5 Tactici pentru gestionarea recenziilor din mediul online

actici imagine online Reinvent Consulting
Tactici imagine online Reinvent Consulting

In ziua de astazi totul se invarte in jurul cuvantului ONLINE: traim online, cumparam online, socializam online, ne distram online. Asa ca, daca vrei un business de succes, chiar nu trebuie sa ignori necesitatea unei strategii de manageriere a imaginii online.

Este atat de usor pentru clienti sa dea un feedback despre produsele si serviciile tale, incat trebuie sa gestionezi review-urile lor si sa reactionezi in timp real. Un review online negativ, care nu primeste un raspuns, poate leza imaginea firmei.

De ce sunt importante review-urile din mediul online

Atunci cand o persoana cauta un produs sau un serviciu, doreste sa se asigure ca primeste valoarea pe care o cauta. In timp ce tacticile traditionale SEO ajuta la pozitionarea in partea de sus a paginilor in motorul de cautare, recenziile online sunt cele care de multe ori determina alegerea unui serviciu/ produs.

Comentariile online sunt practic recomandari care te ajuta sa iesi in evidenta in domeniul tau.

Indiferent cat de mari sunt eforturile de marketing, oamenii vor avea intotdeauna incredere in ceea ce se spun altii care au cumparat sau folosit produsul firmei tale.

Este foarte important sa ai o strategie de gestionare a recenziilor online pentru a incuraja comentariile  pozitive si pentru a raspunde celor negative.  De ce? Pentru ca daca  nu ai timp sa-ti administrezi reputatia online, asta te va costa in timp.

5 Tactici pentru a incuraja recenziile pozitive si pentru a te apara de cele negative

  1. Nu scrie niciodata, nu cumpara sau nu incuraja recenzii false! Incurajeaza evaluarile reale, care reflecta o experienta a cumparatorului autentica.
  2. Cere clientilor tai un feedback, asigurandu-te ca atunci cand il vor scrie, vor include produsul/ serviciul primit in textul recenziei.
  3. Incurajeaza si multumeste celor care lasa o recenzie pozitiva, pentru ca astfel arati atat aprecierea sincera, dar totodata stimulezi astfel de comportament in viitor.
  4. Nu te speria de comentariile negative, fac parte din viata. Invata din ele, remediaza si intotdeauna raspunde la acestea in mod cat mai profesional. Arata ca esti transparent, ca iti asumi anumite erori, ca ai buna credinta pentru a rezolva o situatie.
  5. Ofera recenzii companiilor din cadrul partenerilor si retelelor de referinta, deoarece acestea te pot sustine la randul lor. Google si LinkedIn sunt locuri excelente pentru a obtine comentarii reciproce.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *