Contabilitate ONG 2018: ce declaratii fiscale depune un ONG?

Contabilitate ONG 2018_ ce declaratii fiscale depune un ONG_ Reinvent Consulting
Contabilitate ONG 2018_ ce declaratii fiscale depune un ONG_ Reinvent Consulting

Contabilitate ONG 2018: ce declaratii fiscale depune un ONG? Afla in articol.

Baza legala: Ordinulul MFP nr. 3103/2017 privind aprobarea Reglementarilor contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial. 

Declaratii fiscale ONG 2018:

1. Declaratia 112 – se depune lunar sau trimestrial, in functie de optiune, in cazul in care ONG-ul are salariati.

2. Declaratia 300 si Declaratia 394 – se depun  de catre ONG-urile care sunt inregistrate in scop de TVA. Inregistrarea in scop de TVA se face fie prin optiune, fie la depasirea plafonului de 300.000 lei. Aceste 2 declaratii se depun in functie de perioada fiscala, lunar sau trimestrial. De obicei ONG-urile sunt neplatitoare de TVA.

3. Declaratia 101 prin care se declara impozitul pe profit – se depune pana pe data de 25 februarie a anului urmator. Daca organizatia nonprofit nu a avut activitate economica, formularul 101 se depune pe zero.

Atentie! Nu se plateste impozit pe profit pentru activitatea economica, dupa urmatoarea limitare: suma cea mai mica dintre echivalentul a 15.000 euro calculati la cursul de la finele exercitiului financiar si 10% din totalul veniturilor scutite.

4. Depunerea Bilantului – se face pana pe 30 aprilie a anului urmator. Daca ONG-ul nu a desfasurat activitate in primul an de activitate, acesta poate depune in loc de bilant o Declaratie de Inactivitate, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului financiar.

Doresti sa infiintezi o Asociatie? 

Avand o experienta de peste un deceniu in domeniile juridic, financiar si fiscal, expertii Reinvent Consulting iti ofera informatii pe tema fiscala, juridica, oportunitati de dezvoltare, raspunsuri la intrebari specifice, precum si cele mai mici preturi de pe piata pentru infiintari de asociatii1.300 RON – in Bucuresti (toate taxele incluse, onorariu si TVA).

Termen Bucuresti: depinde de Administratia Financiara aferenta fiecarui sector.

Obtinere CIF de la ANAF: 200 RON

Gazduire sediu social ONG, asociatie cladire birouri sector 6:

  • 190 Euro – perioada 6 luni
  • 290 Euro – perioada 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
  • 500 Euro – perioada 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
  • 700 Euro – perioada 3 ani

Contabilitate ONG – tarif la cerere in functie de volum.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresele de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro / firma@reinventconsulting.ro . Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *