CUSTOMER SERVICE: 3 ingrediente de baza care asigura succesul firmei

CUSTOMER SERVICE_ 3 ingrediente de baza care asigura succesul firmei Reinvent Consulting
CUSTOMER SERVICE_ 3 ingrediente de baza care asigura succesul firmei Reinvent Consulting

Clientii sunt ratiunea de a fi a unei companii, nucleul in jurul carui graviteaza activitatea acesteia. Ei genereaza incasari, ei sunt cei care asigura existenta unei firme pe piata. Grija fata de acestia si modul in care gestionam relatiile cu ei contribuie la succesul firmei. Vanzarile  firmei depind de satisfactia clientilor.

Cele 3 ingrediente de baza care contribuie la succesul firmei sunt: 

  • Ingredient 1  – existenta unui departament de customer service.

Unul dintre ingredientele unui business de succes este buna relationare cu clientul: oferirea de informatii pre-vanzare, asistenta si servicii post-vanzare.

Orice firma are nevoie de o persoana/ departament care sa se ocupe de customer service. Acesta trebuie sa fie in inima companiei, in mijlocul eforturilor echipei de a aduce afacerile cu un pas mai aproape de reusita.

  • Ingredient 2 – angajarea unor oameni competenti in departamentul de customer service.

In acest departament este nevoie de oameni competenti, bine pregatiti.

Ei sunt in prima linie, asigura primele contacte cu un client, se ocupa de solutionarea cererilor acestuia, ii comunica informatiile necesare, rezolva plangeri si nemultumiri, astfel incat sa “apere” si sa sustina o imagine si o reputatie a firmei la nivel cat mai inalt.

  • Ingredient 3 – atitudine pozitiva, amabila a departamentului de customer service.

Chiar daca nu se pune accent pe acest lucru este un atu deosebit de important si cu efecte neasteptat de benefice ca cei care lucreaza in acest departament sa fie niste persoane cu zambetul pe buze. Aceasta stare se transmite si prin telefon, dar chiar si prin e-mail. Emotiile bune si starea de calm, de bine se duc catre cei din jur.

Zambetul face mai mult decat o mie de cuvinte si din start plaseaza in joc un mediu de lucru mai calm, respect si buna-intelegere.

Multi uita sa zambeasca si cred ca zambetele sunt favoruri pe care le facem clientilor. Nu este deloc asa!

Zambetele si vocea calda, amabila trebuie sa fie aspecte bine intiparite, permanente. Pe ele ne bazam pentru a ne usura munca,  pentru a ne imbunatati imaginea si reputatia de firma  de top, care isi apreciaza cu adevarat clientii.

Oamenii cer servicii oamenilor. Oamenii cumpara de la oameni. Latura umana, relationarea corecta, implicarea si interesul in a rezolva cererile clientilor fac diferenta clara intre a fi sau a nu fi unul dintre actorii din piata care sa conteze.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *