Inchidere SRL – dizolvare, lichidare si radiere Registrul Comertului

Inchidere SRL – dizolvare, lichidare si radiere Registrul Comertului Reinvent Consulting
Inchidere SRL – dizolvare, lichidare si radiere Registrul Comertului Reinvent Consulting

Cea mai intalnita situatie in care o firma se inchide este prin vointa asociatului/ asociatiilor. In acest caz procedura de inchidere firma urmeaza pasii de: dizolvare voluntara, lichidare si radiere. Conditii obligatorii: firma sa nu aiba datorii la bugetul de stat sau la furnizori.

Intreaga procedura dureaza minim 45 zile, dat fiind faptul ca hotararea de dizolvare a societatii comerciale va sta publicata in Monitorul Oficial timp de 30 de zile.

Pas 1: Dizolvarea si Lichidare firmei

Acte necesare:
• Cerere de inregistrare a mentiunii;
• Decizia AGA de dizolvare si – concomitent – de lichidare a societatii prin acordul unanim al asociatilor de impartire a activelor ramase, dupa plata creditorilor, intre asociati, cu mentiunea incetarii mandatului membrilor organelor de administrare/ conducere (original).

Daca este cazul:
• Imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original);
• Avize prealabile prevazute de legile speciale (ex. Agentia de Mediu);
• Dovada achitarii taxelor legale (taxa judiciara de timbru in original, timbre judiciare, taxa de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a).

Pas 2: Radierea firmei

Acte necesare:
• Cerere de radiere;
• Certificatul de inregistrare si anexele acestuia (original);
• Situatia financiara de lichidare;
• Hotararea de repartizare a activelor societatii comerciale aprobata de asociati (copie);
• Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale.

Daca este cazul:
• Imputernicirea persoanei desemnate sa indeplineasca formalitatile legale, in original (imputernicire speciala in forma autentica, avocatiala sau delegatie);
• Dovada achitarii taxelor (taxa judiciara de timbru in original, timbre judiciare, taxa de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a).

Cu ce te pot ajuta expertii Reinvent Consulting?

  • Inchidere SRL cu unic asociat:  490 lei (toate taxele incluse) – in cost intra atat dizolvarea cat si radierea firmei (noi redactam toate documentele si depunem la Registrul Comertului dosarele in ambele etape), daca sediul este in Bucuresti sau Ilfov.

Daca e vorba despre mai multi asociati, se adauga 50 lei/ asociat in plus, iar daca sediul social este in alt judet din tara se adauga 100 lei la tariful de mai sus.

  • Operatiunile contabile de lichidare (450 lei – operatiuni contabile de inchidere si 450 lei – intocmire bilant final de lichidare). Daca luam noi de la ANAF ceritificatul fiscal se adauga suma de 200 lei.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *