Machine Learning – invatarea automata si rolul acesteia in marketing digital

Machine Learning - invatarea automata si rolul acesteia in cresterea unei afaceri in mediul digital Reinvent Consulting
Machine Learning – invatarea automata si rolul acesteia in cresterea unei afaceri in mediul digital Reinvent Consulting

Fenomenul de “machine learning” sau “invatarea automata” se refera ca procesul prin care un robot poate sa invete si sa aiba posibilitatea se creasca, sa se adapteze si sa se dezvolte singur. Este o subcomponenta a inteligentei artificiale care se refera la abilitatea unui masini de a prelua si a efectua, uneori chiar mai bine, sarcini realizate de o fiinta umana.

Invatarea automata se preocupa cu dezvoltarea de algoritmi si metode ce permit unui sistem informatic sa invete date, reguli, chiar algoritmi. Invatarea automata presupune in primul rand identificarea si implementarea unei modalitati cat mai eficiente de a reprezenta informatii, in sensul facilitarii cautarii, reorganizarii si modificarii lor. 

Invatarea automata este deja implementata cu succes in domenii precum evaluarea riscului de credit, detectarea fraudei, protectia impotriva spalarii banilor, sanatate, marketing.

Referitor la rolul pe care invatarea automata il poate avea in crestarea unei afaceri in mediul online, ariile pe care se poate aplica sunt:

SEO: Totul a inceput cu RankBrain, sistemul Google de invatare automata, folosit pentru a ajuta la procesarea rezultatelor cautarii, care face parte din algoritmul Google de cautare.

PPC (pay per click): Invatarea automata in reclamele platite pe Google include functii cum ar fi campaniile AdWords Smart Bidding si Smart Display, care au potentialul de a creste conversiile, invatand din datele de performanta si de trafic colectate si actionand pe baza acestora.

Continut si Email Marketing: Instrumentele de invatare automata te pot ajuta sa obtii mai multa acoperire pentru continutul tau pe baza segmentelor de public (cum ar fi cu Atomic Reach) si sa trimiti e-mailuri personalizate pe baza comportamentelor de cumparare.

Lead Generation: analizele predictive realizate cu ajutorul machine learning se pot traduce in scoruri predictive de vanzari, identificand perspective asemanatoare cu clientii existenti si segmenteaza potentiali clienti dandu-le mesaje personalizate.

Cheia aici este sa ne amintim ca invatarea automata nu va face ca locurile noastre de munca sa devina depasite – aceasta le va usura. Cand poti sa reactionezi rapid si precis la schimbarea comportamentului clientului, vei obtine un avantaj competitiv.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresele de e-mail firma@reinventconsulting.ro sau financar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *