Acte firma necesare la ONRC pentru infiintare persoana juridica

acte firma infiintare firma Reinvent Consulting

Sintagma “acte firma” se refera la orice document necesar de la infiintarea unei firme, la modificarea juridica (schimbare administrator firma, majorare/ reducere capital social,  deschidere/ inchidere punct de lucru, suspendare/ reluare activitate, modificare/ recodificare obiect de activitate, schimbare denumire firma, gazduire/ prelungire sediu social, cesiune etc.), inregistrare marca la OSIM, dizolvare/ radiere firma si nu numai.

Principalele acte de redactat la infiintarea unei firme sunt urmatoarele: rezervare denumire firma, intocmire act constitutiv, intocmire contract de comodat, completare cerere certificat constatator, intocmire decizie asociat unic/ Hotarare AGA, rezervare emblema societate comerciala, intocmire delegatie, anexa contor de cuvinte.

Acte necesare infiintare SRL:

  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i);
  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i);
  • 3/6 variante de denumire;
  • Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor);
  • Actul Constitutiv (redactat de catre noi);
  • Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre noi);
  • Adeverinta Asociatie de Propietari – daca este cazul (redactata de catre noi);
  • Declaratiile de Asociat / Asociat Unic si Administrator;
  • Specimenul de Semnatura al Administratorului.

Citeste si: Ghid infiintare firma in 10 pasi si 3 zile

Acte necesare infiintare PFA:

  • Copie C.I.;
  • Copie legalizata dupa dovada de proprietate (in cazul in care nu aveti unde sa va inregistrati sediul, puteti opta pentru serviciul nostru de gazduire sedii sociale);
  • Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate;
  • Acordul Asociatiei de proprietari/ locatari;
  • Documente care atesta pregatirea/experienta profesionala: Copie dupa diploma/acte de studiu/atestate (care sa aiba legatura cu obiectul de activitate ce urmeaza a fi desfasurat) – dovada calificarii in domeniul de activitate urmarit;
  • Contract de comodat;
  • Specimen de semnatura.

Cum te ajuta Reinvent Consulting?

Compania noastra are o experienta de peste un deceniu in domeniile juridic, financiar si fiscal, iar consultantii Reinvent iti ofera zilnic asistenta telefonica si online pentru aceste domenii de activitate.

Infiintare  SRL asociat unic:

  • 320 lei Bucuresti si Ilfov
  • 420 lei alte judete

Infiintare SRL-D:

  • 190 lei

Infiintare PFA:

  • 190 lei Bucuresti si Ilfov
  • 290 lei alte judete

Infiintare asociatie/ fundatie:

  • 1.200 lei Bucuresti si Ilfov
  • 1.700 lei alte judete

Tarifele include onorariu, TVA si taxele de la Registrul Comertului.

Citeste si: Infiintare asociatie de proprietari – cum se face?

Redactare acte: Click aici pentru tarife redactare acte!

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

 

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *