Programul Start-up Nation 2017 – cum poti primi 44.000 euro de la stat pentru a-ti infiinta o firma

Start-up Nation 2017, Reinvent Consulting

In ultimii ani, programele si fondurile care finanteaza afacerile la inceput de drum s-au majorat ca numar. In 2017 s-a lansat inca o astfel de initiativa – programul Start-up Nation. Tinerii antreprenori pot obtine o finantare de pana la 200.000 lei (44.000 euro) pentru a-si infiinta o firma si a pune pe picioare un business propriu. Afla care sunt conditiile pentru a fi eligibil si a accesa aceste fonduri.

Programul urmareste sa creasca numarul de afaceri si sa reimprospateze mediul economic. De asemenea, din punct de vedere al angajarilor, Start-up Nation propune mai multe locuri de munca si reducerea numarului de someri. In piata se doreste o intensificare a consumului si o influenta marita asupra circulatiei bunurilor si resurselor financiare.

Scopul principal al Guvernului este ca prin intermediul acestui program sa finanteze aproximativ 40.000 de firme in urmatorii 4 ani. Astfel, in fiecare an, 10.000 de antreprenori vor putea sa primeasca finantare de la stat pentru ideea lor de afacere. Romanii care doresc sa intre in lumea antreprenoriatului, vor primi fie 100.000, fie 200.000 lei, in functie de planul de afacere intocmit.

Click aici pentru detalii despre scrierea unui PLAN DE AFACERI COERENT, care sa te ajute in obtinerea finantarii!

Prima sesiune de depunere a proiectelor incepe in luna mai 2017 si va fi deschisa timp de 30 de zile, iar firmele care primesc finantare vor fi evaluate dupa o grila care puncteaza criterii specifice de indeplinit.

Printre criteriile principale de eligibilitate, cele mai importante sunt: firma sa fie infiintata dupa 30 ianuarie 2017, sa creeze cel putin 1-2 locuri de munca si sa pastreze aceste locuri de munca minim 3 ani.

Criteriile de eligibilitate pentru persoana juridica:

1. Este inregistrata conform Legii nr.31/1990 privind societatile, sau in baza  Legii nr.1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei sau in baza OUG nr.6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii debutanti in afaceri;

2. Este IMM;

3. Societatea este intreprindere autonoma, legala, partenera sau intreprindere unica;

4. Societatea are capital social integral privat;

5. Nu a beneficiat de alocatii financiare nerambursabile in cadrul programului in anii anteriori si nu are asociati sau actionari care detin sau au detinut calitatea de asociati/actionari in cadrul altor societati beneficiare de alocatii financiare nerambursabile in cadrul programului in anii anteriori;

6. Este inregistrata la ONRC, are sediul social/ punct de lucru si isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei;

7. Codul CAEN pentru care solicita finantare este eligibil in cadrul Programului si autorizat a fi desfasurat la momentul decontului, conform art. 15 din Legea 359/2004;

8. Este infiintata de catre persoane fizice dupa intrarea in vigoare a OUG nr. 10/2017;

9. Nu are datorii la bugetul general consolidat si la bugetele locale, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru;

10. Nu a depasit plafonul de minimis de 200.000 Euro pe durata a trei exercitii financiare consecutive pentru o intreprindere unica;

11. Nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii;

12. Nu a fost subiectul unei decizii a Comisiei Europene / OTIMMC de recuperare a unui ajutor de stat sau, in cazul in care a facut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executata si creanta integral recuperata, cu penalitatile aferente.

13. Are sediul social si punctele de lucru in mediul urban si in regiuni mai putin dezvoltate, mai putin regiunea Bucuresti-Ilfov si maxim 1 an de la infiintare la momentul inscrierii in program.

Beneficiarii proiectului vor putea sa utilizeze fondurile pentru urmatoarele cheltuieli: echipamente, masini, utilaje, instalatii, aparatura, instrumente de masura, software, birotica, mobilier, echipamente IT, sisteme de protectie, instalatii de economisire energie etc.

Infiinteaza-ti firma GRATUIT si aplica pentru programul Start-up Nation, iar ideea ta de afacere poate deveni realitate mai devreme decat ti-ai inchipuit!

Oferta Reinvent Consulting:

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro . Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *