Rubrica de marti: INTREABA UN EXPERT!

rubrica de marti, Reinvent Consulting

Scopul nostru este acela de a sustine dezvoltarea unei comunitati de business bine informata si de a crea un mediu de afaceri cat mai competitiv!

Expertii Reinvent Consulting sunt alaturi de tine pentru a-ti oferi solutiile si raspunsurile potrivite, pe linie juridica si financiara. Asadar, cu ce te putem ajuta? Intreaba-ne! Suntem aici pentru tine!

Intrebarea de astazi se refera la pierderea si recuperarea unui certificat de inregistrare al firmei.

Doamna Andreea Mihailescu intreaba:

“Buna ziua,

Am pierdut certificatul de inregistrare al firmei. Imi puteti spune, daca este posibil acest lucru, care este procedura de recuperare a certificatului? Multumesc.”

Doamna Alexandra Alexa, Director juridic Reinvent Consulting, raspunde:

In primul rand, multumim pentru intrebare si pentru sansa de a va oferi suport in aceasta chestiune juridica.

In privinta recuperarii documentului de care precizati, da este posibila inlocuirea acestuia. Mai jos sunt detaliati pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a avea un certificat de inregistrare nou si valid.

Initial trebuie sa dati un anunt la ziar din care sa resulte ca ati pierdut certificatul de inregistrare al firmei dumneavoastra. Puteti emite acest anunt in orice ziar din Romania, cu acoperire nationala. Aceasta este procedura generala in cazul pierderii unor acte personale sau ale firmei.

In plus, tot in anunt trebuie sa specificati datele firmei :

  • Codul Unic de Identificare al societatii;
  • Codul de inregistrare – “J-ul societatii”, care atesta judetul unde exista sediul social.

Atentie! In respectivul anunt trebuie sa fie declarat atat pierdut, cat si nul certificatul de inregistrare la Registrul Comertului.

Dupa acest pas, este necesar sa va prezentati la Registrul Comertului cu editia tiparita a ziarului in care apare anuntul dumneavoastra si sa solicitati la ghiseul specific, un nou certificat de inregistrare.

Registrul Comertului va elibera documentul in duplicat, iar cel vechi va fi anulat, deci chiar daca il gasiti ulterior, acesta un va mai fi valabil.

Puteti apela la compania noastra pentru aceasta procedura. Tariful este de 250 de lei, iar pretul include si anuntul din ziar.”

Pentru informatii suplimentare sau pentru a ne adresa intrebarea ta, ne poti contacta la numarul de telefon 021-318.69.60 sau pe adresa de e-mail:  consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro sau financiar.contabil@reinventconsulting.ro Consultantii nostri iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Alege din start cea mai buna solutie pentru afacerea ta!

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting 

Be Sociable, Share!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *