PFA care a depasit plafonul de TVA – lista documente de depus la ANAF in vederea obtinerii codului de TVA

PFA care a depasit plafonul de TVA. Lista documente de depus la ANAF in vederea obtinerii codului de TVA, Reinvent Consulting
PFA care a depasit plafonul de TVA. Lista documente de depus la ANAF in vederea obtinerii codului de TVA, Reinvent Consulting

In cazul in care un PFA depaseste plafonul de TVA are obligatia de a se inregistra in scop de TVA.

Documente necesare in vederea inregistrarii in scop de TVA:

  • Declaratia 070 – Declaratie de inregistrare fiscala / declaratie de mentiuni/declaratie de radiere pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere;
  • Jurnalul de cumparari;
  • Jurnalul de vanzari;
  • Registrul de incasari si plati.

Atentie! Pot fi si solicitate si alte documente, in cazul in care ANAF considera necesar acest lucru.

Reguli contabilitate PFA in partida simpla:

  • Registre contabile folosite: Registrul-jurnal de incasari si plati (inregistrarea cronologica a tuturor sumelor incasate si platite, atat in numerar, cat si prin conturi bancare) si Registrul-inventar (inregistrarea elementelor de natura activelor si datoriilor inventariate).
  • Daca exista casa de marcat, documentul in baza caruia se inregistreaza in contabilitate incasarile zilnice este raportul fiscal de inchidere zilnica
  • Documente ce trebuie intocmite in mod obligatoriu in scopul stabilirii obligatiilor fiscale: jurnalul pentru vanzari, jurnalul pentru cumparari, registrul de evidenta fiscala.

Ai nevoie de ajutor pentru reactivarea codului de TVA la ANAF?

Expertii nostri contabili, inregistrati la CECCAR, CAFR si CCF iti stau la dispozitii cu servicii de calitate :

  • Obtinere cod TVA – 500 lei;
  • Obtinere cod TVA intracomunitar 250 lei;
  • Abonamente de contabilitate – cu preturi de la 175 lei/ luna.

CLICK AICI PENTRU SERVICIILE COMPLETE! 

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 10 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro / firma@reinventconsulting.ro . Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Pe aceeasi tema

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *