5 moduri prin care sa iti promovezi afacerea aproape GRATUIT

5 moduri de promovare GRATUITE pentru afacerea ta!

Chiar daca nu ai un buget masiv pentru promovarea business-ului tau, poti fi indeajuns de creativ sa descoperi metode alternative de marketing, mai ieftine, daca nu chiar gratuite. Reinvent Consulting iti arata prin 5 metode cum sa economisesti resursele financiare alocate promovarii firmei tale.

  1. Social media

Toti avem un cont pe minim o retea de socializare, unde petrecem destul de mult timp. Tot de aici ne informam, dar aflam si despre branduri sau produse noi. Nu toate aceste branduri apar in feed-urile noastre de Facebook prin postari sponsorizate. Aflam de multe dintre ele de la prietenii din lista, care dau share-uri sau like-uri la postarile brandului respectiv. Asadar, pentru a beneficia de promovare gratuita, fii cat mai prezent in social media, interactioneaza cu urmaritorii tai, pune accent pe promotii si beneficii oferite acestora si ulterior vei observa ca acestia incep sa disemineze informatie despre brandul si produsele tale.

  1. Recomandari de la clienti

„Clientul nostru, stapanul nostru!” Aceasta expresie poate functiona de minune in cazul promovarii prin recomandari de la clienti. Daca ceea ce ofera firma ta reprezinta indeplinirea unei nevoi si o realizeaza prin servicii/ produse la preturi accesibile si de calitate superioara, atunci nu te mai gandi sa investesi in marketing. Deja ai maniera prin care sa diseminezi brandul tau si sa ai conversii aproape garantate. Ce trebuie sa retii cand vine vorba de recomandari este ca cei mai buni aliati ai tai sunt clientii, asa ca suprinde-i cu oferte de necombatut si servicii profesionale, personalizate nevoilor fiecaruia, iar acestia vor deveni fideli afacerii tale si te vor recomanda tuturor cunostintelor.

  1. Refferals – parteneriate cu websiteuri si bloguri din domeniu

Un refferal poate fi un website, un blog, o pagina de social media, etc. care difuzeaza un mesaj/ text sau iti preia un articol din website-ul sau blog-ul firmei tale si il promoveaza catre audienta lor. Asadar, contacteaza cat mai multe persoane care discuta online despre domeniul afacerii tale si devino partenerul lor. Beneficiile se vor vedea de ambele parti – tu vei obtine promovare si serviciile tale vor fi fi diseminate catre utilizatori pasionati de domeniu sau care au nevoie de respectivele servicii, iar acel refferal va avea inca un partener care sa ii promoveze platforma.

  1. Contacteaza posibili clienti/ E-mail marketing

Cu totii suntem invadati de mesaje spam de la diverse firme care ne arata ofertele si produsele lor mai mult sau mai putin necesare. De aceea, inainte de a detalia modul prin care contactarea de clienti si e-mail marketing-ul te pot ajuta sa iti cresti numarul de clienti, trebuie sa iti faci o lista de clienti. In general, poti da oamenilor diverse optiuni de abonare la blogul tau daca ai unul sau le poti cere acceptul sa le trimiti oferte celor care au aflat deja de tine si iti sunt clienti. In plus, le poti oferi clientilor existenti reduceri daca vor recomanda unui prieten, astfel tu iti extinzi audienta si obtii si contactele clientilor. De retinut este sa nu devii spam. Mentine un echilibru si trimite doar mesaje relevante pentru clientii tai, restul va veni de la sine.

  1. Creeaza o campanie virala

Pentru a ilustra o astfel de strategie, iti vom oferi un exemplu concret. Compania americana Dollar Shave Club comercializeaza pachete lunare de lame pentru barbieritul zilnic. O lama costa 1$, iar un abonament pe luna costa, implicit, 30$. Acestia insa nu s-au facut cunoscuti datorita ideii de business sclipitoare sau promovarii platite, din contra. In martie 2012 Dollar Shave Club a lansat un videoclip pe Youtube care a devenit viral pe Internet. Astfel, toata lumea a aflat de companie, de serviciul lor, iar ei s-au transformat din mici antreprenori, intr-o senzatie in lumea business-ului global.

Asadar, nu ai nevoie decat de o idee creativa si originala, care sa te puna pe harta antreprenoriatului si sa iti atraga clientii de care ai nevoie! Promovarea acestuia se poate face de la sine, daca oferi servicii de calitate, care raspund nevoilor unui public tinta.

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

facebook.com/reinventconsulting

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *