Sa radem, sau sa plangem?

Iata un articol interesant despre un aspect pe care l-am abordat si noi in mai multe randuri: denumirea societatii comerciale.

Desi unii vor rade cu gura pana la urechi, esenta ascunsa in spatele acestor situatii este una trista. Releva nu doar un anumit grad de cultura, ci si lipsa unei intelegeri minime a unor legi economice de bun simt.

Dupa cum am si adaugat intr-unul din comentarii la articolul respectiv, care speram ca va fi aprobat, solutia pe care o propunem celor ce simt nevoia unui ajutor in ceea ce priveste gasirea numelui pentru noua lor societate comerciala este un model generativ de denumiri. Va trebuie putina rabdare sa aflati despre ce este vorba, dar va asiguram ca merita!

Intr-un alt articol aveti un exemplu despre cum puteti folosi modelul respectiv in cazul unui salon de coafura-frizerie si infrumusetare. Rezultatele combinatiei de elemente sunt in numar de 288, deci aveti de unde sa alegeti o varianta care sa fie si disponibila si reusita.

Totusi, suntem curiosi sa stim care dintre denumirile mentionate in articol v-a placut mai mult.

SPATIU DESCHIS SRL, VOINTA FAMILIEI SRL, UN FRATE SRL, BUNICA DIN VASLUI SRL, NORD NORDIC SRL, DUMNEZEU TRAIESTE SI VORBESTE SRL, ULTIMUL MOHICAN SRL, ULTIMUL ROMANTIC IMPEX SRL, AURELIUS IMPARATUL ROMANILOR SRL, sau LA FATA LOCULUI SRL?

Nu excludem, insa, posibilitatea ca doua-trei denumiri de societati dintre cele mentionate in articolul respectiv sa fie potrivit alese si poate chiar gandite. Va fi intotdeauna nevoie sa judeci intr-un context mai larg si este posibil ca nisa de piata pe care actioneaza sa permita asemenea denumiri, dupa cum ele ar putea sa asigure si o anumita pozitionare fata de concurenti.

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *