GHID infiintare firma CONSTRUCTII

infiintare firma constructii Reinvent Consulting
Industria imobiliara si domeniul constructiilor sunt la mare cautare in acest moment. Pe masura ce se dezvolta economia si cererea in piata, precum si programele guvernamentale de tipul „Prima Casa” si creditele ipotecare oferite de banci, vor creste si numarul proiectelor de constructii de imobile de locuit sau birouri. Afla cum poti sa incepi o afacere in domeniu si ce aspecte trebuie sa ai in vedere de la inceput pentru a avea o firma de succes pe termen lung. Reinvent Consulting iti prezinta Ghidul complet al unei firme in domeniul constructiilor.

Pasul 1: INFIINTAREA FIRMEI

In functie de expertiza, studii sau preferinta, puteti alege mai multe tipuri de entitati care sa functioneze in domeniul constructii:

  1. PFA/ II/ IF – conditia principala pentru a fi eligibil sa devii persoana fizica autorizata, intreprindere individuala sau familiala este sa detii o diploma/ calificare/ atestat sau licenta intr-un domeniu conex constructiilor. In cadrul IF, doar reprezentantul entitatii trebuie sa indeplineasca aceste conditii. Spre exemplu, daca ai studii de Inginer, Arhitect sau ai expertiza in calitate de constructor, atunci poti infiinta una din aceste entitati. Poti citi mai multe despre PFA/II/IF daca dai CLICK AICI!
  1. SRL/ SRL-D – aceste tipuri de entitati sunt potrvite celor care fie nu au definitivate studiile sau nu vor sa aleaga un PFA pentru a desfasura activitatea in domeniu. In cazul SRL-D, exista anumite conditii pe care trebuie sa le indeplinesti, in legatura cu varsta si statutul de asociat. Poti citi mai multe despre SRL-D daca dai CLICK AICI!  / Poti citi mai multe despre SRL daca dai CLICK AICI! 

Pasul 2 : PLANUL DE AFACERI SI FINANTARE

Urmatorul pas ar fi sa faci un brainstorming, sa te gandesti foarte bine ce activitati va avea viitoarea firma si sa setezi obiectivele pe termen scurt, mediu si lung. 

Bugetul personal trebuie stabilit de la inceput si, in cazul in care planul de afaceri este bine pus la punct, poti opta pentru finantare privata sau de la diverse institutii si stat.

Pentru a obtine finantarea dorita trebuie sa iei in calcul toate cheltuielile directe si indirecte ce decurg din derularea acestei activitati. Fixeaza obiective realizabile in primul an, in al doilea si al treilea an si afla de ce buget este nevoie pentru demararea activitatii.

Formele de finantare privata sunt multiple, de la posibili parteneri viitori, pana la investitori in domeniul constructiilor. In privinta programelor bancare si a creditelor, fiecare institutie are propriile conditii.

In plus, in ultimii ani programe diverse finantate de stat sau UE ofera resurse financiare pentru antreprenorii din domenii diverse, inclusiv constructii. Detalii despre acestea pe http://www.aippimm.ro/

Pasul 3: OBTINERE CLIENTI SI CONTRACTE FURNIZORI

Pentru a obtine contracte de executie poti sa te promovezi catre firmele si birourile de arhitectura, consultanta in domeniu si design  sau catre magazinele de materiale de constructii si sa initiezi colaborari pe termen mediu si lung.

Arhitectii sunt cei care de regula propun executantii intr-un proiect. Creeaza o oferta flexibila in anumite marje, pe care o poti personaliza in functie de fiecare client. Mergi catre astfel de birouri de arhitectura si design imediat dupa infiintarea firmei si ofera-le un motiv prin intermediul caruia sa te aleaga pe tine si nu competitia.

Furnizorii sunt extrem de importanti in domeniul constructiilor, de aceea ar fi indicat sa contactezi magazinele si firmele care comercializeaza si produc materiile prime necesare executiei imobilelor, de la care sa primesti discount-uri si oferte speciale. Furnizorii au grile de reduceri in functie de volumul de achizitii, asadar tine o evidenta a tuturor achizitiilor pentru a putea obtine o reducere mai mare.

De altfel, prin identificarea unor furnizori care sa iti ofere produse de calitate, poti castiga un profit mai mare pe executie. Astfel, castigurile firmei iti vor creste. Ai grija in schimb sa pastrezi calitatea materialelor, in pofida preturilor cat mai mici.

Pasul 4 (optional): ANGAJATII si LUCRATORII

Angajatii si lucratorii colaboratori sunt extrem de importanti in asigurarea unor standarde inalte in privinta executiei lucrarilor.  Implica-te personal si colaboreaza cu recrutorul tau pentru a alege o echipa de lucratori si profesionisti in domenii diverse, pentru a forma o echipa care poate oferi servicii complete de la realizarea armaturilor, spre exemplu, pana la zugravi si faiantari.

Puteti alege si serviciile unui alt SRL sau PFA care inchiriaza mana de lucru catre tine. Astfel, prin intermediul unui contract de subantrepriza. Astfel, protectia muncii, medicina muncii si impozitele pe salarii sunt achitate de subcontractant. Asadar, poti economisi in privinta acestor cheltuieli si a drumurilor la ITM sau autoritatile din domeniu.

Pasul 5: PROMOVAREA 

Investeste in promovarea companiei tale. Creeaza-ti un site de prezentare, investeste in marketing si fa-te cunoscut in domeniul tau.

Preturile rezonabile, servicii de calitate, materialele utilizate, inovatie in executia diferitelor lucrari, echipa de lucratori, experienta ta ca antreprenori, etc., toate acestea te vor ajuta sa te diferentiezi de concurenta, asa ca promoveaza-le mai mult.

Cum te poate ajuta Reinvent Consulting?

Reinvent Consulting te poate ajuta cu alegerea entitatii potrivite pentru tine:

  • Infiintare PFA/ II/ IF – 190 LEI (include toate taxele si onorariul nostru);
  • Infiintare SRL-D – 190 LEI (include toate taxele si onorariul nostru);
  • Infiintare SRL, unic asociat – 320 LEI (include toate taxele si onorariul nostru);

Ai nevoie de un sediu social pentru corespondenta si reprezentare in caz de controale?

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Be Sociable, Share!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *