nu exista aceasta posibilitate de mutare temporara. Va putem ajuta cu inchiderea punctului de lucru si deschiderea acestuia la o alta adresa (serviciu care are pretul de 575 lei). In cazul in care doriti, va rugam doar sa ne raspundeti si va vom contacta noi pe adresa pe care ati introdus-o pentru postarea comentariului.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Reinvent Consulting!
Buna ziua.
In legea 31/1990 nu exista situatia specificata de dvs de “mutare temporara”. Avand in vedere ca pentru o anumita perioada de timp va veti muta punctul de lucru la alta adresa va recomandam ca sa pastrati punctul de lucru actual (fara radiere de la ONRC) si sa deschideti un alt punct de lucru in locatia noua pe perioada lucrarilor. Dupa finalizarea acestora, va puteti muta in locatia veche, deja inregistrata la ONRC iar punctul de lucru nou il puteti radia.
Deoarece nu ati specificat unde este locatia dvs, va vom comunica ca si preturi:
– deschidere punct de lucru Bucuresti 450 lei sau 630 lei in tara
– inchidere punct de lucru Bucuresti 390 lei sau 570 lei in tara
In ambele situatii, societatea noastra va poate asista in pregatirea si inregistrarea documentelor la ONRC. Preturile comunicate mai sus contin si taxele de la Registrul Comertului.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
Buna ziua .Am si eu o nelamurire prietenul meu are un bar deschis in Italia si ar vrea sa faca sediu legal in Romania in apartamentul pe care bunica mea il detine ,mentionez ca apartamentul se afla la etajul unu al unui bloc.Se poate face ?Daca se poate face vas ruga sami spuneti unde trebuie sa merg si de ce acte am nevoie tinand cont si de faptul ca el este cetatean italian.Imi puteti raspunde va rog in e-mail.Va multumesc!
Buna ziua!
Am si eu o intrebare,am deschis o firma in jud.Timis si as vrea un alt punct de lucru in aceasi localitate cu sediul..firma mea este I.I. Cine mi-a deschis firma a zis ca nu pot sa fac un alt punct de lucru decat daca fac un curs..eu am liceul economic. Magazinu este librarie(prod.nealimentare).Celalalt punct de lucru vreau sa il fac magazin alimentar..Ce ma sfatuiti?
Va multumesc!
@ Roxana
Buna ziua!
Pentru deschiderea unui punct de lucru pentru o intreprindere individuala al carui obiect de activitate il constituie “magazin alimentar” Oficiul Registrul Comertului va solicita sa fi absolvit curs de igiena si curs de agent comercial produse alimentare.
Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
@ Alina
Buna ziua.
Referitor la intrebarea dvs, nu ne este clar in forma in care dvs ati formulat intrebarea, care este natura activitatii pe care dvs doriti sa o desfasurati in Romania? In cazul in care optati tot pe activitatea de bar / restaurant, va punem in vedere ca aceasta nu poate fi autorizata pe sediul social din apartament, ci la un punct de lucru pe care sa il aveti pe teritoriul Romaniei.
Pentru infiintarea societatii, veti avea nevoie de urmatoarele acte:
– dovada spatiu
– declaratie notariala pe propria raspundere ca nu are cazier fiscal, judiciar, ca nu este inregistrata fiscal pe teritoriul Romaniei, ca indeplineste calitatea de asociat unic si administrator si ca accepta in mod expres mandatul de administrator
– specimen de semnatura
– dovada capitalului social, minim 200 lei.
Fata de detaliile pe care ni le-ati furnizat pe e-mail, dorim sa adaugam ca:
Sediul social al unei societati poate figura intr-un apartament, doar ca in cazul dvs, nu puteti autoriza pe apartament activitatea de “bar”ci aceasta se va autoriza la un punct de lucru unde veti desfasura efectiv activitatea respectiva.
In cazul in care dvs doriti ca sediul social al societatii sa se afle in Romania iar activitatea efectiva de bar sa se desfasoare in Italia, va punem in vedere ca acel punct de lucru se va inregistra in Italia in conformitate cu legislatia specifica.
Declaratiile pe care trebuie sa le dea cetateanul italian se vor da la notariat in Romania sau daca se pot da in Italia, acestea vor trebui apostilate si traduse in Romania.
Pentru detalii suplimentare si pentru a ne furniza mai multe informatii pentru a va putea oferi un raspuns complet in conformitate cu necesitatile dvs, va rugam sa ne contactati.
Va multumim ca ati ales serviciile Reinvent!
daca doresc sa inchiriez pentru restaurant un spatiu comercial care apare ca si rezidential in acte, trebuie neaparat schimbata destinatia in comercial???
Buna ziua!am construit o cabana din lemn rotund.totul este pe persoana fizica.ce forma legala sa fac pentru a le putea inchiria.ce avize imi trebuiesc?multumesc mult.
Buna ziua ! Am o cafenea mobila pe o tricicleta special facuta pentru acest tip de comert ambulant.
Fiind student in Bucuresti si neavand mutatie aici, mi-am deschis firma la Braila.Aici am si sediul social. Punctul de lucru va fi la Bucuresti.
Dsv Bucuresti mi-a spus ca nu are cum sa-mi dea autorizatie din moment ce eu am toate actele firmei facute la Braila. Iar cei de la Braila mi-au zis ca n-au cum sa-mi dea autorizatie din moment ce nu au ce sa verifice. Ce e de facut in acest caz ?? Trebuie sa ma duc cu tricicleta la dsv braila pentru a o vedea?? Mentionez ca aceasta are tot ce ii trebuie pentru a se putea comercializa cafea pe ea. In tara mai sunt cateva bicicleta si a mea este exact ca restul !!!
Va multumesc
BUNA ZIUA AM SI EU O NEDUMERIRE VREAU SA DESCHID UN PFA APROZAR SI AM DIPLOMA DE CURS CALIFICAT IN PREPARATOR INGHETATA SI MIAU ZIS CA NU E BUN IAR CA SA FAC UN CURS IN ALIMENTATIE TREBUIE SA ASTEPT PANA SE STRANG 10 PERSOANE .CE MA SFATUITII SA FAC? VA MULTUMESC.
@ Onulov Florica
Buna ziua,
Pentru infiintarea unu PFA este nevoie sa aveti studii/experienta pe cartea de munca de minim 2 ani, in domeniul in care urmeaza sa va desfasurati activitatea.
Pentru a infiinta un PFA care va avea obiect de activitate comert produse alimentare este nevoie sa aveti un curs de comerciant produse alimentare sau certificate de igiena, si ultima diploma de stdii. Cautati si alte centre de formare profesionala unde nu este conditionat de un numr de participant.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Multumim ca ati ales serviciile Revinent.
O zi frumoasa!
@Alex Dudulea
Buna ziua,
Societatea noastra va sta la dispozitie cu dechiderea punctului de lucru, dosarul de va depune la Registru Comertului Braila, insa autorizatiile DSV se vor solicita in Bucuresti, asta dupa ce aveti certificatul constatator in original de la Registru Comertului Braila.
Pentru mai multe detalii nu ezistati sa ne contactati
Multumim pentru ca ati ales serviciile Reinvent.
O zi frumoasa!
Buna seara!
Detin un depozit de cosmetice in Italia lucrez cu diferiti distribuitori, intrebarea mea este:
Pot muta sediul depozitului in Romania si sa deschid un SRL prin care sa trimit produsele distribuitorilor mei din Italia?
Sau ce alte consilii imi puteti da in cazul de fata?
Va multumesc!
Buna ziua
Doresc sa imi Deschid un magazin cu produse din carne si produsele sa le fac singur acasa,ceva gen traditional.Intrebarea este daca o sa fac un curs pt operator de fabricare mezelurilor imi este suficient?
Plus ca doresc sa imi construiesc spatiul unde o sa fie preparate fabricatele in aceiasi curte cu casa se poate asa ceva, si daca da imi spuneti va rog cat ma costa infintarea acteleor cu dumneavoastra
Multumesc
@ Alex
Buna ziua,
Daca va intereseaza infiintarea unei SRL, atunci nu aveti nevoie de un curs de specializare, acesta fiind necesar la infiintare doar in cazul PFA.
Infiinatrea unei S.R.L. cu sediul in Bucuresti / Ilfov cu asociat unic costa 650 lei; 780 de lei pentru infiintarea unei societati cu 2 asociati.
Infiinatrea unei PFA cu sediul in Bucuresti / Ilfov cu asociat unic costa 490 lei, insa pentru acesta – in afara de cursul de operator de fabricare a mezelurilor – daca intentionati sa si comercializati produsele, veti avea nevoie de un curs de igiena si comert alimentar.
Pentru a putea functiona cu acesta, spatiul ales trebuie sa indeplineasca conditiile Directiei Sanitare Publice si, de asemenea, sa aveti avizul Primariei in raza careia functionati.
Pentru demararea procedurii, nu ezitati sa ne contactati la numerele de la pagina de contact!
Buna ziua,
Onisor ma numesc.
In anul 2005 am deschis o firma cu activitatea principala constructii si as dori sa deschid un punct de lucru la Wiena. Am depus cererea, dar la dosarul pe care l-am depus imi lipseste un document in care sa se specifice domeniul si durata activitatii, intr-un cuvint de cind s-a inceput activitatea de constructii.
Eu le-am atasat un certificat constatator al firmei, dar mi-au zis ca nu este ceea ce au nevoie.
Va rog, daca puteti, sa ma ajutati cu o infornatie: ce este si de unde pot sa ridic un asemenea document?
O zi buna,
Onisor
Am o firma infiintata de o jumatate de an si as dori sa stiu daca as putea sa o trec pe numele altcuiva, vreau sa renunt la ea.
Buna ziua,
Am inchiriat un spatiu de la o persoana fizica, in ideea deschiderii unei patiserii.
In CF, nu apare ca spatiu comercial, ci ca locuinta, spatiul inchiriat fiind doar o camera din aceasta, nefiind specificat separat.
Pot sa il autorizez ca punct de lucru?
@ Gavrila Olivia
Buna ziua,
Sigur ca da, in cazul dvs este vorba despre cesiune cu excludere asociat si administrator, pentru a putea face acest lucru avem 2 variante:
– Cesiune directa a partilor sociale ce va apartin catre terta pesoana ce intra in societate, pretul procedurii este de 1450 ron , iar solutionarea procedurii dureaza aproximativ 2 luni, deoarece suntem tinuti de termenul legal de 30 de zile de la publicarea in monitorul oficial a deciziei de cesiune.
– Majorarea capitalului social cu un aport minim, de 10 ron, aduc de persoana ce doreste sa intre in societate, si excuderea ulterioara a asociatului si administratorului existent. Pretul ambelor proceduri este de 2020 ron , include taxele de registru si onorariul nostru, iar solutionarea acesteai dureaza aproximativ 7 zile lucratoare.
Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ne contactati!
@ Adrian
Buna ziua,
Imobilul despre care faceti referire, pentru a va puea autoriza activitatea de patiserie trebuie in primul rand sa indeplineasca conditiile cerute de cei de la Directia Publica de Sanatate, daca imobilul se gaseste in cadrul unui bloc sau exista vecini drect afectati aveti nevoie de acordul acestora si cel mai important trebuie sa sunati la Primaria de sector in raza careia se regaseste punctul de lucru, de la ei aveti nevoie de avizul de functionare, fiecare primarie poate alege in baza actelor pe care le depuneti la dosar sa aleaga sa va acorde acest aviz.
Cu stima,
Echipa Reinvent
Buna ziua ,
Am si eu o intrebare daca se poate . Am o firma pt care am depus dosarul sa o inchid ( ar mai trebui sa platesc o suma in cazul in care ma incadrez sau nu in legea boc dar se plateste nu e problema ) . Ideea este ca vreau si trebuie sa infiintez o firma noua unde voi fi asociata cu 2 persoane dintr-o tara care nu este in UE . Pot infiinta firma aceasta noua in timp ce cealalta este in curs de radiere ? Sau trebuie sa termin cu cea veche si apoi sa o infiintez pe cea noua ?
Multumesc anticipat
@ Elena
Din speta prezentata de dvs. intelegem ca va intereseaza infiintarea unei socetati cu 3 asociati, din care 2 sunt persoane fizice straine, daca societatea urmeaza sa-si aiba sediul in Bucuresti sau Ilfov costurile de infiintare sunt: 1320 de lei (pretul este final si include toate taxele, de la registrul comertului si onorariul nostru) si 1610 de lei pentru societatile ce urmeaza a se infiinta in alte judete.
In ceea ce priveste sitatia societatii in curs de radiere, aceasta nu va poate afecta decat daca societatea avea datorii catre bugetul de stat iar dvs aveati calitatea de administrator.
Obiectul de actvitate dintre cele doua este irelevant.
Va stam la dispozitie pentru demararea demersurilor. Nu ezitati sa ne contactati!
Buna ziua,
Am un apartament inchiriat si doresc sa il inchirize une firme. Ce pot face in cazul in care Presedintele asociatiei refuza sa imi acorde acest aviz?
Mentionez ca am acceptul vecinilor.
Multumesc,
Radu
@ Radu Diaconescu
Buna ziua,
Din pacate pentru a putea folosi acel imobil aveti nevoie de acordul atat al vecinilor cat si al asociatiei de proprietari, tot ce puteti face este sa solicitati o sedinta si in urma acesteia adminitsratorul blocului/ presedintele asociatiei de proprietari sa va acorde acest accept, in urma unui vot al consiliuui.
Cu stima,
Echipa Reinvent
doresc o informative…am pfa cu obiect de activitate coafor,punct de lucru ambulant trecut in casa de marcat,acum am inchiriat un scaun intr,un coafor,sunt obligat sa,mi declar punct de lucru sau pot lucre asa.va multumesc anticipat
Transfer INTREPRINDERE INDIVIDUALA de la Galati la Focsani cu sediu social in ap parintilor,act este de prestari servicii. Am ap proprietate personala in Bucuresti si mutatie pe Bucuresti . Nu stau permanent in Bucuresti , dar ca sa folosesc stampila de Bucuresti trebuie sa deschid punct de lucru la mine acasa sau este suficient un contract de prestari servicii intre mine ca persoana fizica si eu intrep INDIVIDUALA? Astept raspuns, multumesc
@Szeica
Buna ziua,
Ne-ar interesa in primul rand ce modalitatea in care prestati aceste servicii. Daca este o perioada temporara ( de exemplu un targ, expozitie etc) nu este necesar punctul de lucru. In caz contrar, daca prestati serviciile pe o perioada mai lunga si neintrerupta , va fi necesara deschiderea punctului de lucru. Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta!
Va multumim pentru prezenta pe site!
@ Verdes Viorela
Buna ziua,
Daca veti desfasura activitatea intr-o localitate/locatie diferita de sediul profesional al I.I.-ului aveti la indemana doua variante: puteti schimba sediul profesional in Bucuresti, sau sa deschideti un punct de lucru in Bucuresti/ locatia unde desfasurati efectiv activitatea.
Pentru o discutie in amanunt, va rugam sa ne contactati la : tel./fax: 021-318.69.60, pentru a gasi solutia optima pentru dvs.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Reinvent!
Buna ziua,
Ma gandesc serios sa imi deschid un magazin pt servicii funerare in localitatea unde locuiesc dar imi este teama de demersurile pe care trebuie sa le fac!Ati putea va rog sa imi spuneti de unde ar trebui sa incep?va multumesc,
cu stima,
alice
Buna ziua,
Pentru descrierea unei societati avem nevoie de urmatoarele:
– 3/6 variante de denumire
– copie act de proprietate imobi cu destinatie de sediu social
– copie contract de folosinta imobil ( comodat/ inchiriere)
– copie ci asociat/ asociati
– daca sediul social se afla la bloc vom avea nevoie de acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor direct afectati
– declaratii notariale tip
– dovada depunerii capitalului social ( minim 200 ron)
Pretul infiintarii este de 650 ron asociat unic/780 lei – 2 asociati pentru Bucuresti si Ilfov si de 769 lei asociat unic/ 1070 lei – 2 asociati pentru alte judete.
Ulterior infiintarii trebuie sa obtineti avizul de functionare de la primaria din raza careia se afla sediul social si autorizatia de functionare de la directia sanitara publica.
Cu stima,
Buna ziua, am o II in momentul actual suspendata. Vreau sa imi deschis un atelier, imi sugerati sa fac un sc si sa inchis ii ul?
Am uitat sa mentionez ca II este inregistrat la botosani, iar atelierul vreau sa il deschis in bucuresti, inclusiv sediu social si punctul de lucru aici
Buna ziua,
Va putem oferi suportul nostru privind modificarile pentru II, dar si pentru infiintarea unui SRL. Pentru o consultanta complexa, ne puteti contacta in vederea stabilirea unei intalniri. Puteti apela numarul nostru 021. 318. 69. 60 pentru orice alte detalii.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile Reinvent!
Buna ziua,
am acum ca activitate principala 6820 Inchirierea si subinchirerea imobilelor. Am un spatiu pe persoana fizica am facut comodat catre firma sa-l pot inchiria pe firma. Intrebarea este trebuie sa deschid punct de lucru in spatiul pe care vreau sa-l inchiriez, pe principiul ca desfasor activitatea de inchiriere in spatiul respectiv? Va multumesc
Buna ziua,
Pentru o parere avizata va rugam sa ne contactati la 021.318.69.60. Avem nevoie de informatii suplimentare cu privire la spatiul ce urmeaza a fi inchiriat si natura acestuia.
Va multumim pentru prezenta pe site-urile REINVENT.
Buna ziua, o societate comercială aflată în procedura de insolvență vrea să închirieze întreg patrimoniul unei alte societăți, respectiv activul restaurant cu toate bunurile mobile și imobile. Această societate deține toate autorizațiile legale. Chiriașul poate folosi aceste autorizații sau e nevoie să le obțină la rândul său pe toate sau doar unele care se află în sarcina sa. Mulțumesc.
Buna ziua, autorizatiile se fac pentru fiecare societate comerciala in parte. Puteti face cesiunea contractelor detinute de firma in insolventa pentru facilitarea obtinerii autorizatiilor necesare de firma care preia restaurantul.
Pentru un raspuns cat mai clar, avem nevoie de informatii detaliate. In acest sens, puteti programa o intalnire la numarul de telefon 021.318.69.60. Va multumim pentru prezenta pe site-urile Reinvent!