5 obiective de care sa tii cont in  2017 pentru a creste afacerea ta!

5 obiective de care sa tii cont in 2017 pentru a creste afacerea ta!

Odata cu intrarea in noul an, trebuie sa iti conturezi o noua stategie pentru business-ul tau. Stim ca uneori poate fi greu sa te mentii intr-o linie de progres realista. Asa ca te ajutam cu o lista de obiective care iti pot da un start bun!

  1.  Propune-ti sa cresti vanzarile in 2017 cu X procente

Este foarte important ca obiectivele de business  sa fie concrete si tangibile. Sa le poti masura. Cand spui cresterea vanzarilor e una, cand spui de exemplu cresterea vanzarilor cu 100 de produse pe luna,deja este alta poveste. Ai ce masura, stii unde vrei sa ajungi, poti vedea la final de luna in ce masura obiectivul propus a fost realizat si de asemenea, ai informatiile necesare pentru a ajusta planul de afacere. Propune-ti sa cresti vanzarile la inceput cu un procent infim, spre exemplu 5%, ceva ce poate fi tangibil de realizat.

  1. Fii mai vizibil prin intermediul social media si prin continut

Daca pana acum nu ai crezut ca un blog iti poate aduce clienti si iti poate completa brand-ul, acum e momentul sa incepi sa crezi. Content marketing-ul a luat amploare in ultimii ani, asadar incearca sa iti propui sa scrii cateva articole si sa investesti in storytelling. Aceasta poate face diferenta intre afacerea ta si competitie. Ofera-le oamenilor povesti, arata-le ca business-ul tau nu ofera doar un produs, ci arate-le ca le impartasesti valorile.

  1. Transforma-te intr-un expert in domeniul tau

Branding-ul personal este esential pentru orice antreprenor, deoarece poate fi un atu important atat in relatia cu partenerii, cat si cu un client indecis. Propune-ti ca in noul an sa participi la cate 1-2 evenimente pe luna din domeniul tau. Posibilitatile sunt multiple: targuri, expozitii, conferinte, hub-uri, discutii informale, evenimente de networking etc. Incearca sa devii cunoscut ca un expert in industria ta, iar brandul tau va creste exponential.

  1. Fii mai productiv

Lucreaza la managementul timpului tau si noteaza-ti in agenda cat mai multe evenimente din saptamana curenta, pentru a nu te panica la momentul deadline-ului. Invata sa prioritizezi, stabileste care sunt cele mai importante activitati, eficientizeaza timpul de lucru.

  1. Deleaga X procente din munca

Sigur, e dificil sa delegi anumite sarcini unor angajati, deoarece consideri ca business-ul este numai al tau si unele decizii sunt dificil de luat daca nu esti implicat direct. Insa, aminteste-ti pentru ce ai ales echipa cu care lucrezi, de abilitatile lor si incearca sa fii concentrat pe deciziile importante si nu pe orice sarcina minora. Astfel, iti va fi mai usor sa fii relaxat cat timp stai la birou si vei ajuta afacerea sa creasca, deoarece iti va ramane timp sa te gandesti la dezvoltarea acesteia.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *