RUBRICA de MARTI: Intreaba un expert!

rubrica de marti, Reinvent Consulting

Scopul nostru este acela de a sustine dezvoltarea unei comunitati de business bine informata si de a crea un mediu de afaceri cat mai competitiv!

Expertii Reinvent Consulting sunt alaturi de tine pentru a-ti oferi solutiile si raspunsurile potrivite, pe linie juridica si financiara. Asadar, cu ce te putem ajuta? Intreaba-ne! Suntem aici pentru tine!

Intrebarea de astazi se refera la inchiderea unui punct de lucru cand administratorul/ asociatul unic al firmei si-a schimbat numele.

Domnul Dragomir Anton intreaba:

Buna ziua,

Exista o firma SRL-D creata pe numele fiului meu, care intre timp, in urma celor legale si-a schimbat numele. Ce implicatii aduce acest fapt pentru inchiderea unui punct de lucru, unicul, al firmei? Va multumesc.”

Doamna Alexandra Alexa, Director juridic Reinvent Consulting, raspunde:

In primul rand, trebuie sa realizati actualizarea datelor de identificare ale administratorului care si-a schimbat numele. Aceasta mentiune se inregistreaza la Oficiul National al Registrului Comertului printr-un dosar care trebuie sa cuprinda urmatoarele acte:

  • Hotararea Adunarii Generale,
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic,
  • Act Constitutiv Actualizat,
  • Delegatie,
  • cerere de depunere si mentionare acte;
  • copiile certificate de parte ale actelor din care rezulta noile date de identificare.
  • copie certificat de nastere;
  • copie certificat de casatorie/ copie sentinta de divort (legalizata cu mentiunea definitiva si irevocabila), dupa caz;
  • copie C.I./B.I.

In al doilea rand, va trebui modificat si Actul Constitutiv cu noile date ale persoanei care este asociat unic si administrator.

In ceea ce priveste, inchiderea punctului de lucru, situatia nu este complicata de schimbarea numelui. Puteti include in acelasi dosar cu mentiunea de actualizare date si mentiunea de inchidere a punctului de lucru.

Documente necesare pentru aceasta mentiune sunt:

  • Cererea de inregistrare;
  • Declaratia pe propria raspundere din care sa se vada ca:
    • persoana juridica nu desfasoara la sediul secundar activitatile declarate, o perioada de cel mult 3 ani;
    • persoana juridica indeplineste conditiile de functionare in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectei muncii, pentru activitatile precizate în declaratia mentionata mai sus;
  • Hotararea adunarii generale a asociatilor/ actionarilor sau decizia asociatului unic/ Consiliului de administratie/ directoratului;
  • Certificatul constatator  de autorizare a activitatii;
  • avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, conform Legii nr. 230/2007;

Daca e cazul:

  • avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  • imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa realizeze formalitati legale.

Dupa inregistrarea inchiderii la Registrul Comertului, trebuie sa faceti si declararea inchiderii punctului de lucru la Directia de Finante Publice in raza careia se afla punctul de lucru, precum si inregistrarea optiunii de dezinstalare a casei de marcat de la adresa punctului de lucru care a fost inchis.”

Detalii despre mentiunile la ONRC si tarifele societatii noastre puteti gasi AICI.

Pentru informatii suplimentare sau pentru a ne adresa intrebarea ta, ne poti contacta la numarul de telefon 021-318.69.60 sau pe adresa de e-mail: consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro.

Consultantii nostri iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Alege din start cea mai buna solutie pentru afacerea ta!

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *