INFOGRAFIC: Acte necesare deschidere punct lucru

INFOGRAFIC Acte necesare deschidere punct lucru Registrul Comertului

Continut actualizat in aprilie 2020.

  • Cererea de inregistrare – in original;
  • Declaratia-tip pe propria raspundere – in original – semnata de Asociati/ Membri ai Directoratului, din care sa rezulte, dupa caz, ca acestia respecta si cunosc prevederile legislatiei si ale reglementarilor generale si specifice din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile desfasurate;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Actionarilor sau decizia Asociatului Unic/ Consiliului de Administratie/ Directoratului, dupa caz – in original;
  • Actul in baza caruia detii spatiul aferent punctului de lucru: Contract de Inchiriere, Contract de Comodat, Contract de Vanzare – Cumparare etc.;
  • Acordul Asociatiei de Proprietari si al vecinilor – daca este cazul.

 

INFOGRAFIC Acte necesare deschidere punct lucru - Reinvent Consulting
INFOGRAFIC Acte necesare deschidere punct lucru – Reinvent Consulting

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

 REINVENT CONSULTING:

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 lei/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 lei);
  • 230 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 lei);
  • 350 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 lei).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

 

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *