Cele 8 plafoane fiscale 2020 – microintreprindere, TVA, norma venit etc.

Plafoane fiscale 2020 Reinvent Consulting
Plafoane fiscale 2020 Reinvent Consulting

Esti antreprenor? Alege sa fii informat!

Din punct de vedere fiscal, anul 2020 aduce o actualizare a celor 8 plafoane fiscale, acestea fiind calculate la cursul valutar valabil la data de 31 decembrie 2019 (1 euro – 4.7793 lei).

Lista celor 8 plafoane fiscale aplicabile in anul 2020 include:

1. Plafonul pentru incadrarea ca microintreprindere – 1.000.000 euro. Cifra de afaceri a societatii trebuie sa fie sub aceasta suma. Calculat in lei, la cursul BNR aferent zilei de 31.12.2019, plafonul in moneda nationala are valoarea de 4.779.300 lei.

2. Plafonul pentru care trebuie sa devii platitor de TVA – 88.500 euro sau 300.000 lei. Cifra de afaceri, declarata sau realizata,  a firmei trebuie sa fie sub aceasta suma pentru a putea folosi scutirea de TVA.

3. Plafonul de trecere de la TVA la incasare la TVA normal – 2.250.000 lei. Cifra de afaceri a firmei trebuie sa atinga aceasta valoare.

4. Plafonul achizitiilor intracomunitare – 10.000 euro sau 34.000 lei, in decursul unui an calendaristic.  Daca o achizitie intracomunitara este sub acest prag, atunci nu este impozabila in Romania.
5. Plafonul de trecere de la platitor trimestrial de TVA la platitor lunar – 100.000 euro  cifra de afaceri sau 477.850 lei (calculat la cursul BNR leu-euro din 31.12.2019). 

6. Plafonul pentru trecerea de la impunerea pe norma de venit la sistem real – 100.00o euro venit brut intr-un an fiscal sau 474.520 lei (calculat la cursul mediu euro-leu aferent anului 2019).

7. Plafonul pentru vanzari la distanta – 35.000 euro sau 118.000 lei (contravaloarea in lei este calculata pe baza  cursului valutar de schimb comunicat de BNR la data aderarii Romaniei la U.E.).

8. Plafonul pentru servicii electronice pentru care este aplicabil regimul general al serviciilor este de 10.000 euro, iar in moneda nationala valoarea este de 46.337 lei, conform  art. 278 alin. (12) din Codul fiscal.

Alege Reinvent Consulting pentru serviciul de infiintare firma si contabilitate!

  • Infiintare SRL asociat unic: 350 lei Bucuresti si Ilfov/ 450 lei alte judete
  • Infiintare PFA: 210 lei Bucuresti si Ilfov/ 310 lei alte judete
  • Autorizare la terti: 100 lei – in cazul in care nu se declara activitate la sediul social/ profesional sau sediul este gazduit pe cabinet de avocat sau activitatea impune acest tip de autorizare (pe teren, ex. transport, constructii etc.)

Tarifele includ onorariu, TVA si taxele de la Registrul Comertului.

Oferta! INFIINTARE GRATUITA daca alegeti un abonament de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni.

Costurile abonamentelor in acest caz sunt urmatoarele:

  • 150 lei/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 lei);
  • 230 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 lei);
  • 350 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 lei).
  • Pentru un numar mai mare de documente si salariati, tarifele sunt personalizate, in functie de volum.

Daca NU alegeti serviciile noastre de infiintare si doriti DOAR serviciile de contabilitate, costurile in acest caz sunt urmatoarele:

  • 180 lei/ luna – fara activitate;
  • 260 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente;
  • 380 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente.
  • Pentru plata in avans pe 6 luni, tarifele se reduc cu 20%.
  • Pentru un numar mai mare de documente si salariati, tarifele sunt personalizate, in functie de volum.

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

 REINVENT CONSULTING:

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail financiar.contabil@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting

Da share la acest articol!

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *