Rubrica de Marti: Intreaba un Expert! Casa de marcat daca vand in targ

rubrica de marti, Reinvent Consulting

Scopul nostru este acela de a sustine dezvoltarea unei comunitati de business bine informata si de a crea un mediu de afaceri cat mai competitiv!

Expertii Reinvent Consulting sunt alaturi de tine pentru a-ti oferi solutiile si raspunsurile potrivite, pe linie juridica si financiara. Asadar, cu ce te putem ajuta? Intreaba-ne! Suntem aici pentru tine!

Intrebarea de astazi se refera la posibiliatea retragerii unui asociat dintr-un SRL, in conditiile in care celalalt asociat nu este de acord. 

Doamna Aura Stefan intreaba:

“Buna ziua,

Vreau sa particip la un targ de produse hand-made, unde voi avea un stand cu vanzare. Va rog sa imi spuneti daca am nevoie de casa de marcat? Sau pot vinde fara a incasa cash, adica exclusiv prin incasare directa in cont (transfer bancar) si emitere factura fiscala pe loc?

Va multumesc.

Doamna Georgiana Gaman, Director Departament Financiar-Contabil, Reinvent Consulting, raspunde:

 „Buna ziua,

Dorim sa va informam ca actele necesare trebuie sa fie conforme cu conditiile cerute pentru participarea la targ.

Este obligatoriu sa aveti casa de marcat si aceasta nu poate fi folosita pentru alte activitati decat cele pentru care a fost fiscalizata. Recomandam o casa de marcat de mici dimensiuni, portabila, cu acumulator incorporat si cu posibilitatea de a fi alimentata de la o baterie externa, pentru a-i spori utilitatea. 

Mai multe detalii despre folosirea casei de marcat le puteti afla de la furnizor. Contractul de service cu distribuitorul casei de marcat, obligatoriu prin lege.

Ulterior, se raporteaza lunar arhiva memoriei casei de marcat pentru depunerea declaratiei A4200, iar rapoartele Z se scot in zilele cu incasari cash sau POS.”

Cum te ajuta Reinvent Consulting?

Reinvent Consulting activeaza in mediul business de peste 13 ani, iar consultantii nostri au experienta vasta in domeniile juridic, financiar si fiscal.

Beneficiati de INFIINTARE GRATUITA daca alegeti un abonament de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni. Costurile abonamentelor in acest caz sunt urmatoarele:

  • 180 RON/ luna – fara activitate (societati neplatitoare de TVA), cu plata in avans pe 6 luni (1.080 RON);
  • 210 RON/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.260 RON);
  • 240 RON/ luna – fara activitate (societati platitoare de TVA), cu plata in avans pe 6 luni (1.440 RON);
  • 270 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (1.620 RON).
  • Pentru un numar mai mare de documente si salariati, tarifele sunt personalizate, in functie de volum.

Daca NU alegeti serviciile noastre de infiintare si doriti DOAR serviciile de contabilitate, costurile in acest caz sunt urmatoarele:

  • 180 RON/ luna – fara activitate (societati neplatitoare de TVA);
  • 200 RON/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.200 RON);
  • 240 RON/ luna – fara activitate (societati platitoare de TVA);
  • 260 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente si 2 salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (1.560 RON);
  • 260 RON/luna pentru maxim 10 de documente;
  • 355 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente si 2 salariati.
  • Pentru un numar mai mare de documente si salariati, tarifele sunt personalizate, in functie de volum.

Pentru informatii suplimentare sau pentru a ne adresa intrebarea ta, ne poti contacta la numarul de telefon 021-318.69.60 sau pe adresele de e-mail: 

Consultantii nostri iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Alege din start cea mai buna solutie pentru afacerea ta!

www.reinventconsulting.ro

http://www.facebook.com/reinventconsulting

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *