Infiintari firme: deschidere punct de lucru – 4 intrebari si raspunsuri

Infiintari firme_ deschidere punct de lucru - 4 intrebari si raspunsuri Reinvent Consulting
Infiintari firme_ deschidere punct de lucru – 4 intrebari si raspunsuri Reinvent Consulting

Articol actualizat aprilie 2020.

Infiintari firme –  deschidere punct de lucru: 4 intrebari si raspunsuri

Cand se deschide un punct de lucru?

O societate isi poate deschide un punct de lucru in momentul infiintarii sau dupa ce firma este deschisa – atunci cand  este nevoie in derularea activitatii economice.

Ce acte sunt necesare pentru deschidere punct de lucru in momentul infiintarii firmei?

In cazul in care punctul de lucru se deschide in acelasi moment cu infiintarea firmei, la dosarul de constutuire firma depus la Registrul Comertului este nevoie si de:

  • dovada folosintei spatiului respectiv ca si sediu secundar (punct lucru):  contract de comodat/ contract de inchiriere sau de subinchiriere dupa caz;
  • dovada proprietatii spatiului respectiv. Daca spatiul respectiv apartine unei persoane fizice si se incheie un contract de inchiriere cu reprezentantul/ii societatii ce urmeaza sa fie infiintata, acest contract trebuie declarat la administratia financiara.

Ce acte sunt necesare pentru deschidere punct de lucru la un moment ulterior infiintarii firmei?

Daca beneficiarul firmei hotaraste sa deschida un punct de lucru ulteriro infiintarii firmei, atunci se face la Registrul Comertului mentiunea de deschidere punct lucru. Acest dosar se depune la Registrul Comertului din judetul unde este sediul social al respectivei firme. Daca sediul social este in Bucuresti (adresa oficiala a societatii) si se doreste deschiderea unui punct de lucru la Brasov, de exemplu, atunci mentiunea pentru infiintare punct lucru se depune la Registrul Comertului Bucuresti.

Dovada folosintei spatiului precum si actele care dovedesc proprietarea asupra spatiului sunt necesare.

Ce costuri sunt?

  • Daca se deschide punctul de lucru in momentul infiintarii costul aditional este de 100 RON.
  • Daca se deschide dupa momentul infiintarii societatii comerciale, atunci costul este de 210 RON.

Citeste si: GHID deschidere punct lucru Reinvent Consulting – tot ce trebuie sa stii!


Important:

  • O societate comerciala poate avea oricate puncte de lucru doreste
  • Punctul d elucru nu poate fi deschis la sediul social, in acest caz va fi sediu social cu activitate!
  • daca punctul de lucru este la bloc va fi nevoie de acordul asociatiei de proprietari / acordul vecinilor (4 vecini – sus, jos, stanga, dreapta).
  • un punct de lucru are nevoie de autorizatia de functionare de la Primaria in raza caruia este localizat + acord functionare DSV, DSP, ISU, Mediu

Citeste si INCHIDERE PUNCT DE LUCRU.


Cum te pot ajuta expertii Reinvent Consulting?

Deschidere punct de lucru – tarife:

  • 210 de lei, in Bucuresti si Ilfov (sunt incluse onorariul nostru si TVA);
  • 310 de lei, in celelalte judete (sunt incluse onorariul nostru si TVA).

Autorizare activitate Primarie si obtinere autorizatii DVS, DSP, ISU (dpar pe raza Bucuresti-Ilfov)

  • onorariu 900 lei (TVA inclus)

Infiintare firma

  • Infiintare SRL asociat unic: 350 lei Bucuresti si Ilfov/ 450 lei alte judete
  • Infiintare PFA: 210 lei Bucuresti si Ilfov/ 310 lei alte judete
  • Autorizare la terti/ deschidere punct lucru: 100 lei – in cazul in care nu se declara activitate la sediul social/ profesional sau sediul este gazduit pe cabinet de avocat sau activitatea impune acest tip de autorizare (pe teren, ex. transport, constructii etc.)/ sau se deschide un punct de lucru in momentul infiintarii firmei.

Alte servicii REINVENT CONSULTING:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 lei/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 lei);
  • 230 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 lei);
  • 350 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 lei).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.


Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *