Infiintare asociatie proprietari Bucuresti 2019

Infiintare asociatie proprietari Bucuresti 2019 Reinvent Consulting
Infiintare asociatie proprietari Bucuresti 2019 Reinvent Consulting

Infiintare asociatie proprietari Bucuresti: baza legala, procedura, acte necesare infiintare

Baza legala: Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea condominiilor.

Asociatia de proprietari se poate infiinta prin acordul scris a cel putin jumatate plus unu din numarul proprietarilor apartamentelor si spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta, din cadrul aceluiasi condominiu cu cel puţin 3 proprietari.

Pasi infiintare asociatie proprietari:

  • sedinta proprietari pentru a se decide de comun acord (minim 50% +1) infiintarea asociatiei;
  • se stabileste o intrunire (Adunare Generala) cu ceilalti proprietari pentru a stabili actiunile necesare constituirii asociatiei de proprietari. In cadrul acesteia, veti insarcina o persoana responsabila – fizica ori juridica – sa intocmeasca acordul de asociere si statutul;
  • se intocmesc acordul de asociere si statutul asociatiei;
  • persoana insarcinata la Adunarea Generala va depune Cererea pentru dobandirea personalitatii juridice a asociatiei de proprietari impreuna cu statutul, acordul de asociere si procesul-verbal al Adunarii Generale de constituire la organul financiar local in circumscriptia caruia se afla cladirea, in vederea obtinerii de infiintare.
  • se comanda stampila si se deschide un cont bancar aferent asociatiei.

Documente necesare infiintare asociatie proprietari:

  • Copie CI / Pasaport membri fondatori (minim 3);
  • Copie Contract spatiu pentru sediul asociatiei;
  • Datele de identificare ale (co) proprietarilor;
  • Cazierul fiscal al fiecarui membru fondator;
  • Varianta pentru denumirea asociatiei.

Statutul asociatiei trebuie sa contina, conform Legii 196/2018, mai multe informatii, printre care si:

  • denumirea, sediul, durata de functionare ale asociatiei de proprietari;
  • scopul asociatiei de proprietari;
  • structura veniturilor si a cheltuielilor;
  • membrii asociatiei de proprietari, precum si drepturile si obligatiile acestora;
  • structura organizatorica si modul de functionare;
  • repartizarea cheltuielilor asociatiei de proprietari;
  • conditiile in care se dizolva asociatia de proprietari;
  • modalitatea de solutionare a litigiilor, relatiile contractuale, penalizarile, cazurile de urgenta in care se permite, in conditiile legii, accesul in proprietatea individuala al presedintelui sau al unui membru al comitetului executiv;
  • asigurarea, dupa caz, a unui spatiu de administrare special amenajat, unde se va putea desfasura serviciul de administrare si in care pot fi pastrate in siguranta documentele asociatiei.

Cum te poate ajuta Reinvent Consulting?

Infiintare asociatie proprietari1.300 RON – in Bucuresti

Pretul este valabil pentru o asociatie de maxim 40 de apartamente.

Pentru grupuri mai mari de cate 10 apartamente, se percepe suplimentar 100 RON/ grup de 10 apartamente, avand in vedere necesarul de acte suplimentare ce se redacteaza si se completeaza pentru fiecare apartament in parte.

Termenul de infiintare depinde de Administratia Financiara aferenta fiecarui sector.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 13 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comercialeevidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu socialmodificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucrucesiuni parti socialenumirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *