Alte aspecte ce trebuie avute in vedere la alegerea locatiei sediului social

In continuarea articolelor in care analizam elemente esentiale ce trebuie avute in vedere la alegerea locatiei unde va fi inregistrat sediul social, va prezentam alte aspecte importante in acest sens:

– deseori, presedintele asociatiei de locatari sau administratorul de bloc trateaza situatia de pe o pozitie de forta si pun conditii exagerate pentru a-si oferi acordul pentru infiintarea societatii: mult mai multe persoane trecute la intretinere (am auzit si de exemple in care cereau sa fie trecute la intretinere 50 sau 20 de persoane, desi societatea respectiva nu avea decat cativa angajati), plata unor cotizatii exagerate, plata pentru utilitati care nu au fost consumate in mod real etc. Aceasta face ca sumele cheltuite, ce se datoreaza inregistrarii sediului social in locatia respectiva, sa fie considerabile.

-pentru a intra in legalitate, trebuie incheiat un alt contract in ce priveste colectarea deseurilor menajere la noua locatie. Chiar si energia electrica are un alt pret decat cel pe care persoanele il plateau pana atunci pentru ceea ce consumau locuind in apartamentul respectiv, daca asa era cazul.

– proprietarul spatiului unde va fi stabilit sediul social trebuie sa faca demersuri pe langa Administratia Financiara pentru a obtine certificatul si adeverinta care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social pentru o societate comerciala. Demersul de pe langa Administratie dureaza 5 zile lucratoare de la depunerea documentatiei.

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *