S-au schimbat actele de identitate ale asociatilor firmei tale? Afla cum se realizeaza actualizarea datelor de identificare!

Actualizare date indentificare asociati Registrul Comertului - cum se face_ Reinvent Consulting
Actualizare date indentificare asociati Registrul Comertului – cum se face_ Reinvent Consulting

Articol actualizat aprilie 2020.

In momentul infiintarii unei societati, fondatorii trebuie sa isi puna la dispozitie datele de identificare. Insa, pe parcursul dezvoltarii societatii, datele de identitate ale asociatilor sau actionarilor, administratorilor, cenzorilor, lichidatorilor sau oricaror alte persoane imputernicite sa reprezinte persoana juridica se pot modifica. Daca te afli in aceasta situatie, iata care este procedura de inregistrare a noilor date la ONRC.

In asemenea situatii, este nevoie de inregistrarea mentiunii de actualizare date de identificare la Registrul Comertului. Actele necesare precum stampila societatii si copiii ale tuturor documentele societatii trebuie puse la dispozitie, iar prezenta asociatului/asociatilor este necesara.

Pe baza actelor detaliate mai sus se va intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele:

  • Hotararea Adunarii Generale;
  • Act Aditional/ Decizie Asociat Unic;
  • Act Constitutiv Actualizat;
  • Delegatie;
  • cerere de depunere si mentionare acte;
  • copiile certificate ale actelor din care rezulta noile date de identificare.

Daca doriti si numirea unui nou administrator, veti avea nevoie si de declaratia de Administrator si Specimenul de Semnatura, precum si de alte documente certificate de un notar.

Daca  va aflati in situatia in care un asociat/actionar si-a schimbat numele in urma casatoriei/ divortului, pentru a realiza actualizarea datelor, la dosar trebuie atasate si :

  • certificat de nastere – copie;
  • certificat de casatorie/ sentinta de divort (legalizata) – copii;
  • C.I. – copie.

Daca alegeti serviciile Reinvent Consulting, puteti elimina din discutie birocratia de la ghiseele ONRC sau drumuri pana la Registru. Veti avea documentele redactate si depuse de experti in legislatie, iar termenul de solutionare garantat de noi este de 5-10 zile pentru Bucuresti si Ilfov sau 15-25 zile pentru alte judete.

Prestam serviciul de inregistrare mentiune de actualizare date in alte judete, iar transmiterea actelor necesare pentru dosar se va realiza prin intermediul e-mail-ului sau curierului.

Procesul nu este atat de dificil cand ai suportul unui partener de incredere, cu servicii de calitate si preturi avantajoase!

Actalualizare date Registrul Comertului: click detalii!

Alege Reinvent Consulting si bucura-te de cele mai reduse preturi de pe piata pentru actualizare date de identificare firma:

  • 210 RON – in Bucuresti sau in Ilfov
  • 310 RON – pentru celelalte judete

Aceste tarife includ onorariu si TVA, iar tarifele sunt modificate in urma intrarii in vigoare a legii privind eliminarea taxelor implementate de ONRC incepand cu 1 februarie 2017.

Citeste mai multe despre aceasta lege : CLICK AICI  


REINVENT CONSULTING:

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 RON/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 RON);
  • 230 RON/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 RON);
  • 350 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 RON).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.


Ramai Informat! Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!


Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

 

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *