Sediu social in apartament vs. sediu social in cladire de birouri

Infiintari firme

Infiintarea unei firme este conditionata de existenta unui spatiu in care sa fie inregistrat sediul social. Daca societatea urmeaza sa-si aiba/isi are sediul social in locuinta asociatului/asociatilor exista o serie de implicatii care ar trebui avute in vedere:

  • constituirea societatii comerciale depinde de acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari, care sunt greu de obtinut in unele cazuri,
  • deseori, presedintele asociatiei de locatari sau administratorul de bloc trateaza situatia de pe o pozitie de forta si pun conditii exagerate pentru a-si oferi acordul pentru infiintarea societatii: mult mai multe persoane trecute la intretinere (am auzit si de exemple in care cereau sa fie trecute la intretinere 50 sau 20 de persoane, desi societatea respectiva nu avea decat cativa angajati), plata unor cotizatii exagerate, plata pentru utilitati care nu au fost consumate in mod real etc. Aceasta face ca sumele cheltuite, ce se datoreaza inregistrarii sediului social in locatia respectiva, sa fie considerabile.
  • pentru a intra in legalitate, trebuie incheiat un alt contract in ce priveste colectarea deseurilor menajere. Chiar si energia electrica are un alt pret decat cel pe care persoanele il plateau pana atunci pentru ceea ce consumau locuind in apartamentul respectiv.
  • credibilitate relativ scazuta, mai ales daca apartamentul se afla la un etaj superior sau intr-un cartier mai departat de centrul orasului. Este adevarat ca activitatea se poate desfasura in puncte de lucru cu o pozitie buna si foarte bine amenajate, dar unii posibili parteneri de afaceri isi pot face impresii doar din datele pe care le afla pe alte cai (ex. baze de date ale Registrului Comertului) fara sa ajunga la fata locului.

Gazduirea (sau inregistrarea, sau domicilierea) sediului social al unei societati comerciale

In aceste conditii,persoanele care doresc sa-si infiinteze o societate comerciala, sau care si-au infiintat deja una, pot lua in considerare gazduirea sediului social intr-un complex de birouri. Aceasta facilitate seamana putin cu inchirierea unui spatiu numai ca spatiul respectiv nu poate fi folosit in practica pentru derularea niciunei activitati ci serveste numai inregistrarii sediului social. Gazduirea sediului social intr-o cladire de birouri va este acum mai accesibila ca oricand, la un pret mic, si va ofera atat certitudinea ca demersul de infiintare a firmei va fi dus la bun sfarsit fara sa mai depindeti de asociatia de proprietari, de administratori si de vecini, cat si un plus de credibilitate in raporturile Dvs. cu posibili parteneri.

Aflati toate detaliile la pagina special dedicata gazduirii sediului social si la numerele de telefon 021 318.69.60, 0734.504.000. Va asteptam cu un pret special si cu alte servicii incluse: primire corespondenta si notificare, primire telefoane si notificare, primire e-mail-uri si notificare.

Pe aceeasi tema

Related Posts

11 Comments

  1. cristina 12 December 2008 Reply
  2. daniela 8 May 2009 Reply
  3. Nicoleta 7 November 2009 Reply
  4. Reinvent Consulting 10 November 2009 Reply
  5. ADRIANA 7 September 2010 Reply
  6. Reinvent Consulting 8 September 2010 Reply
  7. mirea alina 6 January 2011 Reply
  8. Reinvent Consulting 8 January 2011 Reply
  9. mihaela 26 August 2011 Reply
  10. Reinvent Consulting 29 August 2011 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *