Calea aleasa de concurenta pentru promovarea serviciilor: SPAM-ul!

Ati ajuns vreodata in situatia in care, cautand ceva pe Google, sa vedeti un titlu interesant, ati dat click si mai tarziu ati constatat ca nu e deloc relevant cu ceea ce ati cautat de la bun inceput? Poate va intrebati de ce a aparut pagina respectiva la cautare dumneavoastra, chiar daca nu era relevanta. Pentru inceput priviti aceste 3 imagini, pe baza carora vom face o expertiza:

Pagina normala, fara spamPagina cu spamPagina cu spam

In prima imagine aveam pagina normala, cum ar trebui ea sa arate. In cea de-a doua pagina avem surpriza: daca selectam spatiul alb, vedem de fapt ca exista cuvinte ascunse, scrise cu aceeasi culoare ca si fondul paginii, iar in partea dreapta aveam si marimea fontului de 1 px. In cea de-a 3 a poza avem textul din dreapta la o marime la care poate fi citit, eram si noi curiosi ce scrie acolo ๐Ÿ™‚

Mai jos aveti alt exemplu de astfel de practici care se repeta in fiecare pagina a site-ului respectiv.

Pagina normala, fara spamPagina cu spam

Acum stam si ne intrebam: daca respectivii folosesc asemenea metode pentru a atrage clientii, oare si preturile pe care le afiseaza sunt reale sau sunt doar pentru atragerea clientului?

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *