Declaratia 112 – se depune doar online. Termen limita de depunere: 25 octombrie!

declaratia 112 Reinvent Consulting

Incepand cu luna octombrie, formularul 112, prin care se declara impozitul pe venituri din salarii si contributiile sociale obligatorii, se depune doar online.

ANAF a anuntat ca incepand cu 1 ianuarie 2017, mai multe declaratii vor fi acceptate doar in format electronic, renuntandu-se la forma printata. Acestea sunt:

  • Formular 100 – Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat;
  • Formular 101 – Declaratia privind impozitul pe profit;
  • Formular 300 – Decontul de taxa pe valoarea adaugata;
  • Formular 301 – Decontul special de taxa pe valoarea adaugata;
  • Formular 390 – Declaratia recapitulativa privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare de bunuri;
  • Formular 394 – Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national.

Citeste mai multe despre Declaratia 394 AICI!

Termen limita depunere formular 112

Formularul 112 “Declaratie  privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate” folosit pentru declararea contributiilor de asigurari sociale si impozitului pe venit, calculate si retinute de angajator si entitatile asimilate acestuia, se depune:

  • trimestrial, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare trimestrului, de catre angajatorii si entitatile asimilate angajatorilor care nu au optat pentru depunerea lunara a declaratiei;
  • lunar, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare.

Cine depune formularul 112

  • persoanele fizice si juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora;
  • persoanele fizice care realizeaza in Romania venituri din salarii sau asimilate salariilor de la angajatori din state care au alta legislatie in domeniul securitatii sociale;
  • persoanele fizice si juridice care au calitatea de platitori de venituri din activitati dependente;
  • institutiile publice care calculeaza, retin, platesc si suporta contributii sociale obligatorii in numele asiguratului;
  • institutiile prevazute la art.136 lit. d) – f) din noul Cod fiscal;
  • orice platitor de venituri de natura salariala sau asimilate salariilor.

Trimiterea declaratiilor se face prin intermediul portalului e-guvernare.ro, sectiunea „Depunere declaratii”.

Semnarea declaratiilor se realizeaza prin utilizarea certificatului digital calificat emis de un furnizor de servicii de certificare acreditat.

Reinvent Consulting iti ofera servicii de consultanta fiscala si asistenta pentru contabili la preturi avantajoase.

Consultanta fiscala online are 2 planuri tarifare:

  • Abonament 100 lei – 10 intrebari via e-mail (daca sunt nefolosite se raporteaza pentru luna urmatoare);
  • 25 lei/ intrebare (fara abonament).

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

 

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *