INFIINTARE FIRMA Romania in 10 pasi si 3 zile!

 

Click aici pentru versiunea in limba Engleza a articolului!


infiintare-firma-Reinvent-consulting

“A fi pregatit inseamna a fi pe jumatate castigator.” – Miguel de Cervantes

Ai ideea de afacere, resurse, know-how si entuziasm cat cuprinde?  Atunci,  esti gata pentru a intra in lumea antreprenoriatului.

Un om informat are toate sansele sa reuseasca, asadar, iti prezentam pasii de urmat pentru infiintarea firmei tale:

Pas 1. Alegerea formei juridice: SRL, SRL-D, SA, PFA etc.

Pas 2. Alegerea asociatilor si a administratorilor (in functie de caz)

Pas 3. Rezervarea denumirii firmei: un brand puternic, incepe cu alegerea celui mai bun nume!

Poti pregati 3 denumiri, dintre care una va ramane valabila. Aceasta rezervare este activa 90 zile, timp in care trebuie sa depui dosarul de infiintare la ONRC.

Click aici pentru Aplicatia online “Generator nume firme” si joaca-te cu ideile tale!

Citeste: Cum sa alegi cel mai bun nume pentru compania ta? 

Pas 4. Alegerea spatiului pentru sediul social al firmei:

Ai 2 variante, prima este reprezentata de  contractul de inchiriere/ comodat si a doua varianta o reprezinta gazduirea sediului social in cabinet de avocat.

Oferta Speciala: incepand cu 5 euro/ luna  “gazduire sediu social cladire moderna de birouri, Bucuresti”

Pas 5. Alegerea obiectului de activitate principal si a celor secundare

Pas 6. Intocmirea actului constitutiv

Pas 7. Depunerea capitalului social: minim 200 lei pentru SRL. In acest sens, va trebui sa deschizi un cont bancar.

Pas 8. Realizarea specimenului de semnatura si declararea calitatii de administrator/ asociat – acest demers il face administratorul/ asociatul in fata  notarului.

Pas 9. Intocmirea dosarului pentru Registrul Comertului

Acte necesare dosar infiintare firma

  • Copie B.I./ C.I. / Pasaport  – Asociat/ Asociati;
  • Copie B.I./ C.I./ Pasaport  – Administrator/ Administratori;
  • Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor);
  • Acord de la Asociatia de Proprietari si acordul vecinilor cu pereti comuni spatiului ales ca si sediu social; in cazul in care alegi gazduirea sediului social in cabinet de avocat, aceste acorduri nu mai sunt necesare;
  • Declaratie de Asociat/  Asociat Unic si Administrator;
  • Specimenul de Semnatura al Administratorului.

Pas 10. Depunerea dosarului la ONRC: aici se depun aparte de dosar, alte trei tipuri de formulare – Cerere de inregistrare, Declaratia pe propria raspundere si Anexa- Vector Fiscal. 

In cazul in care dosarul depus este complet, Registrul Comertului va elibera Certificatul de Inregistrare al Firmei, in termen de 3 zile.

Cel mai simplu ar fi, insa, sa alegi un consilier Reinvent Consulting!

Pentru a evita bataile de cap, cel mai indicat ar fi sa optezi pentru un consilier Reinvent – consilierul tau si al afacerii tale.

Stim ca inceputul este dificil si implica multe costuri, asadar, am pregatit un pachet de servicii special conceput pentru start-up-uri:

1. Infiintare firma: cele mai mici onorarii de pe piata –  320 lei infiintare SRL cu administrator unic (taxe Registrul Comertului, TVA si onorariu incluse);

2. Evidenta financiar-contabila: de la 150 lei/ luna;

3. Gazduire sediu social in cladire moderna de birouri:

Oferta “Platiti 1 an de gazduire si primiti 2 !!!! Platiti 2 ani de gazduire si primiti 4 !!!!”

  • 59 Euro – perioada 6 luni
  • 111 Euro – perioada 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
  • 199 Euro – perioada 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
  • 250 Euro – perioada 3 ani
  • Preturile de mai sus NU contin TVA.

4. Secretariat basic – primire corespondenta si notificare: GRATUIT!

Oferte antreprenori:

Infiintari firme GRATUIT! Modificari acte firma GRATUIT! Alege oferta care ti se potriveste!​

 

  • Pachetul START-UP EXTINS: Infiintare Firma Gratuit, Sigla Gratuit (3 propuneri), Site web de prezentare a societatii la doar 300 RON, pentru alegerea serviciilor de evidenta contabila, cu plata in avans pentru 6 luni si a serviciului de gazduire sediu, pentru minim 1 an.

 

  • Pachetul BUSINESS: Pentru alegerea serviciilor de evidenta contabila, cu plata in avans pentru 6 luni, primiti una din operatiunile urmatoare GRATUIT: deschidere punct de lucru, inchidere punct de lucru, prelungire sediu social, prelungire sediu secundar, autorizare activitati, actualizare date, recodificare cf. cod CAEN Rev. 2.

Tarifele pentru evidenta financiar-contabila pornesc de la 175 lei/ luna, depind de forma de organizarea a societatii, numarul de salariati, numarul de documente. Serviciile sunt desfasurate si super-vizate de catre experti contabili, acreditati CECCAR, CCFR si CAFR.

Plata in rate! Daca sunteti posesorul unui card de credit Raiffeisen, Banca Romaneasca sau Banc Post, aveti posibilitatea de a plati oricare din pachetele de mai sus, in sase rate egale.

Suna un consultant pentru informatii suplimentare: 021-318.69.60.

De ce sa alegi Reinvent? Pentru ca noi am reinventat drumul in afaceri!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e- mail marketing@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni-Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

 

Be Sociable, Share!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *