Registrul Comertului: masuri interne pentru implementarea noilor proceduri

Oficiul National al Registrului Comertului a remis un comunicat de presa prin care anunta ca a pregatit procedul de preluare a competentei de solutionare a cererilor de inregistrare din competenta judecatorului delegat.

Noul cadru legal si noua organizare au drept obiective respectarea drepturilor comerciantilor si a inregistrarii cu celeritate a societatilor, precum si a cererilor de mentiuni ce apar ca urmare a operarii afacerilor.

Masurile dispuse de Conducerea ONRC pentru implementarea noii proceduri la Registrul Comertului Bucuresti au in vedere doua directii:

  • dosarele introduse anterior si nesolutionate pana la data prezenta (in acest sens, compartimentele care au ca sarcini operatiuni de verificare, de operare date/editare documente vor avea program prelungit, iar personalul insarcinat cu eliberarea documentelor va fi suplimentat),
  • dosarele inregistrate dupa data de 14.01.2010 (se va asigura verificarea, inregistrarea si solutionarea cererilor respectandu-se termenele prevazute de lege).

In tara, activitatea urmeaza sa se deruleze in mod normal, nefiind inregistrate blocaje de tipul celui din Bucuresti. Activitatile de inregistrare a cererilor si de solutionare a lor se vor desfasura concomitent, urmand ca – in perioada urmatoare – sa aiba loc si verificari ale Conducerii ONRC cu privire la modalitatea si gradul de implementare a prevederilor ordonantei (OUG 116/2009).

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *