Intarzieri in solutionarea dosarelor la Registrul Comertului

Asa cum mentionam si intr-un articol trecut, la Registrul Comertului se procedeaza la schimbarea sistemului informatic.

In perioada 06.02.-10.02. acest proces de trecere la noul sistem era programat sa se afle in ultima etapa: inregistrarea in noul sistem a cererilor primite anterior si solutionarea acestora in ordinea sosirii.

Colegii nostri care se deplaseaza efectiv la Registrul Comertului Bucuresti si Ilfov ne-au oferit urmatoarele informatii de la fata locului:

– aplicatia noua este inca testata si opereaza cu unele intarzieri sau chiar blocaje,

– in ultimele doua zile nu s-au putut opera rezervari de denumire, iar solutionarea dosarelor de infiintare si/sau de schimbare a denumirii societatilor comerciale nu se poate face fara aceasta etapa,

– termenele de amanare sunt date unilateral de catre Registru iar, daca va fi nevoie, vor fi prelungite,

– verificarea status-ului dosarelor deja depuse este extrem de greoaie si se face numai cu audienta.

Pentru aceste considerente, dorim sa ne anuntam clientii si cititorii blogului ca dosarele din aceasta perioada suporta amanari nespecificate, sau care pot fi prelungite in mod repetat, pana la momentul la care noul program informatic de la Registrul Comertului va functiona optim.

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *