ANAF aproba procedura prevazuta de OUG 54/23.06.2010 si trece la aplicarea ei

Miercuri, 30.06.2010, ANAF a emis ordinul 2112 pentru aprobarea procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social.

Prin acelasi ordin, ANAf face public si modelul si continutul formularelor destinate demersului mentionat mai sus: cererea de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si de eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, adeverinta privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, certificat pentru spatiul cu destinatie de sediu social.

Cererea se depune intr-un exemplar la organul fiscal; acesta va opri o copie dupa adeverinta si una dupa certificat, originalele documentelor fiindu-i inmanate solicitantului contribuabil spre depunere la dosarul de la Registrul Comertului.

Ordinul urmeaza sa fie publicat in Monitorul Oficial si, cu aceasta, perioada de incertitudine legata de dosarele de infiintari de societati comerciale si de inregistrari la Registrul Comertului de mentiuni privind schimbarea sediului social ia sfarsit.

Pe aceeasi tema

Related Posts

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *