10 aplicatii GRATUITE potrivite pentru antreprenori

10 aplicatii GRATUITE potrivite pentru antreprenori, Reinvent Consulting

Esti in cautare de metode care sa iti mareasca productivitatea tie si echipei tale sau vrei sa descoperi instrumente care sa iti faciliteze viata profesionala? Atunci cele 10 aplicatii detaliate mai jos sigur vor fi pe placul tau. Afla cum poti sa le descarci si ce beneficii iti pot aduce, apoi testeaza-le si tu!

  • Google Drive

Orice antreprenor ar trebui sa utilizeze aplicatiile Google. Dintre ele, Drive este cea mai completa alternativa pentru a avea intotdeauna acces la documente din suita Word, Excel sau PowerPoint. Poti vedea in timp real ce modificari se aduc acestor documente si ce utilizator le realizeaza, poti face share de documente importante cand nu esti la birou. Totodata poti stoca un numar aproape nelimitat de informatie online. Astfel, poti fi conectat in permanenta si de oriunde cu afacerea ta. In plus, aceasta aplicatie este gratuita si ai nevoie doar de un cont  Gmail pentru a avea acces la toate aceste facilitati.

Pentru business-uri, Google are pachete speciale, care includ servicii de cloud (stocare), e-mail personalizat etc. : 30GB de stocare pentru e-mail si Drive sau pachetul nelimitat de 1TB de stocare, daca exista mai putin de 5 angajati cu acces la acest abonament.  Mai multe detalii aici: https://apps.google.com/intx/en_ie/

Alternativa: www.dropbox.com

  • Google Analytics

Tot din suita de aplicatii Google, am ales sa iti prezentam serviciul Google Analytics, potrivit pentru orice tip de afacere care are un website de prezentare. Aceasta aplicatie ajuta la strangerea de informatii despre comportamentul clientilor care iti acceseaza site-ul: ce informatii ii atrag, ce pagini acceseaza, cat stau pe site, care este numarul de vizitatori unici, ce tip de audienta este interesata de serviciile oferite etc. De aceea, pentru un plan de marketing eficient, ai nevoie de un serviciu de monitorizare precum Google Analytics. Detalii despre produs aici: https://www.google.com/analytics/standard 

Alternative: www.piwik.org si www.kissmetrics.com

Citeste si: Ce legatura are Alice din Tara Minunilor cu planul de marketing?

  • Asana

Atunci cand ai functia de CEO, project manager sau, in general cand lucrezi cu o echipa, este normal sa fii la curent cu orice sarcina a angajatilor tai, cu stadiul proiectelor si, desigur, trebuie sa delegi la randul tau sarcini. Insa, acest lucru poate deveni o corvoada si a trimite mailuri individual iti poate ingreuna intregul proces. In plus, nu este usor sa reamintesti fiecaruia despre statusul task-urilor delegate, iar acest lucru este destul de stresant si pot inteveni probleme de organizare.

Asana vine in ajutorul intregii echipe dintr-o companie : de la CEO pana la angajati sau manageri de departamente. Aplicatia iti permite sa delegi sarcini, sa stabilesti limite de realizare si sa comunici, in acelasi timp, cu fiecare angajat. Poti crea liste in functie de departamente si poti vedea in timp real ce task-uri au fost indeplinite si care sunt in lucru. Este o aplicatie utila pentru orice echipa si sporeste productivitatea firmei tale. O poti instala de aici: https://asana.com/

Alternativa: www.todoist.com si www.basecamp.com

  • Inoreader / Feedly

Chiar daca urmatoarea aplicatie poate nu te ajuta in mod direct la cresterea profitului afacerii sau la motivarea echipei, ea este un ajutor esential pentru orice antreprenor care vrea sa fie la curent cu toate evenimentele din lume. Inoreader este o aplicatie unde iti poti salva website-uri si publicatii de unde te informezi de obicei, iar in fiecare moment vei primi toate articolele atat pe mobil, cat si pe desktop, intr-o varianta usor de citit. Asadar, daca dai peste o publicatie interesanta si potrivita pentru nevoile tale, dar nu ai timp sa citesti complet toate articolele, poti folosi un astfel de instrument util si simplu, care iti ofera posibilitatea sa citesti rapid ultimele stiri. Detalii aici: https://www.inoreader.com/ si aici: www.feedly.com  

  • Evernote

Toti stim cat de dificil este sa retii termenele de predare ale proiectelor, puncte importante intr-o sedinta sau alte mici detalii legate de activitatea la locul de munca. Daca ai o firma, probabil ai observat ca post-it-urile si agendele sunt utilizate destul de des in acest sens. De aceea, Evernote iti poate fi folositor, indiferent de pozitia ta in companie. Aplicatia te ajuta sa organizezi intr-un singur loc toate notitele tale si task-urile sau listele importante pentru tine. Poti face notite pe fotografiile pe care le faci, pe „post-it-uri digitale” sau poti inregistra videoclipuri pe care sa le utilizezi utlerior. Pe scurt, Evernote iti da posibilitatea sa iti notezi ideile in orice moment. Afla mai multe despre aplicatie aici: www.evernote.com .

Alternativa: www.google.com/keep

  • Lastpass

Lastpass te ajuta sa iti organizezi conturile online si „tine minte” pentru tine toate parolele tale. Nu trebuie sa iti mai faci griji de securitatea pe Internet cu aceasta aplicatie extrem de utila. Te ajuta sa scapi de griji, completeaza automat parolele pe multiple website-uri si le maresc nivelul de securitate. Afla cum o poti utiliza aici: www.lastpass.com

Alternativa: http://keepass.info/  

  • Mint

Ai profit de la firma, investesti, iti platesti la timp angajatii, insa uneori te intrebi cum ai putea fi mai organizat cu facturile sau in relatia cu banca? Raspunsul e in aplicatia Mint. Aceasta iti organizeaza toate tranzactiile bancare, iti salveaza facturile si te ajuta sa iti monitorizezi bugetul si cheltuilelile pentru ca tu sa fii mereu la curent cu administrarea finantelor, atat in domeniul profesional, cat si in ceea ce priveste bugetul personal. Detalii aici: www.mint.com

Alternativa: www.expensify.com

  • Canva / Google Photos

Vrei sa faci un vizual rapid, ai o prezentare si ai nevoie de un grafic modern si atractiv? Vrei sa faci o postare pe Facebook? Atunci ar trebui sa stii ca exista si platforme online care te ajuta sa scapi de grija unor programe mai complicate precum Adobe Photoshop sau Illustrator. Canva.com este una dintre acestea, platforma permite crearea diverselor materiale media: de la prezentari sau postari pentru social media, pana la flyere, pliante sau infografice.

Daca ai nevoie sa editezi poze pentru profilul companiei de pe retelele de socializare, sa pui un filtru sau sa faci mici retusuri Google Photos te poate ajuta in crearea de imagini cu usurinta. Nu trebuie sa fii un graphic designer de top sau sa ai licente ale programelor profesionale ca sa iti pui creativitatea in practica in mediul online!

Acceseaza: www.canva.com si www.photos.google.com

  • Uber

Pentru oamenii de afaceri aflati intotdeauna „pe fuga”, nevoiti sa isi imparta timpul intre intalniri cu parteneri, conferinte sau sedinte la birou, poate deveni o problema sa fie mereu pe drumuri. Uneori nu poti utiliza masina personala, iar asteptarea dupa mijloacele de transport te poate face sa intarzii la intalniri. De aceea, Uber, serviciu de transport, reprezinta o alternativa de incredere si mult mai calitativa fata de serviciul traditional de taxi.

Detalii despre serviciu si aplicatie aici: www.uber.com

Alternativa: www.taxify.eu

  • Pocket Casts

Nu in ultimul rand, un instrument important pentru un antreprenor de succes este o aplicatie de unde iti poti descarca podcast-uri. Un podcast este o scurta inregistrare audio a unei persoane, care discuta asupra unei teme sau impartaseste din experienta personala auditorului. Pocket Casts iti ofera o „biblioteca” de astfel de inregistrari audio: cursuri, discursuri, discutii, interviuri, sfaturi despre diverse subiecte de interes pentru tine sau afacerea ta. Aplicatia poate fi descarcata de aici: https://play.pocketcasts.com/

Alternativa: www.podcastrepublic.net

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

 

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

2 Comments

  1. Angela 8 October 2016 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *