Procedura defiscalizare casa de marcat si predare memorie fiscala

Defiscalizare casa de marcat
Defiscalizare casa de marcat

Inchizi un punct de lucru? Ai avut casa de marcat? Atunci trebuie sa stii procedura de defiscalizare casa de marcat si predare memorie fiscala la ANAF.

Datele inscrise in memoria fiscala nu se pot modifica, astfel orice modificare cu privire la: numele firmei, CUI, adresa punctului de lucru atrage dupa sine si schimbarea memoriei fiscale.

Pasi necesari inchidere punct de lucru:

Pas 1: Inregistrarea mentiunii de inchidere punct de lucru la Registrul Comertului

Acte necesare:

  • Copie dupa CI asociat/ asociati;
  • Copie CUI;
  • Hotararea Adunarii Generale/ Decizie Asociat Unic;
  • Certificatul constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru;
  • Stampila societatii.

Te putem ajuta cu inchiderea unui punct de lucru! Cel mai scurt timp, cel mai bun pret!  Tarif inchidere punct de lucru: 190 lei (cost total, onorariu, TVA incluse)

Pas 2: Predare memorie fiscala la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru.  

Acte necesare:

  • Cartea de Interventii si Registrul Special al casei de marcat;
  • Copie certificat inmatriculare firma;
  • Certificat de inregistrare in scopuri TVA (CIF) – copie (daca e cazul);
  • Cerere catre Administratia Financiara de sector (se completeaza la administratie);
  • Declaratie de instalare: original + copie;
  • Adresa D.G.F.P. : original + copie;
  • Hotararea A.G.A./ decizia asociatului unic  de inchidere punct de lucru ;
  • Documentul eliberat de Registrul Comertului – dovada care atesta acceptarea mentiunii de inchidere a punctului de lucru;
  • Stampila societatii;
  • Act identitate reprezentant societate sau a persoanei care preda memoria fiscala (caz in care se anexeaza si delegatia).

Pas 3: Anularea numarului de ordine alocat de  Directia Generala a Finantelor Publice

Atentie!

  • Extragerea memoriei fiscale din casa de marcat se realizeaza doar de catre un tehnician de service – autorizat pentru aparatul respectiv, in prezenta unui inspector specializat ANAF;
  • Casa de marcat trebuie sa fie functionala si sa aiba in interior rola de hartie.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting

Be Sociable, Share!

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *