Rubrica de Marti: Intreaba un Expert! Casa de marcat daca vand in targ

rubrica de marti, Reinvent Consulting

Scopul nostru este acela de a sustine dezvoltarea unei comunitati de business bine informata si de a crea un mediu de afaceri cat mai competitiv!

Expertii Reinvent Consulting sunt alaturi de tine pentru a-ti oferi solutiile si raspunsurile potrivite, pe linie juridica si financiara. Asadar, cu ce te putem ajuta? Intreaba-ne! Suntem aici pentru tine!

Intrebarea de astazi se refera la posibiliatea retragerii unui asociat dintr-un SRL, in conditiile in care celalalt asociat nu este de acord. 

Doamna Aura Stefan intreaba:

“Buna ziua,

Vreau sa particip la un targ de produse hand-made, unde voi avea un stand cu vanzare. Va rog sa imi spuneti daca am nevoie de casa de marcat? Sau pot vinde fara a incasa cash, adica exclusiv prin incasare directa in cont (transfer bancar) si emitere factura fiscala pe loc?

Va multumesc.

Doamna Georgiana Gaman, Director Departament Financiar-Contabil, Reinvent Consulting, raspunde:

 „Buna ziua,

Dorim sa va informam ca actele necesare trebuie sa fie conforme cu conditiile cerute pentru participarea la targ.

Este obligatoriu sa aveti casa de marcat si aceasta nu poate fi folosita pentru alte activitati decat cele pentru care a fost fiscalizata. Recomandam o casa de marcat de mici dimensiuni, portabila, cu acumulator incorporat si cu posibilitatea de a fi alimentata de la o baterie externa, pentru a-i spori utilitatea. 

Mai multe detalii despre folosirea casei de marcat le puteti afla de la furnizor. Contractul de service cu distribuitorul casei de marcat, obligatoriu prin lege.

Ulterior, se raporteaza lunar arhiva memoriei casei de marcat pentru depunerea declaratiei A4200, iar rapoartele Z se scot in zilele cu incasari cash sau POS.”

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

 REINVENT CONSULTING:

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 lei/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 lei);
  • 230 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 lei);
  • 350 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 lei)

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.

Pentru informatii suplimentare sau pentru a ne adresa intrebarea ta, ne poti contacta la numarul de telefon 021-318.69.60 sau pe adresele de e-mail: 

Consultantii nostri iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Alege din start cea mai buna solutie pentru afacerea ta!

www.reinventconsulting.ro

http://www.facebook.com/reinventconsulting

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *