Rubrica de Marti: Intreaba un Expert! Cum se inchide un punct de lucru, daca administratorul si-a schimbat numele?

rubrica de marti, Reinvent Consulting

Scopul nostru este acela de a sustine dezvoltarea unei comunitati de business bine informata si de a crea un mediu de afaceri cat mai competitiv!

Expertii Reinvent Consulting sunt alaturi de tine pentru a-ti oferi solutiile si raspunsurile potrivite, pe linie juridica si financiara. Asadar, cu ce te putem ajuta? Intreaba-ne! Suntem aici pentru tine!

Intrebarea de astazi se refera la inchiderea unui punct de lucru cand administratorul/ asociatul unic al firmei si-a schimbat numele.

Doamna Dragomirescu Andra intreaba:

Buna ziua,

In cazul in care administratorul unui firme si-a schimbat numele, in urma unui divort, interfereaza cu operatiunea de inchidere a unui punct de lucru? Multumesc.”

Doamna Ramona Bajanaru, Director juridic Reinvent Consulting, raspunde:

Demersul de inchidere punct de lucru nu se complica datorita schimbarii numelui administratorului. Puteti include in acelasi dosar cu mentiunea de actualizare date si mentiunea de inchidere a punctului de lucru.

Pentru mentiunea la Registrul Comertului de actualizare a datelor de identificare ale administratorului sunt necesare urmatoarele documente:

  • Hotararea Adunarii Generale,
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic,
  • Act Constitutiv Actualizat
  • cerere de depunere si mentionare acte;
  • copie certificat de nastere;
  • copie certificat de casatorie/ copie sentinta de divort (legalizata cu mentiunea definitiva si irevocabila), dupa caz;
  • copie carte identitate.

Documente necesare pentru inchidere punct lucru:

  • Cererea de inregistrare;
  • Declaratia pe propria raspundere din care sa se vada ca:
    • persoana juridica nu desfasoara la sediul secundar activitatile declarate, o perioada de cel mult 3 ani;
    • persoana juridica indeplineste conditiile de functionare in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectei muncii, pentru activitatile precizate în declaratia mentionata mai sus;
  • Hotararea adunarii generale a asociatilor/ actionarilor sau decizia asociatului unic/ Consiliului de administratie/ directoratului;
  • Certificatul constatator  de autorizare a activitatii;
  • avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, conform Legii nr. 230/2007;

Daca e cazul:

  • avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  • imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa realizeze formalitati legale.

Reinvent Consulting va poate ajuta cu acest proces:

Tarifele includ TVA si onorariu.”

Pentru informatii suplimentare sau pentru a ne adresa intrebarea ta, ne poti contacta la numarul de telefon 021-318.69.60 sau pe adresa de e-mail: consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro.

Consultantii nostri iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Alege din start cea mai buna solutie pentru afacerea ta!

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *