Intrebarea saptamanii

Dintre intrebarile de saptamana aceasta, le-am selectat pe urmatoarele:

Am o firma neplatitoare de TVA care are un angajat pe 2 ore ca si contabil sef. As vrea sa suspend firma incepand cu 20.12.2011. Prima intrebare este: daca eu inchid contractul angajatului pana pe 20.12.2011,
cand se depune bilantul aferent anului 2011 si cine il semneaza? Intrebarea a doua: cand se platesc contributiile aferente lunii noiembrie si decembrie si cand se depune declaratia 112 pentru luna noiembrie si decembrie? Intrebarea a treia: declaratia 100 aferenta trimestrului IV cand se depune?

Raspuns:
1. Bilantul aferent anului 2011 se poate depune dupa termenul de depunere a declaratiilor aferente lunii decembrie 2011 – dupa data de 26.ian.2012. Bilantul la 31.dec.2011 poate fi semnat de catre administratorul firmei, de catre contabilul sef, director economic al firmei sau de catre o persoana fizica autorizata – membra CECCAR, o persoana juridica autorizata – membra CECCAR. 2. Contributiile aferente lunii noiembrie trebuiesc declarate prin declaratia 112 si platite pana pe data de 25.dec.2011 inclusiv, dar avand in vedere ca nu se lucreaza pe 24-25-26.dec.se pot depune si plati si pe 27.dec.2011. Pentru luna decembrie 2011 contributiile aferente se depun prin declaratia 112 si se platesc pana pe data de 25 ianuarie 2012 inclusiv. Declaratia 112 se poate depune doar in format electronic cu semnatura digitala pe site-ul ANAF.
3. Declaratia 100 aferenta trimestrului IV 2011 se poate depune in perioada 03.ian.2012 – 25.ian.2012 inclusiv. Plata impozitului pe profit are termen scadent similar cu termenul de depunere a declaratiei: 25.ian.2012.

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *