Cum se comporta Lamar Imvest Group in afacerile cu tamplarie PVC si aluminiu?

A fost urat de trait experienta despre care o sa cititi mai jos, dar este demna de spus mai departe! Ca luare aminte pentru noi pe viitor, precum si pentru alte companii ce se vor afla in situatia noastra.

Afacerile se bazeaza in primul rand pe incredere si respect, aceste capitole trebuie cultivate cu maximul de atentie. Nu mai vorbim de faptul ca acestea vin dintr-o pornire naturala, interioara a omului. Se pare ca nu acelasi lucru se intampla in cazul celor de la Lamar Imvest Group din Bucuresti, furnizor de tamplarie PVC si tamplarie de aluminiu.

In data de 19.04.2011, Marti, unul dintre colegii nostri ii contacteaza si le propune sa faca o serie de lucrari de amploare medie – amenajarea unui nivel al cladirii noastre. Propunerea este acceptata, mai ales ca in urma cu ceva timp tot firma respectiva facuse amenajari la 4 niveluri ale cladirii. Se discuta detalii legate de plata cu Bilet la Ordin pe o anumita perioada, raspunsul celor de la Lamar fiind “se va discuta cu Conducerea si va vom da un raspuns”.

Au loc masuratorile. Colegul nostru le face o vizita in cursul serii, la care – desi nu semneaza un contract – se intelege verbal si achita 33% din contravaloarea estimata a comenzii pe care Lamar Imvest Group urma sa o execute. Lamar urma sa faca montajul Vineri (22.04.2011), sau macar sa-l inceapa, daca se vor agrea de catre ambele parti conditiile platii. Pana la urma, in seara respectiva, cei de la Lamar au spus ca vor incerca sa faca acest lucru, fiind cam ocupati, iar raspunsul privind plata cu BO a fost “nu”, propunerea din partea lor fiind plata a 40% la lansare, plata a 55% in prima zi de montaj, plata a 5% dupa montaj.

Propunerea pe care am inaintat-o companiei Lamar privind plata, avand in vedere ca lucrarea este una urgenta pentru noi, precum si faptul ca intotdeauna consideram ca ambele parti trebuie sa castige, a fost “tot restul de plata, Vineri (22.04)”, cand vor veni la montaj. Propunerea noastra parea a fi acceptata, astfel incat Vineri i-am asteptat la montaj.

Vineri, 22.04.2011, cei de la Lamar nu au venit. Marti (26.04.2011), dupa Paste, dimineata, au fost contactati pentru ca – din nou – nu venisera. Raspunsul lor a fost: “nici macar nu am dat in lucru comanda dumneavoastra”! In conditiile acestea, colegul nostru de la Logistica i-a anuntat ca nu ne mai intereseaza sa realizam lucrarea cu dansii si ca va veni sa ia banii achitati in avans.

In jurul orei 14, cand ajunge la sediul Lamar, colegul este intampinat cu un alt refren “nu avem cum sa va dam banii inapoi, noi ne-am trezit de dimineata si am deschis fabrica special ca sa dam comanda dumneavoastra in lucru!”.

Aseara, culmea, suntem “notificati” sa aducem contractul semnat si stampilat si restul de plata, pentru ca efectuarea montajului sa aiba loc “la o alta data stabilita de comun acord”!

Care mai este puterea cuvantului Lamar Imvest Group in afaceri?

Unde sunt banii pe care i-am achitat si de ce nu ne sunt inapoiati, asa cum ar fi trebuit dupa ce societatea Lamar a fost anuntata ca – din moment ce nu si-a respectat promisiunea, care era nevoie urgenta pentru noi – intelegerea pica? Sa fie oare cheltuiti pe cadouri de iepuras iar, cand treaba se ingrosa si ar fi trebuit inapoiati, nevoia sa impinga la gesturi necugetate in afaceri?

De ce mai figureaza pe site-ul www.lamar.ro si cuvantul “Trust”, care in Engleza inseamna “incredere”??? Sa mai ai incredere, sau nu?

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema