INCHIDERE PUNCT DE LUCRU 2020

Inchidere punct de lucru Registrul Comertului - cum se face_ Reinvent Consulting
Inchidere punct de lucru Registrul Comertului – cum se face_ Reinvent Consulting

 

Articol actualizat aprilie 2020.

Potrivit definitiei, punctul de lucru sau sediul secundar este spatiul unde se desfasoara activitatea economica a firmei, integral sau partial, in afara sediului social, in conformitate cu obiectul de activitate declarat. Acesta poate fi birou, magazin, depozit etc.

Citeste si: CUM POTI DESCHIDE UN PUNCT DE LUCRU IN 2020

O societate poate proceda la inchiderea unuia sau a mai multor sedii secundare prin inregistrarea unei mentiuni la Registrul Comertului.


Acte necesare inchidere punct lucru

  • cerere;
  • certificatul constatator care a fost eliberat de catre Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru – in original;
  • copie dupa CI Asociat/ Asociati;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Act Aditional/ Decizie Asociat Unic privind inchiderea punctului de lucru;
  • copie dupa actele societatii comerciale;
  • delegatie.

Dupa ce ai efectuat inchiderea punctului de lucru la Registrul Comertului, vei fi nevoit sa declari acest lucru si la unitatatea teritoriala fiscala aferenta sediului secundar. Actele necesare acestei actiuni sunt:

  • Formularul 060 (pentru societatile care au salariati) – Declaratia de inregistrare fiscala/ Declaratia de mentiuni pentru sediile secundare (cu mentionarea scoaterii din evidenta privind impozitul pe salarii si pe venituri asimilate salariilor) – in doua exemplare/  formularul 061 (pentru societatile care nu au salariati);
  • Hotararea AGA/ Decizia Asociatului Unic cu optiunea contribuabilului de desfiintare a sediului secundar;
  • CUI sediu secundar;
  • certificatul constatator de la Registrul Comertului;
  • actele doveditoare de la inchiderea punctului de lucru la Registrul Comertului.

De asemenea, daca detii casa de marcat, va trebui sa inregistrezi dezinstalarea acesteia de pe adresa puncului de lucru inchis.


Cum te poate ajuta Reinvent Consulting?

Scopul nostru este acela de a crea o comunitate antreprenoriala informata, bine pregatita si de aceea oferim consultanta online gratuita, articole economice cu actualizari legislative si cele mai mici onorarii din mediul de afaceri.

Consultantii Reinvent Consulting vor proceda la demersul de inchidere punct de lucru pentru drumneavoastra, tarifele fiind:

  • 210 de lei, daca demersul va avea loc in Bucuresti sau in Ilfov;
  • 310 de lei, pentru celelalte judete.

In plus, pentru Bucuresti si Ilfov, avem pentru tine un pachet special care include inchiderea unui punct de lucru si deschiderea altuia la doar 420 de lei. Pentru celelalte judete ale tarii, pretul acestuia va fi de 520 de lei.

Inchidere punct lucru ANAF: 300 lei

Preturile din oferta noastra includ taxele la Registrul Comertului, onorariul si TVA.

Click aici pentru a vedea tarifele la celelalte mentiuni.


Alte servicii REINVENT CONSULTING:

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 lei/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 lei);
  • 230 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 lei);
  • 350 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 lei).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.


Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *