Flux bine gestionat la Registrul Comertului

Cei care au trecut de la inceputul acestei saptamani pe la Registrul Comertului s-au mirat, probabil, cum de nu regasesc aglomeratia din data de 01.10.2009. Reamintim ca Vineri s-a reluat desfasurarea sedintelor de judecata dupa perioada de greva din Justitie, fapt care a generat la Registru o situatie nemaintalnita in istoria institutiei, cca 9400 de dosare avand termen de judecata in ziua respectiva.

Ei bine, zilele acestea, salile Registrului Comertului Bucuresti aratau obisnuit. Ciudat, daca stam sa ne gandim ca persoanele care venisera Vineri la termenul de judecata au fost programate sa vina pentru ridicarea documentelor! Numai ca, la nivelul institutiei amintite, s-a luat o serie de masuri speciale dintre care amintim: prelungirea programului de lucru al compartimentelor specializate pe editarea documentelor si operarea datelor, suplimentarea spatiilor destinate relatiei cu publicul pentru eliberarea documentelor, suplimentarea personalului pentru operare si verificare date si pentru eliberare documente.

Asa eveniment, asa reactie!

In acest fel, nici clientii nostri n-au mai fost nevoiti sa astepte (mai mult decat o facusera pe perioada grevei) pentru infiintarile de firme si inregistrarile de mentiuni.

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *