7 competente esentiale pentru antreprenori si profesionisti in era digitala

7 competente esentiale pentru antreprenori si profesionisti in era digitala

1.Branding personal

In prezent, cine suntem este prezentat prin intermediul retelelor sociale, fotografiilor, blogurilor si povestilor online. Un brand personal impecabil, chiar daca poate inca nu esti un atreprenor de succes sau un director de companie, iti ofera avantaje in viata profesionala. Valorile, opiniile, reusitele si dorintele noastre sunt parte din acest brand, pe care trebuie sa inveti sa il cultivi, pentru a atrage privirile angajatorilor, salariatilor si, cel mai important pentru antreprenori, interesul partenerilor de afaceri.

2. Portofoliu relevant

Creeaza un portofoliu online cu abilitatile pe care le-ai obtinut de-a lungul experientei tale in business. Completeaza cu proiectele sau companiile in care te-ai implicat ca angajat, antreprenori, etc. Acest portofoliu te va pune in randul profesionistilor de top din domeniul tau.

3. Abilitati de research

Conform CISCO, 2 zettabytes de informatie va fi produsa online anual pana in 2019 (1 zettabyte = 1 miliard gigabytes). Asadar, putem spune cu siguranta ca toata informatia este pe Internet, in era digitala. De aceea, abilitati de research si cautare pe Internet, chiar daca pare comic, sunt greu de identificat si foarte apreciate in randul angajatilor sau oamenilor de afaceri. Invata cum sa folosesti motoarele de cautare pentru informatii complete si verificabile si cum sa navighezi oceanul de date online.

5. Editare foto-video

Traim intr-o societate preponderent vizuala: aplicatii foto si video, campanii de invatare vizuala si promovare cat mai colorata, etc. In consecinta, atat pe piata de munca, cat si in lumea de business, se cer abilitati de utilizare (la un nivel mediu, macar) a unor programe de editare foto-video. Suita Adobe sau altele sunt esentiale.

6. Utilizarea de aplicatii care usureaza munca

Daca ai citit pana acum lista, vei intui de ce se afla si aceasta abilitate punctata. Ca sa poti face un research competent sau pentru a edita repede o imagine necesara in promovarea afacerii sau pentru a indeplini oricare din taskurile tale, e nevoie uneori de un ajutor. Acesta vine sub forma unor aplicatii mobile sau desktop care sa te ajute sa maresti productivitatea si sa micsorezi efortul efectiv.

7. Cunostinte de programare

Este mult mai accesibil sa capeti cunostinte de programare web in prezent, existand o multitudine de cursuri si website-uri educationale usor de accesat. Abilitatile de a modifica sau scrie cod si cunostinte in diverse limbaje de programare  (chiar si HTML sau nivel incepator) reprezinta adevarate atuuri pe piata muncii si in administrarea business-ului tau.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

 

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *