Introducerea unui nou sistem informatic in cadrul Oficiului Registrului Comertului aduce intarzieri in solutionarea dosarelor

Conform modificarii programului de lucru de la Oficiile Registrului Comertului, in vederea introducerii unui nou sistem informatic la nivelul institutiei, va aducem la cunostinta ca se pot inregistra intarzieri in solutionarea contractului in curs.

Atasat aveti comunicatul oficial, prezent si pe site-ul oficial al Oficiul Registrului Comertului (www.onrc.ro), potrivit caruia:

  • in perioada 20-25.01.2012 cererile se vor primi in mod normal dar vor primi un termen de amanare de cel mult 2 zile(termenul acordat pana la aceasta modificare era de 15 zile);
  • 26.01 este ultimul termen de solutionare al tuturor cererilor ce se afla in solutionarea Oficiului Registrului Comertului;
  • in perioada 26.01-03.02.2012 se suspenda activitatea la Registrul Comertului(nu se inregistreaza si nu se solutioneaza nicio cerere noua);
  • in perioada 06.02-10.02.2012 se vor inregistra cererile primite, in noul sistem informatic, si se vor solutiona in ordinea in care au fost inregistrate.

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *