Nou: serviciu de scanare a corespondentei si trimitere prin e-mail.

Serviciu de scanare a corespondentei si trimitere prin e-mail

Pe perioada derularii serviciului de gazduire a sediului social, Grupul REINVENT se obliga sa primeasca si sa ridice orice plic, adresa, notificare, factura, sau orice alta corespondenta pe care beneficiarul o primeste la sediul social din Mun. Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 273, Sector 6, urmand ca beneficiarul sa fie anuntat telefonic despre sosirea corespondentei in vederea trimiterii unui reprezentant pentru ridicarea acesteia.

In urma solicitarilor venite din partea clientilor, am introdus serviciul de scanare a corespondentei si de trimitere prin e-mail a acesteia.

Dupa ce este anuntat cu privire la primirea corespondentei, pentru operativitate, daca va considera ca este urgent, sau daca nu poate trimite un reprezentant sa ridice corespondenta, clientul poate cere expres, printr-o cerere scrisa pe e-mail, ca documentele primite prin corespondenta sa-i fie scanate si trimise via e-mail.

Pentru prestarea acestui serviciu se va percepe o taxa, separat de pretul contractului avand ca obiect gazduirea sediului social. Costul acestui serviciu de scanare si trimitere prin posta electronica va fi perceput pentru fiecare pagina scanata si trimisa si va fi de 3 lei/pagina. Pretul include TVA. Pentru serviciile prestate se va emite o factura ce va fi trimisa clientului via email, odata cu documentele scanate. Factura in original va putea fi ridicata de catre Beneficiar impreuna cu corespondenta.

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *