Sponsorizarea NU este o donatie. Sponsorizarea ca forma de promovarea a firmei

Sponsorizarea NU este o donatie. Sponsorizarea ca forma de promovarea a firmei Reinvent Consulting
Sponsorizarea NU este o donatie. Sponsorizarea ca forma de promovarea a firmei Reinvent Consulting

Sponsorizare ca forma de promovarea a firmei: ce avantaje poate obtine, prin comparatie cu alte mijloace de promovare pe care le-ar folosi, cu aceleasi costuri? Care ar fi costurile unitare pentru fiecare persoana atinsa de promovarea prin sponsorizare, prin comparatie cu alte modalitati? 

Ce NU este sponsorizarea?

  • multe echipe sunt “sponsorizate” de primarii sau consilii locale. Mandria localitatii este intretinuta cu bani publici, ai comunitatii locale. Banii sunt ai comunitatii locale. Chiar daca aceste persoane conduc administratia locala, sumele de bani nu sunt personale, asadar implicarea in deciziile echipei ar trebui sa fie destul de rezervate.
  • comportamentul multor sponsori este apropiat de cel al unui stapan care s-a milostivit sa ajute niste “sarmani” sportivi si care asteapta recunostinta vesnica si vesnica pomenire.
  • Sponsorizarea nu este pomana. Atitudinea servile, umila nu are ce cauta in aceasta ecuatie. Sponzorii beneficiaza de promovare si de brand awareness catre grupuri de consumatori noi, ating direct categorii de public noi, potentiali clienti.

Sponsorizarea ca forma de promovarea a firmei. Vrei sa sponsorizezi o echipa sportive sau o cauza sociala?

  • Aceasta sponsorizare va aduce beneficii de imagine pentru companie.
  • De exemplu, in promovarea unei echipe sportive, facand calculul cati oameni vor participa, cati vor lua contact cu sigla firmei, cu produsele/ serviciile ei, cati vor citi postari online/ articole despre echipa si rezultatele ei, flyere, bannere, cate conferinte de presa, aparitii TV, targuri, expozitii etc., poti vedea ca suma alocata sponsorizarii este mai mica decat suma pe care ai fi alocat-o facand toate aceste demersuri de promovare separat, pentru atingerea unor categorii de public diferite.
  • Cat ar costa un anunt publicitar in revista Z, de jumatate de pagina, versus un articol gratuit de jumatate de pagina, care se refera la un astfel de eveniment?
  • Fanii echipei pot fi potentiali clienti.

Sponsorii au intotdeauna de castigat prin sponsorizare, ei nu pierd sumele investite. Este doar o promovare care realizata asa cum are beneficii majore atat pentru echipa sponsorizata (este ajutata sa faca performanta) cat si pentru sponsor (ii creste notorietatea si sansele de a avea mai multi clienti, deci profit crescut).

Totodata sponsorizarile au parte de deduceri fiscale. Detalii: click aici!

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *