Planifica succesul afacerii tale in anul 2016!

Evaluarea si planificarea activitatilor companiei sunt aliatii de baza pentru succesul tau!

succes-afaceri-antreprenoriat-plan afacere-reinvent-consulting

Luna Ianuarie este perioada in care dai un pas inapoi, faci bilantul anului trecut si privesti in fata! Prima parte a anului este cel mai bun moment pentru evaluarea si stabilirea obiectivelor profesionale. Este timpul sa creionezi directia de urmat, sa vezi ce ai reusit sa realizezi in anul precedent si ce anume doresti sa indeplinesti pentru anul curent.

Este extrem de importanta aceasta evaluare pentru a identifica in mod realist si corect ce anume a functionat si ce nu, concomitent cu punerea pe hartie a obiectivelor si planurilor pentru anul 2016, astfel incat indeplinirea acestora sa aduca succesul dorit. Obiectivele si planurile vor avea rolul unei harti, menite sa ghideze activitatile necesare si sa te  pozitioneze cu un pas mai aproape de rezultatele dorite.

Nu esti sigur de unde sa incepi? Iti oferim un ckeck-list pentru a contura planificarea afacerii tale in noul an:

1. Evaluarea activitatii/ afacerii in anul 2015

• Care au fost obiectivele pentru 2015?
• Cate dintre acestea ai reusit sa realizezi?
• Ce obiective au ramas neindeplinite?
• Care au fost cele mai importante aspecte care au functionat pentru tine si compania ta?
• Ce nu a functionat?
• Ce produs sau serviciu a generat cel mai mare profit?
• Ce produs sau serviciu a generat cel mai scazut profit?
• Sunt anumite actiuni pe care le-ai fi facut altfel?

Pe baza raspunsurilor la aceasta evaluare, vei putea sa stabilesti obiectivele de implementat pentru anul 2016 si, de asemenea, modalitatile de redresare necesare, aplicabile masurilor luate anterior.

2. Planificarea pentru anul 2016

• Care sunt principalele scopuri si obiective pentru 2016?
• Intentionezi maximizarea profitului, minimizarea costurilor si evitarea pierderilor?
• Intentionezi extinderea companiei?
• Intentionezi o strategie de rebranding a companiei?
• Intentionezi schimbarea strategiei de marketing?
• Esti interesat de lansarea de noi produse sau servicii?
• Intentionezi sa inovezi? Cum?

Trebuie avut in vedere ca obiectivele sa fie SMART (specifice, masurabile, accesibile, relevante, incadrate in timp) pentru a fi usor de implementat si de cuantificat.

In timpul anului multe lucruri se pot schimba, iar scopul acestei planificari nu este acela de ingradire, ci de a avea un instrument util, cu rol de motivare si sprijin in dezvoltarea corecta a afacerii tale in anul 2016.

Asadar, care sunt planurile tale pentru anul 2016?

Daca doresti un punct de vedere profesional si obtinerea unei directii de actiune potrivita nevoilor companiei tale, expertii nostri au pentru tine solutii de business personalizate.

Pentru mai multe detalii, viziteaza pagina noastra www.reinventconsulting.ro sau suna la numarul de telefon 021.318.69.60.

 

Be Sociable, Share!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *