10 sfaturi pentru a alege un cadou perfect pentru partenerii de afaceri, furnizori si angajati

10 sfaturi pentru a alege un cadou perfect pentru partenerii de afaceri, furnizori si angajati

Sarbatorile de iarna provoaca dureri de cap pentru multi, deoarece cadourile perfecte pentru cei dragi pot fi costisitoare si greu de gasit. Daca mai adaugi si gasirea cadourilor potrivite pentru partenerii de afaceri, deja putem vorbi despre o stare de stres generala.

In articolul urmator iti propunem un scurt ghid cu 10 sfaturi esentiale care te vor ajuta sa alegi un furnizor de cadouri originale si de apreciat de catre partenerii de afaceri, angajati, furnizori, colaboratori.

  1. Urmareste un discount la un volum mai mare.

Daca ai multi parteneri de afaceri sau ai identificat o companie de gifting de calitate, discuta despre discounturi la un volum mai mare de pachete achizitionate. Altfel spus, cu cat vei cumpara mai mult de la o companie din domeniu, cu atat reducerea este mai mare. Analizeaza piata si opteaza pentru o singura companie cand le achizitonezi.

  1. Nu adauga materiale promotionale.

Nu adauga materialele promotionale ale companiei. Ultimul lucru pe care un partener, angajat sau client important il vor intr-un cos de cadouri este o brosura sau un catalog de prezentare. Un simplu sticker pe cosul sau cutia de cadouri va fi indeajuns pentru promovare. 

  1. Asigura-te ca un cadou e livrat la timp.

Asigura-te ca pachetul sau cadoul va ajunge la timp la adresa partenerilor. Daca vorbim despre cadouri cu produse perisabile, fii sigur ca vor ajunge cand birourile partenerilor sunt inca deschise si nu in weekend sau in zilele libere. Astfel, discuta cu cei de la care vei cumpara cadourile pentru a-ti transmite o data estimativa de livrare si o confirmare la final.

  1. Serviciu personalizat pentru tine.

Daca ai identificat o companie de gifting care sa te satisfaca si o utilizezi de ceva timp, incearca sa stabilesti o oferta personalizata cu acestia. Pe langa discount si alte reduceri pentru fidelizare, discuta despre gusturile tale si ale partenerilor in materie de cadouri.

  1. Verifica serviciile pentru clienti si recenziile.

Verifica daca  firma de la acre vei achizitiona cadourile are  recenzii favorabile. Vrei ca partenerii tai sa poata discuta cu prestatorul de servicii simplu, in cazul in care apar intarzieri de livrare sau diverse probleme cu pachetele.

  1. Bilete personale.

E foarte usor ca aceste cadouri sa devina impersonale. Fii sigur ca scrii un scurt bilet personal pentru fiecare partener/ angajat in parte. Daca il scrii de mana, intr-un mod elegant, acest lucru arata implicare si ofera o nota de caracter unui cadou de altfel banal. Daca vei colabora cu o companie care livreaza pentru tine cadourile, asigura-te ca vor trimite si un bilet personalizat pentru fiecare.

  1. Testere si mostre.

Daca vei alege sa transmiti produse precum: alimente, bauturi, parfumuri, obiecte de ingrijire personala, fii sigur ca inainte de toate le vei testa chiar tu. O companie de gifting care isi apreciaza clientii va pune la dispozitie mostre de alimente si produse pentru tine. Inainte de a alege un anumit prestator, gandeste-te ca acel cadou pe care il vei transmite partenerului arata aprecierea relatiei pe care o aveti si grija pe care o porti pentru el.

  1. Afla istoricul companiei.

Fa un research in privinta istoricului companiei pe care o alegi pentru cadouri. Fii sigur ca nu ofera decat servicii de calitate, iar produsele lor sunt apreciate.

  1. Tracking-ul cadourilor si comanda.

Compania pe care o alegi ar trebui sa aiba un mod de tracking al comenzilor si al pachetelor expediate. In acest mod, vei sti cand primeste un partener comanda si cum poti solutiona eventualele intarzieri.

  1. Garantie si returnari.

In final, informeaza-te despre politica de returnare, perioada de garantie, daca ramburseaza sau nu costurile in cazul unor situatii problema, etc. Oricat de calitative ar fi recenziile si serviciile prestate, erorile pot aparea oricand. De aceea, asigura-te ca stii ce garantii ofera compania in cazul in care produsele sunt deteriorate, apar erori de livrare, etc.

Aceste 10 sfaturi ar putea sa te ajute cand alegi un prestator in privinta cadourilor de sarbatori. Fii atent la detaliile privind contractul de colaborare, serviciile incluse in pret sau alte taxe si incearca sa identifici o companie de gifting care sa bifeze cat mai multe dintre conditiile de mai sus. Astfel, te asiguri ca vei avea sarbatori linistite, iar partenerii tai vor fi multumiti de grija pe care le-o acorzi.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *