Extindere obiect de activitate – procedura juridica la Registrul Comertului

http://blog.reinventconsulting.ro/wp-content/uploads/2016/10/mentiune-ONRC-extindere-obiect-de-activitate-Reinvent-Consulting.jpgmentiune ONRC extindere obiect de activitate Reinvent Consulting

Extinderea obiectului de activitate al unei firme este o operatiune prin care se  adauga noi coduri CAEN ca obiecte secundare de activitate.

Pentru a extinde obiectul de activitate al societatii tale comerciale la Registrul Comertului, va trebui sa intocmesti un dosar care sa contina urmatoarele documente:

  • cererea de inregistrare;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Decizia Asociatului Unic;
  • Actul Constitutiv Actualizat;
  • dovezile privinda plata taxelor/ tarifelor legale;

Daca este cazul:

  • declaratia-tip pe propria raspundere, semnata de catre Actionari sau Asociati, din care sa rezulte ca persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in declaratia­-tip;
  • certificatul de inregistrare;
  • avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  • imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoana desemnata sa indeplineasca formalitatile legale.

Citeste si: MODIFICARE OBIECT DE ACTIVITATE – CUM SE INREGISTREAZA ACEASTA MENTIUNE LA REGISTRUL COMERTULUI?

In situatii speciale, in cazul extinderii obiectului de activitate al Regiilor Autonome, societatilor cooperative si organizatiilor cooperatiste de credit, se vor depune si:

  • Hotararea Consiliului de Administratie, aprobata de Ministerul de resort, pentru Regiile Autonome de interes national, iar pentru RA de interes local, de catre Autoritatea Administratiei Publice locale;
  • Hotararea Organului Statutar, pentru societatile cooperative;
  • Hotararea Adunarii Generale a membrilor cooperatori sau Actul Aditional modificator cu viza organelor abilitate potrivit legii.

Expertii Reinvent Consulting, cea mai buna solutie pentru tine si afacerea ta

Compania noastra are o experienta de peste un deceniu in domeniile juridic, financiar si fiscal, iar consultantii Reinvent iti ofera zilnic asistenta telefonica si online pentru aceste domenii de activitate.

Totodata, te ajutam sa pui bazele afacerii tale cu articole referitoare la actualizarile legislative si cu toate informatiile necesare pentru a prospera in lumea afacerilor.

Tarifele pe care le percepem pentru mentiunea de  extindere obiect de activitate  sunt:

  • 380 de lei, in Bucuresti si Ilfov;
  • 480 de lei, pentru celelalte judete din tara.

Preturile includ onorariul nostru, taxele la Registrul Comertului si TVA.

Pentru a afla tarifele pentru celelalte mentiuni la Registrul Comertului poti consulta lista noastra aici.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *