GHID deschidere punct lucru Reinvent Consulting – tot ce trebuie sa stii!

 

GHID deschidere punct lucru Reinvent Consulting
GHID deschidere punct lucru Reinvent Consulting

Un punct de lucru poate fi deschis atat in momentul infiintarii unei firme, cat si ulterior infiintarii acesteia. Operatiunea de deschidere punct lucru trebuie inregistrata la Registrul Comertului si ulterior declarata la ANAF.

Punctul de lucru este spatiul unde se desfasoara activitatea economica a firmei, integral sau partial, in afara sediului social, conform obiectului de activitate declarat. Acesta poate fi: birou, magazin, atelier, depozit, cafenea etc.

O firma isi poate desfasura activitatea la sediul social, la un punct de lucru sau la terti (activitate pe teren, la sediul clientului, online). 

Detalii autorizare activitate firma la terti: click aici!

Acte necesare deschidere punct lucru Registrul Comertului:

  • Cererea de inregistrare – in original;
  • Declaratia-tip pe propria raspundere – in original – semnata de Asociati/ Membri ai Directoratului, din care sa rezulte, dupa caz, ca acestia respecta si cunosc prevederile legislatiei si ale reglementarilor generale si specifice din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile desfasurate;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Actionarilor sau decizia Asociatului Unic/ Consiliului de Administratie/ Directoratului, dupa caz – in original;
  • Actul in baza caruia detii spatiul aferent punctului de lucru: Contract de Inchiriere, Contract de Comodat, Contract de Vanzare – Cumparare etc.;
  • Acordul Asociatiei de Proprietari si al vecinilor – daca este cazul.

Declarare deschidere punct lucru la Administratia Financiara

  • Societati cu mai putin de 5 angajati 

Se depune la ANAF un dosar cu urmatoarele documente:

  1. formularul 061 – Declaratie privind sediile secundare;
  2. copie certificat de inregistrare;
  3. certificatul constatator privind infiintarea sediului social la Registrul Comertului;
  4. dovada spatiului pentru locatia punctului de lucru nou infiintat;
  5. declaratie pe proprie raspundere prin care se mentioneaza faptul ca societatea are mai putin de 5 angajati la sediiile secundare/ puncte lucru
  • Societati cu peste  5 angajati 

Se depune la ANAF un dosar cu urmatoarele documente:

  1. formularul 060 – Declaratie de inregistrare/Declaratie de mentiuni pentru sedii secundare;
  2. copie certificat de inregistrare;
  3. certificatul constatator privind infiintarea sediului social la Registrul Comertului;
  4. dovada spatiului pentru locatia punctului de lucru nou infiintat;
  5. declaratie pe proprie raspundere prin care se mentioneaza faptul ca societatea are peste  5 angajati la sediiile secundare/ puncte lucru.

Obtinerea autorizatiilor de functionare pentru punctul de lucru

Pentru un punct de lucru este necesar a se obtine autorizatii si acord functionare de la: Primarie, Autoritatea Sanitar-Veterinara, Mediu, Pompieri etc. 

Reinvent Consulting, optiunea ta de incredere! 

Expertii juridici Reinvent se ocupa de inregistrarea si autorizarea punctului tau de lucru, in cel mai scurt timp, la cele mai bune preturi de pe piata!

Deschidere punct de lucru – tarife:
  • 210 de lei, in Bucuresti si Ilfov (sunt incluse onorariul nostru si TVA);
  • 310 de lei, in celelalte judete (sunt incluse onorariul nostru si TVA).

Pentru Bucuresti si Ilfov, termenul pentru un astfel de demers este de 3 zile din momentul in care dosarul este complet, respectiv de14 de zile pentru restul tarii.

Autorizare activitate Primarie si obtinere autorizatii DVS, DSP, ISU:

  • onorariu 900 lei (TVA inclus)

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu informatiile juridice si fiscale necesare!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT.

Reinvent Consulting are 13 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitatedeschidereinchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numirerevocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e- mail consultanta.comerciala@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *