Marketingul intern – cum sa iti promovezi afacerea din interior

Marketingul intern – cum sa iti promovezi afacerea din interior

Marketingul intern nu trebuie confundat cu procedura de comunicare interna. Insa, de-a lungul timpului antreprenorii au observat ca prin fidelizarea angajatilor, pot avea o comunicare informala a brand-ului lor de angajator, cu rezultate in cresterea vanzarilor.

De nenumarate ori,  succesul unei companii nu vine din adoptarea de solutii extreme, precum bugete sporite pentru departamentul de marketing sau contractarea agentiilor de publicitate. Educarea in intern a angajatilor si angrenarea lor in activitatatile de marketing si vanzari poate duce la un profit mai mare pe termen lung. Astfel, echipa va intelege activitatea departamentului de promovare si va ajuta la diseminarea ofertelor si serviciilor companiei din care fac parte.

Activitatea de marketing va fi integrata complet in toate departamentele companiei, iar angajatii vor face recomandari pe baza unor decizii intelese si influentate de ingredientul afectiv.

Marketing-ul nu trebuie sa fie focalizat doar pe atragerea de clienti externi si de „educare” a publicului in vederea calitatii serviciilor si produselor unui business. Antreprenorii si managerii din companii ar trebui sa lucreze impreuna cu managerii de marketing, resurse umane, comunicare pentru a crea o strategie de termen lung. Astfel, investitia in angajati ca mijloace de comunicare a brandului unei companii se poate dovedi mult mai eficienta decat un buget marit in zona de marketing extern.

De ce sa folosesti marketingul intern?

  • Creste loialitatea fata de brandul firmei;
  • Angajatii pot transmite mai eficient promisiunea si mesajul companiei;
  • Angajatii sunt cei care realizeaza diferentierea intre produsele/ serviciile companiei tale si alte companii.

Ce trebuie sa retii referitor la marketing-ul intern este faptul ca este important pentru cresterea afacerii si diferentiearea in piata.

Pastreaza-ti angajatii informati in legatura cu directiile de promovare, ofertele si beneficiile produselor/ serviciilor furnizate si vei castiga mai mult decat clienti pe termen scurt. Vei reusi sa iti dezvolti firma si sa obtii succesul pe termen lung.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail marketing@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *