Registrul unic de control si Registrul de evidenta fiscala

In cat timp trebuie procurate RUC si REF?

In maximum 30 de zile de la data inmatricularii societatii comerciale trebuie cumparate si inregistrate la Administratia Finantelor Publice in raza careia se gaseste sediul social al firmei urmatoarele registre:

  1. Registrul unic de control;
  2. Registrul de evidenta fiscala – pentru societatile platitoare de impozit pe profit.

Va este necesar un Registru unic de control pentru sediul social al societatii comerciale si (daca este cazul) cate unul pentru fiecare sediu secundar/punct de lucru. Conform art. 2 din Legea nr. 252 din 10 Iunie 2003 privind Registrul unic de control, acesta are drept scop evidenţierea tuturor controalelor desfăşurate la contribuabil de către toate organele de control specializate, în domeniile: financiar-fiscal, sanitar, fitosanitar, urbanism, calitatea în construcţii, protecţia consumatorului, protecţia muncii, inspecţia muncii, protecţia împotriva incendiilor, precum şi în alte domenii prevăzute de lege.

Actele necesare pentru eliberarea RUC si REF

Documentele pe care trebuie sa le prezentati pentru a va fi eliberat Registrul unic de control sunt urmatoarele:

– cerere,
– copie CUI societate comerciala,
– delegatie pentru persoana care face deplasarea,
– copie B.I./C.I. pentru persoana delegata.

Daca se doreste registru pentru punctul de lucru, atunci, pe langa actele specificate mai sus va mai sunt necesare: copie dupa Certificatul Constatator pentru punctul de lucru, copie dupa declaratia de sediu secundar inregistrata, copie dupa contractul de inchiriere al noului spatiu.

Pretul unui Registru Unic de Control este de 25 RON, iar al unui Registru de Evidenta Fiscala este de 75 RON.

Neachizitionarea Registrului Unic de Control in termenul mentionat si neprezentarea acestuia la solicitarea organelor de control specializate constituie contraventie.

Formularele de Cerere pentru Registrul Unic de Control si pentru Registrul de Evidenta Fiscala sunt diferite. Pentru eliberarea Registrului de Evidenta fiscala sunt necesare: cerere (care mentioneaza si persoana delegata sa depuna documentele si sa ridice registrul, caz in care nu mai este nevoie si de delegatie. In caz contrar, va trebuie si delegatie!), copie CUI societate, copie Certificat Constatator si Hotarare Judecatoreasca de infiintare a societatii comerciale, copie B.I./C.I. persoana delegata.

Eviti drumurile, cozile si nervii

Clientii Reinvent Consulting sunt scutiti de aceste drumuri si de multe altele (ex. la Agentiile pentru ocuparea fortei de munca, la Casele de Sanatate, la Casele de Pensii etc.), precum si de cozile si nervii asociate lor, asa ca nu ezitati sa apelati la serviciile noastre de evidenta contabila! Detalii la numarul de telefon 021-318.69.60.

Puteti comanda si online serviciile noastre pe platforma ClientOnline.ro

Pe aceeasi tema

Related Posts

3 Comments

  1. Claudia 13 September 2011 Reply
  2. SERGIU 19 March 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *