13 FORMULARE ANAF care se vor depune ONLINE din acest an!

13 FORMULARE ANAF care se vor depune ONLINE din acest an!

Incepand cu ianuarie 2018,  13 formulare ANAF vor trebui depuse obligatoriu in format online. Afla mai jos care e lista completa.

Aceasta noua practica a fost pregatita inca din anul 2016, insa legea a fost publicata in Monitorul Oficial in august 2017. E vorba despre Ordinul ANAF nr. 2.326/2017 privind declaratiile fiscale care se transmit obligatoriu prin mijloace electronice sau prin sisteme electronice de transmitere la distanta, care se aplica incepand cu declaratiile ce au termen in ianuarie 2018.

E vorba despre un numar total de 13 declaratii fiscale:

  • Formular 100 – obligatiile la bugetul de stat;
  • Formular 101 – impozitul pe profit;
  • Formular 120 – accizele;
  • Formular 205 – impozitul retinut la sursa, veniturile din jocuri de noroc si castigurile/pierderile din investitii, pe beneficiari de venit;
  • Formular 207 – impozitul retinut la sursa/veniturile scutite, pe beneficiari de venit nerezidenti;
  • Formular 208 – impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal;
  • Formular 300 – decontul de TVA;
  • Formular 301 – decontul special de TVA;
  • Formular 307 – sumele rezultate din ajustarea/corectia ajustarilor/regularizarea TVA;
  • Formular 311 – TVA colectata datorata de catre persoanele impozabile al caror cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat conform art. 316 alin. (11) lit. a) – e), lit. g) sau lit. h) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal;
  • Formular 390 – Declaratia recapitulativa privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare de bunuri;
  • Formular 394 – Declaratia informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national,
  • Declaratia rectificativa pentru Formularul 100, Formular 710.

Aceste 13 declaratii se adauga formularul 112 – “Declararie privind obligariile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate”. In schimb, pana si declaratia 112, care teoretic se depune online, se depune si in format tiparit in unele zone din tara.

Chiar daca procedurile din Codul Fiscal au fost nevoie si de publicarea unui ordin al presedintelui ANAF prin care sa fie reglementate concret declaratiile ce vor fi transmise prin intermediul internetului.

Reinvent Consulting iti pune la dispozitie serviciile de gestiune contabila si depunere declaratii. 

Tarifele noastre incep de la 175 LEI/ luna si urmaresc indeplinirea tuturor nevoilor tale, fie ca vorbim despre declaratii ce trebuie depuse online, inregistrarea bonuri si documente contabile, etc.

Click aici pentru TARIFE COMPLETE!

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *