Modificarea formularelor 101 si 120 aprobata de ANAF!

Contabilitate firma Reinvent Consulting
Contabilitate firma Reinvent Consulting

ANAF a admis noile formulare  101 “Declaratie privind impozitul pe profit”, respectiv 120 “Decont privind accizele”, mentionate in Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) nr. 3386/2016.

Formularul 101 “Declaratie privind impozitul pe profit” cuprinde urmatoarele noutati legislative privind impozitarea:

  • eliminarea unor indicatori, respectiv veniturile si cheltuielile extraordinare in contextul in care clasificarea veniturilor si a cheltuielilor a fost modificata, ca urmare a modificarii Codului Fiscal la 1 ianuarie 2016;
  • detalierea indicatorului de amortizare fiscala in cazul mijloacelor fixe prevazute in Codul fiscal;
  • actualizarea corelatiilor intre indicatori, ca urmare a modificarii continutului formularului;
  • actualizarea instructiunilor de completare.

Aceasta declaratie se depune anual de catre contribuabilii platitorii de impozit pe profit, pana in data limita de 25 martie inclusiv a anului urmator calcularii impozitului. Formularul se va completa cu ajutorul programului de asistenta al ANAF. Depunerea se realizeaza in format digital: PDF, cu fisier XML inclus, pe suport digital (CD), impreuna cu formatul printat, semnat si stampilat conform legii.

Acelasi ordin ANAF presupune si actualizarea formularului 120 “Decont privind accizele”, astfel:

  • actualizarea denumirii unor indicatori;
  • detalierea unor indicatori, in cazul bauturilor fermentate;
  • eliminarea accizelor aferente produselor care se regaseau la capitolul „Alte produse accizabile”, respectiv accizele nearmonizate prevazute de Legea nr. 571/2003;
  • actualizarea corelatiilor intre indicatori, ca urmare a modificarii continutului formularului;
  • actualizarea instructiunilor de completare.

Asadar, fie ca firma ta obtine impozit pe profit sau produce/comercializeaza produse accizabile, ai nevoie de informatii corecte despre gestiunea contabila a acestor situatii.

Daca ai nevoie de un ajutor in evidenta financiar-contabila sau doresti asistenta in completarea diverselor situatii si declaratii, Reinvent Consulting iti sta la dispozitie cu o oferta speciala:

  • 295 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente si 2 salariati;
  • 215 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente si 2 salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni;
  • 165 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *