E-mailul si mesajul perfect – eticheta in comunicarea online

E-mailul si mesajul perfect – eticheta in comunicarea online

Chiar daca te gandesti sa trimiti felicitari digitale cu un mesaj partenerilor de sarbatori sau pur si simplu trebuie sa scrii un e-mail important, exista anumite aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere pentru a trimite mesajul perfect.

Mai jos iti prezentam care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a compune un e-mail in conformitate cu eticheta business:

  1. CLARITATE IN EXPRIMARE

Cel mai important sfat de care trebuie sa tii cont cand scrii un e-mail este sa scrii clar, iar mesajul tau trebuie sa fie usor de inteles. Foloseste fraze si propozitii scurte, in cuvinte care sa poata fi intelese de destinatar, pentru a fi sigur ca mesajul tau va fi receptionat clar.

  1. SEMNE DE PUNCTUATIE CORECTE

Fii atent la punctuatie : virgulele potrivite, semnele de exprimare fara exces sau alte astfel de semne asigura un ton potrivit mesajului tau. Pe e-mail orice mica eroare poate aparea ca un repros, iar orice fraza neatent construita poate fi interpretata gresit. Asigura-te ca folosesti toate mijloacele limbii, care sa permita intelegerea corecta a mesajului.

  1. FORMULE DE ADRESARE

Politetea este extrem de importanta in e-mailuri, la fel ca si in cadrul intalnirilor fata in fata. Asadar, acorda o atentie speciala formulelor de adresare pe e-mail: incepe cu o formula oficiala daca nu cunosti atat de bine persoana si pe parcursul conversatiilor destinde atmosfera. Formulele de incheiere trebuie si ele sa fie in tonul potrivit

     4. SEMNATURA DIN INCHEIEREA E-MAILULUI

Nu uita sa mentii in finalul e-mailului semnatura personala: nume, contact (e-mail si mobil/ fix), compania, adresa sediului si website-ul. Aceste mici detalii te vor ajuta sa transmiti profesionalism si seriozitate. 

In final, cel mai important sfat este sa tii cont de mesajul pe care il transmiti si sa tii cont de regulile de mai sus pentru a redacta un e-mail clar, concis si personalizat.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *