
Logo-ul firmei tale reprezinta primul contact vizual pe care publicul larg il are cu compania ta. Fie ca este vorba de site, de o reclama, o brosura sau pur si simplu de semnatura din e-mail. Iata 5 pasi esentiali in crearea unui logo care sa reprezinte exact esenta a ceea ce faci si a ceea ce vrei sa transmiti pietei.
- Pastreaza designul simplu
Logo-ul trebuie sa exprime ideea de baza, sa transmita exact care este scopul business-ului tau. Cum spunea si Coco Channel “Less is more”, asadar cu cat designul este curat vizual, fara detalii care sa oboseasca sau sa transmita idei amestecate, cu atat va fi mai bine perceput de public.
- Fa referire la scopul afacerii
Logo-ul trebuie sa aiba o anumita subtilitate la nivel subconstient, care sa arate exact scopul companiei, activitatea, back-ground-ul.
De exemplu, sageata din sigla Amazon, arata miscarea de la “A” la “Z”, indicand acoperirea globala a companiei, iar faptul ca sageata are forma de zambet sugereaza accentul pe care il pune firma pe multumirea clientilor.
- Asigura flexibilitatea siglei
Un logo bun trebuie sa fie versatil, sa poata fi usor integrat in diverse locatii si materiale publicitare. Trebuie sa fie astfel conceput incat sa poata fi marit sau micsorat fara sa lezeze forma si lizibilitatea.
- Realizeaza un logo “fara varsta”
Un aspect de luat in considerare in procesul de creare al siglei, este acela de a face o proiectie a afacerii in timp, astfel incat designul din prezent sa fie la fel de fresh si in viitor. Un logo se intipareste in mintea consumatorului in timp, asadar nu este recomandabil sa il modifici, pentru ca se creeaza confuzie si poti indeparta clientii care deja te cunosc.
Incearca sa eviti trendurile trecatoare si sa optezi mai bine pentru un design care sa aiba aceeasi rezonanta in timp, sa reziste si sa lase o impresie puternica in mintea consumatorilor.
- Fa-ti temele
Cauta detalii despre industria in care vei activa, vezi care sunt trendurile pe piata de referinta. Compara imaginea viitoarei tale firme cu cea a concurentilor.
Intodeauna este bine sa observi, sa te documentezi si apoi sa treci la actiune, avand mereu in minte perceptia viitorului tau client.
Daca esti pregatit sa spui DA afacerii tale si totodata esti pregatit sa te REMARCI pe piata cu o imagine bine definita, care sa spuna clar CINE ESTI si DE CE EXISTI pe piata, Reinvent Consulting are ambele solutii:
Infiintare Firma GRATUIT si Realizare Firma Gratuit la alegerea unui abonament de contabilitate pe 6 luni.
Tarifele de contabilitate pleaca de la 150 lei/ luna in functie de specificul firmei, numar salariati si volumul de activitate.
Daca nu doresti servicii de contabilitate:
- Infiintare SRL asociat unic – 320 lei (toate taxele incluse)
- Infiintare PFA – 190 lei (toate taxele incluse)
Creare Logo: de la 30 euro – include consultanta cu artistul grafician, 3 propuneri de sigle.
Pretul poate creste in functie de complexitatea lucrarii.
Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!
Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.
Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.
Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.
https://www.facebook.com/reinventconsulting